Eπαρκές στον τάρανδο το Renault Megane E-Tech

Eπαρκές στον τάρανδο το Renault Megane E-Tech

Το τεστ αποφυγής ταράνδου είναι δύσκολο για όλα τα οχήματα αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι ακόμα πιο δύσκολο για τα ηλεκτρικά. Η συγκεκριμένη κατηγορία επιβαρύνεται κυριολεκτικά και μεταφορικά από την επιπλέον μάζα των μπαταριών, ακόμα και παρά το γεγονός ότι αυτές είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους ενώ την πλειοψηφία των περιπτώσεων, εξοπλίζονται με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης με ότι αυτό συνεπάγεται για την πρόσφυση. Η διαχείριση μίας δοκιμασίας όπως αυτή λοιπόν αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί συνήθως δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτα σίγουροι για το τελικό αποτέλεσμα – όπως έγινε για παράδειγμα με το Renault Megane E-Tech Electric.

Το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε το ισπανικό μέσο που εκτελεί το εν λόγω τεστ, ήταν η κορυφαία έκδοση που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων, την μεγάλη μπαταρία των 60 kWh (η οποία προσφέρει αυτονομία έως 450 χιλιομέτρων) και τις μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος που φτάνουν σε διάμετρο τις 20 ίντσες και “ντύνονται” με ελαστικά Goodyear EfficientGrip Performance Electric Drive σε διάσταση 215/45/20. Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, το ηλεκτρικό πλέον Megane, ξεκίνησε την δοκιμασία από τα 77 km/h αποτυγχάνοντας μεν, οριακά δε και με τον δοκιμαστεί να σημειώνει την ευστάθεια και την ουδετερότητα του οχήματος. Τελικά, το νέο Megane κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία το τεστ στα 74 km/h αλλά αυτό που προκάλεσε την έκπληξη των δοκιμαστών είναι ο τρόπος με τον οποίο αντέδρασε το αυτοκίνητο όταν δοκιμάστηκε σε υψηλότερες ταχύτητες παρουσιάζοντας σε μία περίπτωση έντονη υποστροφή και σε μία άλλη υπερστροφή.

Αξιοπρεπέστατο ήταν πάντως στην δοκιμασία του σλάλομ, εμφανίζοντας μικρές κλίσεις αμαξώματος και μία “φιλτραρισμένη” αίσθηση στο σύστημα διεύθυνσης αλλά ταυτόχρονα, παρέχοντας ένα αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό χωρίς να τον εκπλήσσει με απρόβλεπτες αντιδράσεις. Η επίδοση του στο σλάλομ δε, το κατατάσσει στην μέση του άτυπου πίνακα πίσω από μοντέλα όπως το Polestar 2 ή το Cupra Born αλλά μπροστά από ανταγωνιστές όπως το Volvo C40 Recharge.

Prev Post Βαν της χρονιάς για το 2023 το Volkswagen ID. Buzz Cargo!
Next Post Mercedes-AMG C63 S E Performance! Η αυγή μίας νέας εποχής.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook