Πώς γίνεται η συναρμολόγηση των ηλεκτρικών Peugeot

Πώς γίνεται η συναρμολόγηση των ηλεκτρικών Peugeot

Η Peugeot παρουσιάζει την ομάδα τεχνικών της που είναι υπεύθυνοι για τη συναρμολόγηση και τη δοκιμή κάθε μπαταρίας που μπαίνει στα ηλεκτρικά της επιβατικά (100% ηλεκτρικά ή Plug-In υβριδικά) και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Αυτοί οι ειδικοί αντιπροσωπεύουν την αριστεία καθώς είναι  ειδικά εκπαιδευμένοι πριν ενταχθούν στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία, τη Σλοβακία και τη Γαλλία. Κάθε μπαταρία ελέγχεται για να διασφαλιστεί η αξιοπιστία, οι επιδόσεις και ο κύκλος ζωής της. Η ηλεκτροκίνηση της επιταχύνεται το 2022 με το νέο 408 που προστίθεται στην γκάμα των Plug-In Hybrid αυτοκινήτων της μάρκας, ενισχυμένη επίσης από το νέο 308 και τα 100% ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Το 2022, η γκάμα των μοντέλων Peugeot είναι εξηλεκτρισμένη σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 70%. Στην Ευρώπη δε, το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρονιάς, 1 στα 4 επιβατικά Peugeot που ταξινομήθηκαν είναι ηλεκτρικά/υβριδικά. 

Μέχρι το 2025, το 100% της σειράς μοντέλων της Peugeot θα προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση, και αυτό θα απαιτήσει μια σημαντική αύξηση στον αριθμό των μπαταριών που παράγονται. Η Γαλλική εταιρία εκτιμά ότι θα συναρμολογεί έως και 10.000 μπαταρίες το μήνα για την γκάμα των αυτοκινήτων της μέχρι το 2023 και έως και 7.000 μπαταρίες μηνιαίως για την προηγμένη σειρά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της. Χρειάζονται περίπου 60 λεπτά για τους έμπειρους τεχνικούς να συναρμολογήσουν κάθε μονάδα μπαταρίας 50 kWh (προσυναρμολογημένες κυψέλες και εξαρτήματα). Απαιτούνται 90 λεπτά για τις μεγαλύτερες μονάδες 75 kWh και η ομάδα υποβάλλει κάθε μπαταρία σε μια σειρά κρίσιμων δοκιμών. Επομένως, κάθε μονάδα είναι εγγυημένη με πολιτική εγγύησης 8 ετών/160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της.

Η όλη διαδικασία δοκιμής διαρκεί 15 λεπτά και είναι υποχρεωτική για να δρομολογηθούν οι μπαταρίες προς την διαδικασία συναρμολόγησης.

  • Η πρώτη δοκιμή προσομοιώνει τη λειτουργία της μπαταρίας σε ένα όχημα για την επικύρωση της αξιοπιστίας.
  • Ακολουθεί μια δοκιμή η οποία διεγείρει την μπαταρία για την μέγιστη απόδοσή της.
  • Η τελευταία δοκιμή είναι μια δοκιμή σφράγισης. Η μπαταρία συμπιέζεται με αέριο για έλεγχο διαρροών παρακολουθώντας την απώλεια πίεσης. Μια σωστή στεγανοποίηση θα αποτρέψει το νερό ή άλλα στοιχεία να εισχωρήσουν μέσα στις κυψέλες της μπαταρίας και να θέσουν σε κίνδυνο τον κύκλο ζωής ή την απόδοσή της.

Εξειδικευμένοι χειριστές εργάζονται στα ειδικά εργαστήρια συναρμολόγησης μπαταριών σε πέντε εργοστάσια του Ομίλου Stellantis: Vigo & Saragossa (Ισπανία), Trnava (Σλοβακία), Sochaux & Mulhouse (Γαλλία) και σύντομα Hordain (Γαλλία). Τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα συμβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης συναρμολογούνται στην ίδια γραμμή. Οι τεχνικοί που δοκιμάζουν και συναρμολογούν τις μπαταρίες των οχημάτων Peugeot προέρχονται από τα εργοστάσια του Ομίλου Stellantis. Επιλέγονται με βάση τις δεξιότητές τους στην ηλεκτροκίνηση και λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση. Ως συνέπεια της ενεργειακής μετάβασης και του αυξανόμενου μείγματος ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η Peugeot αυξάνει τον αριθμό των τεχνικών που διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα για τη συναρμολόγηση και την εργασία σε ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Prev Post Alfa Romeo Giulia – Ότι καλύτερο για ιδιαίτερες δημιουργίες
Next Post Bugatti W16 Mistral – Το κύκνειο άσμα του W16
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook