Peugeot 208 – Ανανεώθηκε σημαντικά

Peugeot 208 – Ανανεώθηκε σημαντικά

Το 208 αποτελεί ένα εμβληματικό μοντέλο στην γκάμα της Peugeot ενώ υπήρξε το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως κατηγορίας το 2022. Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία, αποκτά σήμερα μια εντελώς νέα διάσταση. Γίνεται ακόμα πιο ακαταμάχητο, χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση με αυτονομία 400km, στη νέα του σχεδίαση, στις τεχνολογίες αιχμής και την οδηγική ευχαρίστηση, σε συνδυασμό με τα νέα κινητήρια σύνολα. Ως γνήσιος συνεχιστής μίας σειράς εννέα γενεών αυτοκινήτων πόλης της PEUGEOT, το 208 γνώρισε, από την κυκλοφορία του στα τέλη του 2019, συνεχείς και επαναλαμβανόμενες επιτυχίες. Σε μόλις τρία χρόνια, έχουν παραχθεί παγκοσμίως, σχεδόν 1.000.000 αυτοκίνητα 208. Το 2021 και το 2022, το PEUGEOT 208 ήταν best-seller στην Ευρώπη (και στη Γαλλία), ανεξαρτήτως κατηγορίας.  Αυτή η επιτυχία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία του E-208 καθώς αποτέλεσε το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο του segment Β στην Ευρώπη. Η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις εξοπλισμού – ACTIVE, ALLURE, GT – και πέντε επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης των 115kW/156bhp, με αυτονομία 400χλμ. (WLTP σε μικτές συνθήκες, σε διαδικασία έγκρισης), αλλά και των νέων εκδόσεων HYBRID 100 και HYBRID 136.

Η αναβάθμιση ενός συμβόλου, δεν είναι ποτέ εύκολη. Η πρόκληση την οποία κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι σχεδιαστές της PEUGEOT, ήταν  να βρουν ένα τρόπο να αποδώσουν ένα νέο επίπεδο εκμοντερνισμού, αλλά και μία νέα πνοή στο 208, διατηρώντας ταυτόχρονα την ξεχωριστή και ακαταμάχητη γοητεία που έφεραν στο μοντέλο την τόσο μεγάλη του επιτυχία. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο 9X8 Hypercar, και στα νέα 508 και 508 SW, και πρόσφατα στο νέο 2008. Η νέα φωτιστική υπογραφή της PEUGEOT κοσμεί τώρα και το νέο Peugeot 208. Οι τρείς μεγάλοι κάθετοι ‘όνυχες’ είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο αυτής της υπογραφής και είναι ενσωματωμένοι στα γυαλιστερά μαύρα ένθετα στον προφυλακτήρα. Έχουν μετατοπιστεί προς τις άκρες του αυτοκινήτου και βοηθούν χαρίζοντας στο 208 μια πιο σταθερή, και οπτικά φαρδύτερη εικόνα. Όλα τα νέα 208 διαθέτουν αυτή τη νέα εμπρός φωτιστική υπογραφή. Στις εκδόσεις GT, αυτό το χαρακτηριστικό προχωρά ακόμη περισσότερο: το εντυπωσιακό αποτέλεσμα των τριών ‘ονύχων’ εκτείνεται μέχρι τα full LED φωτιστικά σώματα, χρησιμοποιώντας τρεις ανεξάρτητες οπτικές μονάδες.  Όλα τα νέα μοντέλα του 208 διαθέτουν το ολοκαίνουργιο μπροστινό μέρος, οδηγώντας το 208 στη νέα σχεδιαστική εποχή της PEUGEOT, με το νέο σήμα της μάρκας στο κέντρο του.

Η γρίλια εμφανίζει ένα εξελισσόμενο μοτίβο στο χρώμα του αμαξώματος, το οποίο συνδυάζεται με τον προφυλακτήρα. Η γρίλια και το αμάξωμα δεν είναι πλέον ξεχωριστά μέρη, αλλά αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο, αυξάνοντας την αισθητική στιβαρότητα, την αποτελεσματικότητα και τον μοντέρνο χαρακτήρα. Ήταν στην πρώτη γενιά του 208, που η PEUGEOT παρουσίασε το εμβληματικό της i-Cockpit®. Σήμερα είναι ακόμα πιο προηγμένο τεχνολογικά, με δυνατότητες δικτύωσης και εργονομικό, ενώ εξακολουθεί να παραμένει ο πυρήνας της οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει το νέο PEUGEOT E-208. Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού, και διαθέτει ψηφιακή οθόνη στις εκδόσεις ALLURE και GT. Μεγάλη ψηφιακή, νέας σχεδίασης οθόνη των 10 ιντσών, ενώ η έκδοση GT διαθέτει οθόνη 3D στο βασικό εξοπλισμό. Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το χρώμα της οθόνης, καθώς και τη διάταξη και την παρουσίαση των πληροφοριών, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Στην έκδοση ACTIVE, το νέο 208 διατηρεί τον αναλογικό πίνακα οργάνων με την έγχρωμη οθόνη των 3,5″. Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι στάνταρ από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με το ιδανικό αυτό interface να διευκολύνει τον έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment, PEUGEOT i-Connect και PEUGEOT i-Connect Advanced.

Στα νέα 208 ALLURE και GT, η κεντρική οθόνη διαθέτει τεχνολογία HD. Σε όλες τις εκδόσεις, τα «πλήκτρα πιάνου» βρίσκονται και πάλι κάτω από την κεντρική οθόνη εξασφαλίζοντας τη γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του συστήματος. Το νέο E-208 διευρύνει το πεδίο δράσης του κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση και τη συνδεσιμότητα. Το νέο 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με αυτονομία πάνω από 400 km και τα νέα υβριδικά του συστήματα κίνησης παρέχουν νέες ευκαιρίες. Το νέο E-208 προσφέρει έναν αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα 115kW/156bhp, όπου σε συνδυασμό με την μπαταρία των 51kWh, εξασφαλίζουν στο μοντέλο αυτονομία 400km (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Με το μοντέλο διατίθεται στάνταρ ένας τριφασικός φορτιστής 11 kW, για ταχύτερη φόρτιση. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι μικρότεροι από 25 λεπτά από έναν ταχυφορτιστή (100 kW), 4 ώρες 30 λεπτά από ένα Wallbox (7,4 kW), και 10 ώρες και 30 λεπτά από μια ενισχυμένη παροχή (3,2 kW).

Για τους πελάτες που αναζητούν την πρώτη τους εμπειρία με την ηλεκτροκίνηση, το νέο 208 προσφέρει δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V HYBRID της PEUGEOT, που συνδυάζονται με τον πολυβραβευμένο κινητήρα βενζίνης PureTech, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, τα νέα 208 HYBRID 100 e-DCS6 και HYBRID 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Για τους πελάτες που αναζητούν τις πιο προσιτές βενζινοκίνητες εκδόσεις, το νέο 208 προσφέρεται και με δύο ιδιαίτερα οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες:

– PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 75bhp, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

₋ PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 100bhp, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Aναλυτικά οι τιμές του ανανεωμένου Peugeot 208 διαμορφώνονται ως εξής:

Active 1.2 PureTech 75 από 19.500 ευρώ
Active 1.2 PureTech 100 από 20.500 ευρώ
Active Hybrid 100 e-DCS6 από 23.400 ευρώ
Allure 1.2 PureTech 100 από 22.400 ευρώ
Allure Hybrid 100 e-DCS6 από 23.900 ευρώ
GT 1.2 PureTech 100 από 26.500 ευρώ
GT Hybrid 100 e-DCS6 από 29.500 ευρώ
GT Hybrid 136 e-DCS6 από 31.500 ευρώ

Prev Post Νέο Ford Tourneo Courier – Για πολλαπλούς σκοπούς
Next Post Voge SR4 Max Smart – Mε έμφαση στη τεχνολογία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook