Nio – Εμπλουτίζει την γκάμα της με το ET5 Touring και το EL6!

Nio – Εμπλουτίζει την γκάμα της με το ET5 Touring και το EL6!

Αργά ή γρήγορα οι κινεζικές εταιρίες θα προκαλέσουν το κατεστημένο της βιομηχανίας αυτοκινήτου σε ευρεία κλίμακα όπως κάνει τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη επιτυχία η Tesla. Μέχρι τότε θα σταχυολογούμε ανάμεσα στις δεκάδες διαφορετικές προτάσεις για να βρούμε αυτές με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ή αυτές με τις καλύτερες προοπτικές. Η Nio για παράδειγμα ήδη έχει περάσει στην φάση της υλοποίησης των πλάνων της για επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη και έτσι, ακόμα και αν στην χώρα μας δεν είναι τόσο γνωστή προς το παρόν, έχει προβάδισμα στον περιορισμένο διαδικτυακό… αέρα. Η Nio λοιπόν, παρουσίασε όχι ένα αλλά δύο νέα μοντέλα, αμφότερα αμιγώς ηλεκτρικά και αμφότερα οικογενειακά, έστω και με την ευρεία έννοια.

Πρώτο, το ET5 Touring που έρχεται να μπει σε μία κατηγορία που ήδη (θα) περιλαμβάνει την BMW i5 Touring, Audi A6 e-tron Avant, Volkswagen ID.7 από το καλοκαίρι του 2023 οπότε και θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Σύμφωνα με την κινέζικη εταιρία, το ET5 Touring “έχει σχεδιαστεί για οικογένειες, φέρνοντας ευελιξία, χώρους και πρακτικότητα στον ήδη σπορ χαρακτήρα της sedan έκδοσης” και αυτό φαίνεται ήδη από τις φωτογραφίες. Το design δεν διαφέρει από την sedan έκδοση με εξαίρεση της προσθήκης του τρίτου όγκου και αυτό δεν είναι καθόλου κακό καθώς η “Touring” διατηρεί τις μεγάλες, καθαρές επιφάνειες, τις λιτές γραμμές και τα μοντέρνα χαρακτηριστικά όπως τα λεπτά φωτιστικά σώματα και το… σπαρτιατικό αλλά high-tech εσωτερικό. Όπως και το sedan έτσι και το station wagon είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικές μπαταρίες: η μικρότερη των 75 kWh προσφέρει αυτονομία 435 χιλιομέτρων ενώ η μεγαλύτερη των 100 kWh αυξάνει την απόσταση που μπορεί να διανυθεί ανάμεσα στις φορτίσεις στα 560 χιλιόμετρα. Η Nio δηλώνει ότι η φόρτιση διαρκεί 30 και 40 λεπτά αντίστοιχα αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η εταιρία συνεχίζει να εξελίσσει τους σταθμούς “ανταλλαγής” μπαταριών που επιτρέπει την αφαίρεση της αποφορτισμένης μπαταρίας και την αντικατάσταση της με μία πλήρως φορτισμένη σε λιγότερο από 5 λεπτά. Σε κάθε περίπτωση, η μεγαλύτερη μπαταρία συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, συνολικής απόδοσης 490 ίππων και 705 Nm ροπής που επιτρέπουν στο ηλεκτρικό station wagon να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 4.0 δευτερόλεπτα.

Έπειτα είναι το EL6, ένα μεγάλο premium SUV με μήκος 4.85 μέτρα, πλάτος 1.99 και ύψος 1.70 που αυτομάτως το τοποθετεί ακριβώς απέναντι από την BMW iX, την Mercedes EQE SUV και το Audi Q8 e-tron. Είναι άμεσα εμφανές ότι το EL6 ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της Nio που μπορεί να χαρακτηριστεί μονολεκτικά με τη λέξη “λακωνική” και επιμένω πως στην εποχή του overdesigning αυτό δεν είναι κακό.

Το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα όπου πέρα από την μεγάλη κεντρική οθόνη, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το head-up display, επικρατεί ο μινιμαλισμός έστω κι αν αυτή η σχεδιαστική επιλογή έχει ως προαπαιτούμενο την αφαίρεση της συντριπτικής πλειοψηφίας των φυσικών χειριστηρίων. Ανάμεσα στα highlights πάντως βρίσκουμε την πανοραμική ηλιοροφή συνολικού εμβαδού 1 τ.μ., τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και τους άπλετους αποθηκευτικούς χώρους με προεξέχον το πορτ-μπαγκάζ των 668 λίτρων. Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο, βρίσκουμε την ίδια διαμόρφωση με το ET5 Touring με την μπαταρία των 100 kWh, που σημαίνει δύο ηλεκτροκινητήρες 490 ίππων και 705 Nm ροπής που επιταχύνουν το μεγάλο SUV στα 100 km/h σε 4.5 δευτερόλεπτα.

Prev Post Η Stellantis και στην αγορά ημιαγωγών!
Next Post Alfa Romeo Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 – Xωρίς φόρο εταιρικής χρήσης
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook