Pagani Imola Roadster – το έργο της Huayra δεν έχει τελειώσει ακόμα!

Pagani Imola Roadster – το έργο της Huayra δεν έχει τελειώσει ακόμα!

Η Pagani είναι ένας πραγματικά περίεργος κατασκευαστής. Ενώ έχει παρουσιάσει την Utopia που θεωρητικά αναπαριστά το επόμενο στάδιο της εξέλιξης για την ίδια, συνεχίζει να παρουσιάζει ειδικές εκδόσεις του μοντέλου που επίσης θεωρητικά, αποσύρεται – στην προκειμένη περίπτωση της Huayra! Όχι ότι μας πειράζει ή ότι παραβιάζει κάποιον νόμο, γραμμένο ή άγραφο, απλά δεν συνηθίζεται για έναν κατασκευαστή, όσο boutique κι αν είναι αυτός, να επιστρέφει σε προηγούμενα κεφάλαια ενώ έχει ξεκινήσει το επόμενο στην ιστορία του. Όπως και να έχει, αυτή είναι η Pagani Imola Roadster – ο συνδυασμός της Imola του 2020 με την Huayra Roadster BC ή αν προτιμάς, η απόλυτη cabriolet εμπειρία δια χειρός Οράτιου Pagani.

Για το design δεν θα πούμε πολλά καθώς καταλαβαίνω ότι είναι αρκετά πολωτικό. Είτε σου αρέσει πάντως είτε όχι, δεν μπορείς να αρνηθείς ότι έχει γίνει σημαντική δουλειά ώστε η Imola Roadster να παράγει την μέγιστη δυνατή downforce και ταυτόχρονα, να ψύχει επαρκώς τα μηχανικά μέρη της. Η Imola Roadster χαρακτηρίζεται από την αφθονία πτερυγίων και αεραγωγών που χρησιμοποιούνται είτε για να κατευθύνουν τον αέρα εκεί που χρειάζεται, είτε για να απομακρύνουν τον θερμό αέρα από εκεί που δεν πρέπει να είναι, είτε για να σπρώχνουν το αμάξωμα στον δρόμο εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό και με το πλαίσιο και την ανάρτηση βεβαίως, εξωπραγματικές επιδόσεις για αυτοκίνητο δρόμου. Η Pagani ισχυρίζεται πως η Imola Roadster είναι ικανή για την παραγωγή 2.2G κατά το ταυτόχρονο φρενάρισμα και στρίψιμο ή για 2G όταν “απλά” στρίβει και αυτά τα νούμερα είναι το αποτέλεσμα της downforce που αγγίζει τα 600 κιλά στα 280 km/h!

Σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα της Imola Roadster διαδραματίζει και το πολύ χαμηλό βάρος. Η Pagani ξόδεψε πάρα πολύ χρόνο και χρήμα για να κάνει το πιο πρόσφατο cabriolet της όσο ελαφρύτερο γίνεται και γι’ αυτό χρησιμοποίησε το πλαίσιο που κατασκευάζεται από Carbo-Titanium HP62-G2 και Carbo-Triax HP62 καθώς και το σύστημα βαψίματος “Acquarello Light” που είτε το πιστεύεις είτε όχι, εξοικονομεί περίπου 5 κιλά από το συνολικό βάρος του οχήματος. Έτσι, η Imola Roadster δεν ζυγίζει περισσότερο από 1.260 και αυτό σημαίνει ότι ο twin-turbo V12 με χωρητικότητα 6.0 λίτρων που βρίσκεται στις πλάτες των επιβατών δεν έχει δύσκολο έργο… Έχει όμως 850 άλογα και 1.100 Nm ροπής τα οποία περνούν στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα (εδώ δεν υπάρχει κάποιο σύστημα τετρακίνησης που διευκολύνει τον οδηγό) μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 7 σχέσεων της Xtrac. Τα νούμερα δεν έχουν σημασία αλλά ταυτόχρονα, είμαστε σίγουροι ότι δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο -–850 ίπποι για 1.260 κιλά είναι πάρα πολλοί όπως και να το δει κανείς!

Κατά τα άλλα, η Pagani Imola Roadster παρέχει μία “έξυπνη” ενεργή ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και στα τέσσερα άκρα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ένα πανίσχυρο σύστημα πέδησης προέλευσης Brembo με carbon-ceramic δίσκους 400 χιλιοστών εμπρός και 380 χιλιοστών πίσω και 6-πίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα και ένα πραγματικά extravagant εσωτερικό με άφθονο, πανάκριβο δέρμα και τα carbo-wood διακοσμητικά ενώ αν είσαι από εκείνους που δεν θέλουν να ακούνε συνέχεια τον υπερτροφοδοτούμενο V12, υπάρχει και ένα premium, 7-κάναλο ηχοσύστημα που μπορεί να παρέχει το εναλλακτικό soundtrack που έχεις στο μυαλό σου καθώς διασχίζεις τα βουνά με την υπέροχη, εκκεντρική Imola Roadster σου. Αυτό αν είσαι ένας από τους 9 τυχερούς που θα καταφέρουν να την κάνουν δική τους, καταθέτοντας μερικά εκατομμύρια (άγνωστο και αδιάφορο το πόσα) στον λογαριασμό της Pagani. Εμείς απλά θαυμάζουμε τις φωτογραφίες και ονειρευόμαστε.

Prev Post Stellantis και CATL για… ευρωπαϊκές μπαταρίες χαμηλού κόστους
Next Post Έπεσε η αυλαία για το Audi TT
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook