Μία διαφορετική προσέγγιση στην Porsche 993.

Μία διαφορετική προσέγγιση στην Porsche 993.

Τα restomods συνεχίζουν να είναι δημοφιλή στον κόσμο και ενώ υπάρχουν τρανταχτά ονόματα στον χώρο, υπάρχουν πολλές επιλογές οι οποίες κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Η εταιρία του Paul Stephens στην Αγγλία έχει καθιερωθεί εδώ και αρκετά χρόνια για την εξειδίκευση της σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την Porsche και η Autoart είναι το τμήμα που δημιουργεί μοναδικά αυτοκίνητα για λίγους και διακεκριμένους πελάτες. Η 993R που βλέπεις στις φωτογραφίες, ξεκίνησε ως μία παραγγελία για μία Porsche 993 η οποία είναι “25% καλύτερη σε κάθε τομέα” από την αυθεντική και ενώ χρειάστηκαν περίπου 5 χρόνια για την ολοκλήρωση της, το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει την Paul Stephens Autoart.

Καταρχάς, η 993R δεν είναι ένα κραυγαλέο αυτοκίνητο και με μερικές, ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν μαρτυρά το πόσο ξεχωριστή είναι. Οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν τις ζάντες ελαφρού κράματος που προέρχονται από την 996 GT3 ενώ θα πρέπει να είσαι ακόμα πιο… nerd για να δεις τα φρένα που κάποτε βρίσκονταν σε κάποια 993 RS. Διαφορετική είναι και η στάση του αυτοκινήτου, χάρη στη νέα, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση αλλά με μία πρώτη ματιά, η 993R της Autoart μοιάζει με μία απολύτως συγκρατημένη, πιθανώς ελαφρώς βελτιωμένη 993 Carrera 2 και όχι με ένα από τα καλύτερα restomods που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό.

Στο πίσω μέρος της “στενής” 993 Carrera 2 βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός, επίπεδος, εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 3.8 λίτρων (από τα 3.6 λίτρα της εργοστασιακής έκδοσης). Έχει εξοπλιστεί όμως με πιστόνια από την 993 RSR, στροφαλοφόρο άξονα από την 997 GT3, νέες μπιέλες, νέους εκκεντροφόρους κ.ά. με αποτέλεσμα να παράγει 330 άλογα στην βασική του διαμόρφωση και έως 360, με τον κόφτη να αυξάνεται από τις 7.400 στις 8.500 σ.α.λ. στην ισχυρότερη εκδοχή του. Αυτός συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι χάρη στην εκτενή χρήση ελαφριών υλικών, το βάρος της 993R μετά βίας υπερβαίνει τα 1.200 κιλά, από τα 1.370 της standard 993 Carrera 2. Και αυτό, παρά το roll cage που έχει ενσωματωθεί στην καμπίνα – βέβαια, αυτή την προσθήκη αντισταθμίζει η αφαίρεση οτιδήποτε περιττού όπως το air-condition, τα ηλεκτρικά παράθυρα κ.ά. Με λίγα λόγια, η Autoart δημιούργησε ένα αυτοκίνητο με διαχρονική αισθητική, μία δυσεύρετη αναλογικότητα και επιδόσεις που θυμίζουν περισσότερο 997 GT3 παρά 993. Όταν υπάρχουν χρήματα και όραμα, το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι άσχημο…

Prev Post Η BMW πιστεύει στο συνδρομητικό μοντέλο.
Next Post Από €143.990 το Tesla Model S των 1.020 ίππων.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook