Opel Grandland 1.2 130 PS X Cite. Πλήρες

Mε τη κατηγορία των SUV να καλπάζει πραγματικά, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έσπευσαν να δημιουργήσουν μία γκάμα τέτοιων μοντέλων, προκειμένου να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από τη πίτα των πωλήσεων, η οποία μάλιστα συνεχώς μεγαλώνει. Βεβαίως η Opel δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι αυτό, δημιουργώντας και παρουσιάζοντας τρείς προτάσεις στη κατηγορία των SUV, το Crossland Χ, το Mokka Χ και το Grandland Χ.

Δυναμικές γραμμές και στα πλαϊνά του

Mε το Grandland είχαμε τη δυνατότητα να συμβιώσουμε για ένα μήνα κάνοντας μαζί του περίπου 3000 χιλιόμετρα σε κάθε είδους κατάσταση, προκειμένου τα συμπεράσματά μας να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν η X Cite με τον 1.2 turbo κινητήρα βενζίνης και τους 130 ίππους και όταν ήρθε στα χέρια μας είχε μόλις 337 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει πως είχαμε τη χαρά και την ευκαιρία να το στρώσουμε αλλά και να διαπιστώσουμε τη συμπεριφορά του από την αρχή κυριολεκτικά. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Αρκετά εντυπωσιακό το εμπρός μέρος του

Με φρέσκια εμφάνιση

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση παρατηρούμε  μοντέρνες, δυναμικές γραμμές, off-road χαρακτηριστικά, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, ενώ σε ότι αφορά στις διαστάσεις του αυτοκινήτου αυτές είναι μήκος 4.477 mm, πλάτος 1,856 mm (χωρίς εξωτερικούς καθρέπτες) και ύψος 1.609 mm. Μπροστά, πάνω από την ποδιά, η  μάσκα φέρει το σήμα του Κεραυνού Opel Blitz. Τα χρωμιωμένα πτερύγια πλαισιώνουν το λογότυπο της μάρκας και εκτείνονται προς τους λεπτούς προβολείς LED σε σχήμα διπλού φτερού, που διευρύνουν οπτικά το εμπρός τμήμα και προσδίδουν στο Grandland X στιβαρότητα.

Φώτα led πίσω

Άνετο και πλούσια εξοπλισμένο

Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα με οθόνη αφής έχουν σαφή διάταξη και είναι οριζόντια ευθυγραμμισμένα με τον οδηγό. Στην κεντρική κονσόλα, τα χειριστήρια βρίσκονται σε τρεις οριζόντιες ζώνες, για ταχεία και διαισθητική πρόσβαση στις λειτουργίες infotainment, ελέγχου κλιματισμού και πλαισίου. Η υπερυψωμένη θέση τον καθισμάτων, τυπικό στοιχείο SUV, διευκολύνει την είσοδο/έξοδο και εξασφαλίζει καλή ορατότητα.  Το μεταξόνιο των 2.675 mm δημιουργεί ένα ευρύχωρο περιβάλλον για να ταξιδεύουν άνετα μέχρι πέντε άτομα. Με χώρο αποσκευών από 514 – 1.652 λίτρα, το Grandland προσφέρει άκρως ικανοποιητικούς χώρους για το μέγεθός του.

Ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο

Πέρα από τη ποιότητα και τους χώρους, πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως η βασική έκδοση X Cite της δοκιμής μας διαθέτει πραγματικά όλα όσα χρειάζεται και επιβάλλεται να έχει ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας, όπως φώτα ημέρας Led, πίσω φώτα Led, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα infotainment R 4.0 Intellink με οθόνη αφής επτά ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, υποβοήθηση παρκαρίσματος, προβολείς ομίχλης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και σύστημα αναγνώρισης σημάτων.

Άκρως ικανοποιητικοί οι χώροι του

Δυνατός και με λογική κατανάλωση

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με τον 1.2 turbo κινητήρα βενζίνης ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής και ο οποίος συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο έξη σχέσεων. Η επιτάχυνση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11.6’’ ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα. Ωστόσο το πιο σημαντικό στοιχείο είναι πως κατά τη διάρκεια των 3000 χιλιομέτρων της δοκιμής μας η μέση κατανάλωσή του κατανάλωσή του βρέθηκε στη περιοχή των οκτώ λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα σε μικτές συνθήκες κίνησης, τόσο εντός πόλης δηλαδή, όσο και σε ταξίδι. Μάλιστα προς το τέλος της δοκιμής μας, σε ένα κλειστό ορεινό κομμάτι που θελήσαμε να το απολαύσουμε το μέγιστο που είδαμε, σε ότι αφορά στη κατανάλωση πάντα, δεν ξεπέρασε τα 10 λτ./100 χλμ.

Ο 1.2 turbo κινητήρας βενζίνης έχει δύναμη και πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας

Άνετο παντού

Kατά τη διάρκεια της συμβίωσης με το αυτοκίνητο οδηγήσαμε το Grandland σε κάθε είδους διαδρομή από ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο, ορεινό στο μεγαλύτερο τμήμα του, αντιπροσωπεύοντας έτσι πολύ χαρακτηριστικά ένα ταξίδι στο ελληνικό περιβάλλον, ενώ το πρόγραμμά του είχε και πολλά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον.  Η πρώτη  εντύπωση προέρχεται από την ποιότητα, την ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου και είναι πολύ θετική καθώς ανταποκρίνεται με το παραπάνω στις αυξημένες απαιτήσεις που έχει κανείς από ένα καλό οικογενειακό αυτοκίνητο.

Άνετο στις καθημερινές μετακινήσεις

Το δεύτερο χαρακτηριστικό του αφορά στην ευκολία οδήγησης εντός πόλης, καθώς οι διαστάσεις του ισορροπούν πολύ όμορφα, ανάμεσα στους προσφερόμενους εσωτερικούς χώρους και στη δυνατότητα μετακίνησης σε αστικό περιβάλλον, χωρίς προβλήματα. Από εκεί και πέρα αν θελήσετε να το οδηγήσετε σβέλτα σε δρόμο με στροφές θα εκπλαγείτε ευχάριστα, καθώς θα διαπιστώσετε πως πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργάζονται εξαιρετικά και συνεπικουρούμενα από τον κινητήρα και τα φρένα σας δίνουν τη δυνατότητα να ευχαριστηθείτε οδήγηση, χωρίς σε ποτέ οι αντιδράσεις του, να δημιουργούν πρόβλημα.

Απόλυτα προβλέψιμο σε κάθε περίπτωση

Εκτός δρόμου προφανώς η αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα βοηθήσει στο να ξεπεράσετε τα εμπόδια ενός βατού χωματόδρομου, αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να θυμάστε πως η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση δεν διαθέτει και το σύστημα intelligrip το οποίο βοηθάει αρκετά σε εκτός δρόμου συνθήκες.

Ικανό για μεγάλα ταξίδια χωρίς να κουράζει

Προσεγμένο και τιμολογιακά

Το Opel Grandland X είναι ένα σύγχρονο SUV, εστιασμένο στην άνεση και στις ασφαλείς οικογενειακές μετακινήσεις, το οποίο συνδυάζει ποιότητα και πολύ καλό εξοπλισμό από τη βασική του κιόλας έκδοση X Cite της δοκιμής μας. Παράλληλα ο 1.2 turbo κινητήρας βενζίνης, διαθέτει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, είναι λογικός ως προς τη κατανάλωση, ενώ όταν ο οδηγός θελήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του πλαισίου, έχει και την απαιτούμενη ισχύ να προσφέρει. Πρόκειται δηλαδή για ένα πλήρες αυτοκίνητο, το οποίο ολοκληρώνεται και με τη λογική τιμή των 21950 Ευρώ που κοστίζει η συγκεκριμένη έκδοση.

Ξεκούραστα

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1200 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 130
0-100 11.6″
Τελική ταχύτητα 188 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 120 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Επίσης ικανοποιητικός
Prev Post Volvo XC40 T3. H ολοκλήρωση της τριλογίας
Next Post VW Golf 1.5 TSi 130 PS Bluemotion DSG7. Συνολικά ολοκληρωμένο
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook