Οι κατασκευαστές στρέφονται σε πιο απλές καλωδιώσεις.

Τα προβλήματα για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων φαίνεται πως δεν έχουν σταματημό καθώς στη λίστα έχει προστεθεί το τελευταίο διάστημα η έλλειψη καλωδιώσεων. Μεγάλο ποσοστό των καλωδιώσεων που αποτελούν το νευρικό σύστημα των αυτοκινήτων που οδηγούμε κατασκευάζεται στην Ουκρανία και όπως καταλαβαίνεις, η παραγωγή έχει μειωθεί δραματικά για προφανείς λόγους. Αυτό οδήγησε τους κατασκευαστές να στραφούν σε εναλλακτικές λύσεις.

Μία εξ αυτών είναι η προμήθεια καλωδιώσεων από άλλες χώρες – η Mercedes για παράδειγμα, στράφηκε στο Μεξικό, κάποιες ιαπωνικές εταιρίες στο Μαρόκο ενώ γραμμές παραγωγής έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν στην Τυνησία, την Πολωνία, την Σερβία και την Ρουμανία. Μπορεί να μιλάμε για ένα σχετικά απλό εξάρτημα το οποίο κατασκευάζεται από σύρμα, πλαστικό και λάστιχο αλλά είναι νευραλγικής σημασίας για τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Κατά μέσο όρο, ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα εξοπλίζεται με περίπου 5 χιλιόμετρα καλωδίων και με δεδομένο ότι κάθε αυτοκίνητο είναι λίγο ή πολύ διαφορετικό (ακόμα και αν είναι το ίδιο μοντέλο με διαφορετικό επίπεδο εξοπλισμού), καταλαβαίνεις ότι κάθε καλωδίωση αφορά συγκεκριμένα οχήματα ενώ η αλλαγή στην παραγωγή δεν είναι κάτι που γίνεται εύκολα ή γρήγορα.

Γι’ αυτό η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται σε έναν πιο αρθρωτό τύπο καλωδίωσης που χρησιμοποιείται ήδη από εταιρίες που κατασκευάζουν αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η Tesla. Η νέα γενιά καλωδιώσεων δημιουργείται σε τμήματα σε αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής και είναι ελαφρύτερες καθώς στα ηλεκτρικά το βάρος επηρεάζει την εμβέλεια. Δυστυχώς όμως, η προσαρμογή στον νέο τύπο καλωδίωσης δεν είναι κάτι που συμβαίνει από τη μία ημέρα στην άλλη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι αναγκασμένες να αλλάξουν τα πλάνα τους για το μέλλον ή τουλάχιστον να ενσωματώσουν τα νέα δεδομένα στα επερχόμενα μοντέλα τους. Μέχρι να έρθουν αυτά, η έλλειψη στις καλωδιώσεις είναι ένα ακόμα πρόβλημα που πρέπει να λύσουν αν δεν θέλουν να δούνε δραματικές μειώσεις στην παραγωγή τους.

Prev Post Polestar 3. Σχεδόν παρουσιάστηκε!
Next Post Νέα Mercedes-Benz GLC. Δυναμική και πλήρως εξηλεκτρισμένη!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook