Peugeot Inception Concept – Η αυγή μίας νέας εποχής!

Peugeot Inception Concept – Η αυγή μίας νέας εποχής!

Η απόφαση της Peugeot να παρουσιάσει το νέο πρωτότυπο της στο Consumer Electronics Show, σε μία έκθεση που λαμβάνει χώρα σε μία αγορά όπου δεν έχει παρουσία από το 1991, είναι περίεργη αλλά δεν θα σταθούμε περισσότερο σε αυτήν. Όχι όταν το πρωτότυπο Inception μας δείχνει πιο θα είναι το επόμενο βήμα στο design και την τεχνολογία των μελλοντικών, αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα λανσάρει στην αγορά από τα μέσα της δεκαετίας και μετά η γαλλική εταιρία. Ακόμα και αν το Inception δεν περάσει αυτούσιο στην παραγωγή, η Peugeot κάνει σαφές ότι σκοπεύει να προκαλέσει τις νόρμες και να αναμίξει στιλ και κατηγορίες στην προσπάθεια της να προσφέρει προϊόντα που θα καλύπτουν τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού.

Επιστρέφοντας στο Inception όμως, το πρώτο πράγμα που προκαλεί εντύπωση είναι το μέγεθος του αλλά και το γεγονός ότι δεν μοιράζεται πολλά κοινά με την τρέχουσα σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot. Για την ακρίβεια, μοιάζει περισσότερο με το αγωνιστικό 9×8 που συμμετέχει στο World Endurance Championship και σε αυτό βοηθούν και οι διαστάσεις του, αφού το Inception έχει μήκος 5.0 μέτρων, πλάτος 2.1 μέτρων και ύψος που δεν υπερβαίνει τα 1.34 μέτρα! Βασίζεται στην STLA Large αρχιτεκτονική της μητρικής Stellantis και χαρακτηρίζεται από την Peugeot ως ένα “hyper-GT” όχι μόνο εξαιτίας του design αλλά και λόγω των δύο ηλεκτροκινητήρων συνδυαστικής απόδοσης 680 ίππων που του δίνουν την δυνατότητα να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε λιγοτερο από 3.0 δευτερόλεπτα. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται με ενέργεια από μία μπαταρία 100 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 800 χιλιομέτρων ενώ η ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V επιτρέπει την φόρτιση με εξαιρετικά υψηλό ρυθμό, σε σημείο που αναπληρώνονται 150 χιλιόμετρα εμβέλειας σε μόλις 5 λεπτά! Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι αυτό το νούμερο είναι εφικτό χωρίς την ανάγκη για καλώδιο αφού η φόρτιση γίνεται επαγωγικά, αν και η τεχνολογία δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα για μοντέλα παραγωγής.

Παράλληλα, το Inception είναι το όχημα στο οποίο πραγματοποιεί ντεμπούτο η επόμενη γενιά του i-Cockpit με το Hypersquare σύστημα ελέγχου που αντικαθιστά την μηχανική σύνδεση του τιμονιού με ένα πιο μοντέρνο steer-by-wire σύστημα και αντλεί έμπνευση από τον κόσμο των παιχνιδιών για τον χειρισμό των διάφορων υποσυστημάτων ώστε να κάνει την εμπειρία συνολικά πιο ασφαλή και πιο εύκολη. Το highlight της καμπίνας βέβαια, είναι το παραλληλόγραμμο τιμόνι που ενσωματώνει διάφορα χειριστήρια αλλά το τεράστιο “greenhouse” με περισσότερα από 7 τετραγωνικά μέτρα γυαλιού και το εντυπωσιακό σαλόνι που δημιουργήθηκε με γνώμονα την μείωση των εκπομπών ρύπων και την βιωσιμότητα. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο γεγονός ότι το Peugeot Inception προσφέρει θεωρητικά την δυνατότητα για ημι-αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 χάρη στην STLA AutoDrive τεχνολογία καθώς και τις προηγμένες λειτουργίες που κάνει εφικτές η STLA Brain τεχνολογία, όπως για παράδειγμα η αναγνώριση ενός επιβάτη ή του οδηγού και η προσαρμογή του οχήματος στις προτιμήσεις τους. Κι αν όλα αυτά ακούγονται ως κάτι εντελώς θεωρητικό ή ουτοπικό, η Peugeot αναφέρει πως σκοπεύει να λανσάρει τα περισσότερα στην αγορά μέχρι το τέλος της δεκαετίας, συμπεριλαμβανομένου του Hypersquare συστήματος!

Prev Post BMW i Vision Dee concept – Σχεδιαστική αλλαγή πλεύσης!
Next Post Το Range Rover δεν συμφωνεί καθόλου με τον τάρανδο!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook