Opel Grandland X 1.2T 130 PS. Oι πρώτες εντυπώσεις

Ήδη συμπληρώσαμε 10 μέρες συμβίωσης με το Grandland της Opel και έχουμε αρχίσει να σκεπτόμαστε πως ο αποχωρισμός θα είναι δύσκολο. Αυτό διότι το σύνολο των σχεδόν 850 χιλιομέτρων, μέχρι τώρα, έχει γίνει αποκλειστικά και μόνο σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον, σεβόμενοι απόλυτα το γεγονός πως έχουμε τη χαρά να «στρώνουμε» το αυτοκίνητο, καθώς είχε έρθει στα χέρια μας με μόλις 337 χιλιόμετρα.

Σε συνθήκες καθημερινότητας λοιπόν έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα εξυπηρετικό, αφενός λόγω της ευκολίας εισόδου – εξόδου από αυτό, αφετέρου εξαιτίας των πολύ καλών χώρων. Σε αρκετές περιπτώσεις που χρειάστηκε να μπούνε σε αυτό πέντε ενήλικα άτομα, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως πρόβλημα και κυρίως κανένα παράπονο.

Στα καθαρά αυτοκινητικά, η κατανάλωσή του, σε αμιγώς αστικό περιβάλλον επαναλαμβάνουμε, δεν έχει ανέβει από τα 8.5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, σεβόμενοι φυσικά απόλυτα, και απολαμβάνοντας παράλληλα, τη διαδικασία «στρωσίματος» του αυτοκινήτου. Τώρα όμως που έχουμε πλέον ξεπεράσει τα 1000 χιλιόμετρα, πλησιάζει η στιγμή να το απολαύσουμε σε ένα ταξίδι, ώστε να ολοκληρώσουμε την εικόνα και τις εντυπώσεις μας.

Ωστόσο δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε το γεγονός πως σε κάθε συζήτηση γύρω από αυτό, άπαντες συμφωνούσαν στο γεγονός πως τα 21950 Ευρώ που κοστίζει η έκδοση X Cite της δοκιμής, χωρίς να της λείπει τίποτα, είναι μία πραγματικά πολύ καλή τιμή. ¨Όπως πολύ καλή είναι και η κίνηση της Opel να προσφέρει το Grandland στην ίδια αυτή τιμή, τόσο της έκδοση βενζίνης της δοκιμής μας, όσο και τη πετρελαιοκίνητη.

 

Μείνετε συντονισμένοι με το enkinisi.gr διότι θα ακολουθήσει ακόμη μία αναφορά για τη συμβίωσή μας με το Opel Grandland, πρίν την αναλυτική δοκιμή.

Prev Post Skoda Fabia Monte Carlo 1.0 TSi 95 PS. Συνολικά αναβαθμισμένη
Next Post Citroen C4 Cactus. Ξέρει να ξεχωρίζει
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook