Nissan Micra 1.0 IG-T 100 PS. Mε νέο ενδιαφέρον

Όταν έχεις στη γκάμα σου ένα μοντέλο του οποίου το όνομα είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα και  κατά τη διάρκεια των σχεδόν 40 ετών της πορείας του έχει σημειώσει πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία, φροντίζεις να το κρατάς πάντα στο επίκεντρο του αγοραστικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος φυσικά για το Micra της Nissan, το οποίο είναι πλέον  διαθέσιμο με  έναν ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα ενός λίτρου, που ενισχύει περαιτέρω τις επιδόσεις του. Παράλληλα του προσφέρει και τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να συνεχίσει να ανταγωνίζεται επάξια μοντέλα όπως τα Fiesta, Polo και Yaris, ενώ μέσα στο 2019 στη κατηγορία θα προστεθούν και τα ολοκαίνουρια Clio και 208.

Πολύ έντονο και στα πλαϊνά του

Γνώριμα εντυπωσιακό

Το νέο Micra διαθέτει δυναμικές αναλογίες, και με συνολικό μήκος 3999 mm, πλάτος στα 1743 με το ύψος να βρίσκεται στα 1455 χιλιοστά  έχει τοποθετηθεί στον πυρήνα της κατηγορίας Β-hatchback, με το μεταξόνιο του να φτάνει πλέον στα 2.525 μέτρα.  Με ένα γλυπτό αμάξωμα με ισχυρές και έντονες γραμμές που κάνουν ορατό τον χαρακτήρα του από κάθε οπτική γωνία, το νέο μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρίας διαθέτει μια αθλητική και ισορροπημένη στάση που είναι δύσκολο να αγνοηθεί.

Οι γωνίες είναι το βασικό του χαρακτηριστικό

Παράλληλα διαθέτει και τον καλύτερο  συντελεστή οπισθέλκουσας στην κατηγορία με δείκτη  0,29, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο. Συνολικά ως φιλοσοφία σχεδίασης είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με τους προκατόχους του, καθώς άφησε πίσω του τις καμπύλες και υιοθέτησε τις έντονες γραμμές και τις ακμές, αποκτώντας έτσι ένα πολύ πιο έντονο και επιθετικό σχήμα.  Ένα σχήμα που σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητο.

Ιδιαίτερα επιθετικό το εμπρός μέρος του

Σύγχρονο

Περνώντας στο εσωτερικό του ολοκαίνουριου Micra παρατηρείς πως η αρχιτεκτονική της καμπίνας είναι βασισμένη γύρω από ένα ταμπλό σε σχήμα Τ,  με απλές και αρμονικές δομές που προσφέρουν εξαιρετικό χώρο για τον οδηγό και το συνοδηγό. Τα όργανα και οι έλεγχοι έχουν ομαδοποιηθεί με σκοπό την άνεση, την ευκολία και την ασφάλεια. Στις κορυφαίες προτεραιότητες για την ομάδα ανάπτυξης του νέου Ιαπωνικού μοντέλου, συγκαταλέγεται και τα υψηλό επίπεδο φινιρίσματος και ποιότητας, που εκφράζεται  με τη χρήση υλικών δύο χρωματικών τόνων αλλά και με μαλακής υφής υλικά που είναι στάνταρ σε κάθε έκδοση του μοντέλου. Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν premium λεπτομέρειες, όπως το πολλαπλών λειτουργιών τιμόνι σε σχήμα D, που είναι επίσης στάνταρ στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, καθώς και το φινίρισμα χρωμίου στις λαβές των θυρών και στους αεραγωγούς.

Ποιοτικό και σύγχρονο εσωτερικό

Το NissanConnect, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τοποθετημένο ψηλά στο κέντρο του ταμπλό,  με το οποίο ο οδηγός μπορεί να χειριστεί  πολλές από τις νέες λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το σύστημα αυτό είναι στάνταρ στις εκδόσεις Techna και Ν-Connecta, και ως προαιρετική επιλογή στην έκδοση Acenta.  To NissanConnect διαθέτει μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλής αφής 7 ιντσών έγχρωμη, DAB ψηφιακό ραδιόφωνο, δορυφορική πλοήγηση και πλήθος εφαρμογών σε στυλ smartphone.  Το νέο Micra διαθέτει μία ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών ασφαλείας όπως Intelligent Lane Intervention, Intelligent Emergency Braking, Traffic Sign Recognition, High Beam Assist, Intelligent Around View Monitor, Blind Spot Warning.

Οι χώροι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας

Οι χώροι για τους επιβάτες μπορεί να μην είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας, αλλά υπάρχει αρκετός χώρος για τα γόνατα των πίσω δίχως τα κεφάλια να βρίσκουν στην οροφή. Ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και ο χώρος αποσκευών που προσφέρει 300 λίτρα και φτάνει μέχρι και τα 1.004 όταν πέσουν τα πίσω διαιρούμενα σε αναλογία 60/40 καθίσματα, αν και οι πλαϊνοί θόλοι μπαίνουν αρκετά προς τα μέσα μειώνοντας λιγάκι το πλάτος.

Ικανοποιητικός

Παραπάνω από ικανοποιητικός

Ο χιλιάρις τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, είναι εντελώς καινούριος και έχει σύγχρονες τεχνολογίες για αύξηση της ενεργειακής απόδοσης όπως κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, διπλό κύκλωμα ψύξης, επίστρωση πλάσματος χαμηλής τριβής στους κυλίνδρους,σφυρήλατο στροφαλοφόρο. Το αποτέλεσμα είναι να αποδίδει 100 ίππους με τη ροπή του να φτάνει τα 160 Nm. To 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10.9’’ με τη τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 184 χλμ/ώρα.

Αποδοτικός με λογική κατανάλωση αλλά του λείπει μία έκτη στο κιβώτιο

Για πόλη αλλά και για ταξίδι

Εκτός από τη τεράστια αισθητική στροφή και την σημαντικότατη ποιοτική αναβάθμιση, ιδιαίτερα σημαντική είναι και η αλλαγή του Micra σε σχέση με τη συμπεριφορά και κυρίως την αίσθηση που δίνει στον οδηγό του. Αυτό διότι πλέον δεν είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις και είναι σε θέση να πραγματοποιήσει και ταξίδια, μικρά ή και μεγαλύτερα. Πατάει εξαιρετικά στις ευθείες γεμίζοντας με αυτοπεποίθηση τον χειριστή του, με τη ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση να φωνάζουν πως είναι σε θέση να προσφέρουν άνεση και ξεκούραση ακόμη και μετά από ένα μεγάλο και πολύωρο ταξίδι στην εθνική οδό. Ωστόσο στην εθνική οδό, μία έκτη σχέση θα ήταν όχι απλώς ευπρόσδεκτη αλλά θα λέγαμε απαραίτητη, καθώς θα μείωνε ακόμη περισσότερη την ήδη λογική κατανάλωση.

Η οδική του συμπεριφορά παρέμεινε ουδέτερε σε κάθε περίπτωση

Από την άλλη πλαίσιο και αναρτήσεις συνεπικουρούμενα από τιμόνι και φρένα, κάνουν τη διαφορά σε κλειστά επαρχιακά κομμάτια με στροφές, όπου ο κινητήρας απέδειξε ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα και απολαυστικά χωρίς καν να προβληματίζει οδηγό και επιβάτες. Κάποιες μικρές αναπηδήσεις του πίσω άξονα, έρχονται μόνο όταν ο οδηγός παρασυρθεί από την ασφάλεια που εμπνέει η συνολική κατασκευή και ξεχάσει πως δεν οδηγεί κάποιο σκληροπυρηνικό GTi αλλά ένα Micra. Τέλος τα 14290 Ευρώ από τα οποία ξεκινάει το Nissan Micra με τους 100 ίππους, είναι μία τιμή η οποία βρίσκεται στη καρδιά της κατηγορίας.

Ικανός για αστικές μετακινήσεις αλλά και για ταξίδια

 

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Αξιοπιστία
  • Ποιότητα

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Πεντάρι κιβώτιο

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1000 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 100
0-100 10.9″
Τελική ταχύτητα 184  χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 103 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Προσθέτουν πόντους στην εμφάνιση
Prev Post Citroen C3 AirCross 1.2 PureTech 110. Κροσσόβερ με στιλ και άποψη
Next Post VW T-Cross.1.0 TSi 95 PS. Κάνει περισσότερα από αυτά που δείχνει
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook