Ο τάρανδος δεν προβληματίζει το Peugeot 408

Ο τάρανδος δεν προβληματίζει το Peugeot 408

Το Peugeot 408 παρουσιάστηκε πέρυσι και τοποθετείται σε μία κατηγορία που θολώνει λίγο τις γραμμές ανάμεσα στα παραδοσιακά SUVs και άλλους τύπους αμαξωμάτων όπως τα sedan και τα coupe. Είναι λίγο απ’ όλα για να απευθύνεται σε πολλούς αλλά αν μας ζητούσε κάποιος να το περιγράψουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα, θα λέγαμε ότι είναι ένα υπερυψωμένο fastback. Ως υπερυψωμένο όμως, αυτομάτως γεννά το ερώτημα: στο τεστ αποφυγής ταράνδου ή σε διαδοχικούς χειρισμούς όπως το σλάλομ, πώς τα πάει; Η απάντηση είναι: αρκετά καλά.

Το γνωστό ισπανικό μέσο που έχει αναλάβει την διενέργεια αυτών των δοκιμών, είχε στην διάθεση του την έκδοση με τον βασικό βενζινοκινητήρα των 130 ίππων οπότε από πλευράς ταχύτητας, σίγουρα δεν περιμένουμε πολλά. Με αυτόν τον κινητήρα, το Peugeot 408 κινείται αξιοπρεπώς στον δρόμο αλλά σίγουρα δεν βάζει φωτιά σε αυτόν ενώ αξίζει να υπενθυμίσουμε πως ο turbo 1300άρης στέλνει την δύναμη στους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός 8-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου. Άξια αναφοράς είναι και τα ελαστικά Michelin ePrimacy σε… περίεργη διάσταση 205/55/19 με τα οποία εξοπλίζεται το γαλλικό μοντέλο – ένα ελαστικό με μεγάλη διάμετρο και αναλογικά στενό πέλμα που προσανατολίζεται περισσότερο στην μείωση της αντίστασης κύλισης και την μεγάλη διάρκεια ζωής παρά στις επιδόσεις.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, το Peugeot 408 δεν τα πήγε καθόλου άσχημα στις δύο απαιτητικές διαδικασίες. Για ένα τέτοιο μοντέλο, ζητούμενο δεν είναι ο απόλυτος χρόνος ή η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα αλλά η ασφάλεια, η προβλεψιμότητα και η ολοκλήρωση των δοκιμασιών με… βαρετό τρόπο. Το 408 τα κάνει όλα αυτά. Οι κλίσεις είναι λίγο αυξημένες και η αντιδράσεις της ανάρτησης λίγο πιο αργές απ’ όσο θα ήθελε ο δοκιμαστής αλλά ούτως ή άλλως μιλάμε για ένα μοντέλο που προσανατολίζεται στην άνεση. Σε κάθε περίπτωση, το Peugeot 408 δεν τρομάζει ούτε εκπλήσσει, είτε θετικά είτε αρνητικά. Το τιμόνι είναι αρκετά γρήγορο, οι αντιδράσεις του αμαξώματος αυτές που θα περίμενε κάποιος βάσει των χειρισμών και τα ηλεκτρονικά συστήματα επεμβαίνουν διακριτικά και αποτελεσματικά! Όλα καλά λοιπόν!

Prev Post Genesis GV80 Coupe Concept – Σχεδόν έτοιμο!
Next Post Facelift και για την Mercedes-Benz GLS
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook