Nissan Micra 1.5 DCi. Ίδιο μόνο στο όνομα

Όταν έχεις ξεκινήσει την εμπορική σου πορεία το 1983 και πλέον έρχεται η ώρα για να δημιουργήσεις την πέμπτη  γενιά του μοντέλου, τα πράγματα δυσκολεύουν σημαντικά. Αφενός διότι είναι η ώρα να κάνεις τη μεγάλη αλλαγή σε όλους τους τομείς, αφετέρου να αποφασίσεις αν θα διατηρήσεις το ίδιο όνομα. Στο πρώτο σκέλος η Nissan όντως πήρε τη μεγάλη απόφαση και δημιούργησε ένα εντελώς άλλο αυτοκίνητο. Στο δεύτερο σκέλος, το οποίο είναι αυτό της ονομασίας του μοντέλου, υπερίσχυσε η άποψη πως ένα τόσο επιτυχημένο όνομα όπως το Micra, δεν το αλλάζει παρά το γεγονός ολόκληρο το αυτοκίνητο είναι εντελώς διαφορετικό. Και όταν λέμε εντελώς το εννοούμε όπως θα διαβάσετε και στη συνέχεια.

Επιθετικό και πρωτότυπο το εμπρός μέρος του

Μεγαλύτερο και εντυπωσιακότερο

Το νέο Micra διαθέτει δυναμικές αναλογίες, και με συνολικό μήκος 3999 mm, πλάτος στα 1743 με το ύψος να βρίσκεται στα 1455 χιλιοστά  έχει τοποθετηθεί στον πυρήνα της κατηγορίας Β-hatchback, με το μεταξόνιο του να φτάνει πλέον στα 2.525 μέτρα.  Με ένα

Γεμάτο “νεύρα” και γωνίες

γλυπτό αμάξωμα με ισχυρές και έντονες γραμμές που κάνουν ορατό τον χαρακτήρα του από κάθε οπτική γωνία, το νέο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρίας διαθέτει μια αθλητική και ισορροπημένη στάση που είναι δύσκολο να αγνοηθεί. Παράλληλα διαθέτει και τον καλύτερο  συντελεστή οπισθέλκουσας στην κατηγορία με δείκτη  0,29, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο.

Συνολικά ως φιλοσοφία σχεδίασης είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με τους προκατόχους του, καθώς άφησε πίσω του τις καμπύλες και υιοθέτησε τις έντονες γραμμές και τις ακμές, αποκτώντας έτσι ένα πολύ πιο έντονο και επιθετικό σχήμα.  Ένα σχήμα που σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητο ειδικά όταν πρόκειται για τη διχρωμία που διαθέτει το

Εξίσου ξεχωριστό και το πίσω κομμάτι του

αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ενώ κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι το γεγονός πως αφενός πολλοί δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι αυτοκίνητο ήταν αυτό, αφετέρου όταν τους λέγαμε ότι είναι το νέο Nissan Micra, απλώς δυσκολευόταν να το πιστέψουν και έψαχναν να δούνε που το γράφει.

Ποιοτικό και σύγχρονο

Περνώντας στο εσωτερικό του ολοκαίνουριου Micra παρατηρείς πως η αρχιτεκτονική της καμπίνας είναι βασισμένη γύρω από ένα ταμπλό σε σχήμα Τ,  με απλές και αρμονικές δομές που προσφέρουν εξαιρετικό χώρο για τον οδηγό και το συνοδηγό. Τα όργανα και οι έλεγχοι έχουν ομαδοποιηθεί με σκοπό την άνεση, την ευκολία και την ασφάλεια. Στις κορυφαίες προτεραιότητες για την ομάδα ανάπτυξης του νέου Ιαπωνικού μοντέλου, συγκαταλέγεται και τα υψηλό επίπεδο φινιρίσματος και ποιότητας, που εκφράζεται  με τη χρήση υλικών δύο χρωματικών τόνων αλλά και με μαλακής υφής υλικά που είναι στάνταρ σε κάθε έκδοση του μοντέλου. Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν premium λεπτομέρειες, όπως το πολλαπλών λειτουργιών τιμόνι σε σχήμα D, που είναι επίσης στάνταρ στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, καθώς και το φινίρισμα χρωμίου στις λαβές των θυρών και στους αεραγωγούς.

Mε καινούρια εικόνα, αναβαθμισμένη ποιότητα και σύγχρονο εξοπλισμό

Το NissanConnect, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τοποθετημένο ψηλά στο κέντρο του ταμπλό,  με το οποίο ο οδηγός μπορεί να χειριστεί  πολλές από τις νέες λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το σύστημα αυτό είναι στάνταρ στις εκδόσεις Techna και Ν-Connecta, και ως προαιρετική επιλογή στην έκδοση Acenta.  To NissanConnect διαθέτει μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλής αφής 7 ιντσών έγχρωμη, DAB ψηφιακό ραδιόφωνο, δορυφορική πλοήγηση και πλήθος εφαρμογών σε στυλ smartphone.  Το νέο Micra διαθέτει μία ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών ασφαλείας όπως Intelligent Lane Intervention, Intelligent Emergency Braking, Traffic Sign Recognition, High Beam Assist, Intelligent Around View Monitor, Blind Spot Warning.

Οι χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές είναι ικανοποιητικοί, χωρίς να ενθουσιάζουν

Οι χώροι για τους επιβάτες μπορεί να μην είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας, αλλά υπάρχει αρκετός χώρος για τα γόνατα των πίσω δίχως τα κεφάλια να βρίσκουν στην οροφή. Ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και ο χώρος αποσκευών που προσφέρει 300 λίτρα και φτάνει μέχρι και τα 1.004 όταν πέσουν τα πίσω διαιρούμενα σε αναλογία 60/40 καθίσματα, αν και οι πλαϊνοί θόλοι μπαίνουν αρκετά προς τα μέσα μειώνοντας λιγάκι το πλάτος.

Πολύ όμορφη η διχρωμία τόσο στο αμάξωμα όσο και στις ζάντες

Παραπάνω από ικανοποιητικός

Ο λόγος για τον γνωστό 1500άρη diesel με τον οποίο εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής μας και ο οποίος στη περίπτωση του Micra αποδίδει 90 ίππους με τη ροπή του να φτάνει τα 22.4 κιλά και να συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων με καλή κλιμάκωση, αν και η αλήθεια είναι πως θα τη θέλαμε λίγο πιο κοντή. Αυτό διότι ο κινητήρας πρέπει να ξεπεράσει τις 1500 με 1800 στροφές για να δείξει τις πραγματικές υψηλές δυνατότητες που έχει και οι οποίες βοηθούν το Micra να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 11.9’’ με τη τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 179 χλμ./ώρα. Όσο για τη κατανάλωση, αυτή κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας σε αστικές κυρίως μετακινήσεις αλλά και σε μικρό ταξίδι, η μέση τιμή της βρέθηκε λίγο πάνω από τα πέντε λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Με έμφαση στη λογική κατανάλωση, χωρίς να του λείπει η δύναμη

Για πόλη αλλά και για ταξίδι

Εκτός από τη τεράστια αισθητική στροφή και την σημαντικότατη ποιοτική αναβάθμιση, ιδιαίτερα σημαντική είναι και η αλλαγή του Micra σε σχέση με τη συμπεριφορά και κυρίως την αίσθηση που δίνει στον οδηγό του. Αυτό διότι πλέον δεν είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις και είναι σε θέση να πραγματοποιήσει και ταξίδια, μικρά ή και μεγαλύτερα. Πατάει εξαιρετικά στις ευθείες γεμίζοντας με αυτοπεποίθηση τον χειριστή του, με τη ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση να φωνάζουν πως είναι σε θέση να προσφέρουν άνεση και ξεκούραση ακόμη και μετά από ένα μεγάλο και πολύωρο ταξίδι στην εθνική οδό.

Ικανό να διανύει μεγάλες αποστάσεις χωρίς να θυμίζει σε οδηγός και επιβάτες ότι πρόκειται για ένα Micra

Από την άλλη πλαίσιο και αναρτήσεις συνεπικουρούμενα από τιμόνι και φρένα, κάνουν τη διαφορά σε κλειστά επαρχιακά κομμάτια με στροφές, όπου όταν «ανοίξει» και ο πετρελαιοκινητήρας των 1.5 λίτρων που δοκιμάζαμε, το αυτοκίνητο θα μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα και απολαυστικά χωρίς καν να προβληματίζει οδηγό και επιβάτες. Κάποιες μικρές αναπηδήσεις του πίσω άξονα, έρχονται μόνο όταν ο οδηγός παρασυρθεί από την ασφάλεια που εμπνέει η συνολική κατασκευή και ξεχάσει πως δεν οδηγεί κάποιο σκληροπυρηνικό GTi αλλά ένα Micra. Στα θετικά του αυτοκινήτου, οφείλουμε να σημειώσουμε πως παρά τις πολύ όμορφες είναι η αλήθεια, 17άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής, η άνεση ακόμη και στους απείρου κάλλους ελληνικούς δρόμους, ήταν παραπάνω από ικανοποιητική.

Πρωταγωνιστής

Η Nissan με την αντικατάσταση του Micra προχώρησε σε μία κίνηση ματ, όντας μάλιστα σε μία κατηγορία όπου το σύνολο των ανταγωνιστών θα αποτελείται από καινούρια μοντέλα μέχρι το τέλος του έτους. Η Ιαπωνική εταιρία άλλαξε άρδην την εικόνα του αυτοκίνητου ενώ παράλληλα το αναβάθμισε ποιοτικά, το εξόπλισε τεχνολογικά και του προσέφερε πάτημα και οδική συμπεριφορά από μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Αν μάλιστα εξέλειπαν και τα χειροκίνητα παράθυρα στις πίσω πόρτες… Όσο για  τη τιμή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, αυτή ξεκινάει από τα 15190 Ευρώ.

 

 

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Kατανάλωση
  • Εξοπλισμός
  • Αίσθηση οδήγησης

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Χειροκίνητα πίσω παράθυρα

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 90
0-100 11.9″
Τελική ταχύτητα 179 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 5.2 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 85 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Το νέο Micra της Nissan είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το βλέπεις αλλά και να το οδηγείς
Prev Post Seat Ateca 2.0 TDi. Έχει τα πάντα
Next Post Renault Megane 1.5 DCi. Ικανό να πρωταγωνιστήσει
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook