Πώς τα πάει το Polestar 2 με τον… τάρανδο;

Πώς τα πάει το Polestar 2 με τον… τάρανδο;

Όπως σχεδόν όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έτσι και το Polestar 2 έχει χαμηλό κέντρο βάρους λόγω των μπαταριών που τοποθετούνται στο πάτωμα ενώ με το “Performance Package” που περιλαμβάνει 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος, σύστημα πέδησης της Brembo, πιο σπορ ελαστικά και τις πανάκριβες αναρτήσεις της Ohlins, ο πήχης για το σουηδικό hatchback τοποθετείται αρκετά ψηλά. Το τεστ αποφυγής ταράνδου όμως είναι αμείλικτο όπως φάνηκε από την πρώτη προσπάθεια του “2” στα χέρια του ισπανικού km77: στα 81 km/h με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας απενεργοποιημένο, το ηλεκτρικό των 476 ίππων με τα Continental SportContact 6 σε διάσταση 245/40/20 και στους τέσσερις τροχούς ολοκλήρωσε την πρώτη μανούβρα με επιτυχία αλλά στην επαναφορά του στην αρχική λωρίδα δεν έστριψε ποτέ, υποστρέφοντας ευθεία.

Το km.77 έπρεπε να μειώσει την ταχύτητα στα 74 km/h και να ενεργοποιήσει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας στο χαμηλότερο επίπεδο για να ολοκληρώσει την δοκιμασία με επιτυχία ενώ οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια σε υψηλότερη ταχύτητα είχε το ίδιο αποτέλεσμα: έντονη υποστροφή στην δεύτερη λωρίδα. Σε κάθε περίπτωση τα 74 km/h είναι μία απολύτως αξιοπρεπής επίδοση ενώ η συμπεριφορά του Polestar 2 καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ είναι απολύτως προβλέψιμη και ασφαλής. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο διέπρεψε στην διαδικασία του σλάλομ με άμεσες αντιδράσεις, ελάχιστες κλίσεις και υψηλή ταχύτητα που το έφεραν στην κορυφή της κατάταξης με χρόνο 22.8 δευτερολέπτων που το κάνει 0.8 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το λιγότερο ισχυρό αλλά σαφώς ελαφρύτερο Cupra Born και 1.2 δευτερόλεπτα ταχύτερο από την BMW i4!

Prev Post Νέο Renault Austral – ποιοτικό μέχρι και στους…ήχους του
Next Post Alfa Romeo: Περί σχεδιασμού…
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook