Νέο Lexus RX – Με πολλές και σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς

Νέο Lexus RX – Με πολλές και σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς

Η Lexus προχώρησε σε πλήρη επαναπροσδιορισμό του μεγάλου πολυτελούς RX SUV, βασιζόμενη στη μεγάλη κληρονομιά του μοντέλου και ανοίγοντας νέους σχεδιαστικούς και τεχνολογικούς ορίζοντες για να αυξήσει το εύρος των ικανοτήτων και της απήχησής του σε μία ακόμα μεγαλύτερη βάση πελατών. Η Lexus έχει αναπτύξει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Next Chapter για το νέο RX, η οποία περιλαμβάνει ένα αμάξωμα σχήματος ατράκτου – ‘spindle body’ – που υλοποιήθηκε με την ενσωμάτωση της φιλοσοφίας spindle σε ολόκληρο το εμπρός τμήμα του οχήματος. Η ομάδα του RX εμπνεύστηκε επίσης από την πλούσια σχεδιαστική κληρονομιά του μοντέλου για να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως RX, αλλά με πιο δυναμικό, κομψό και γεμάτο αυτοπεποίθηση χαρακτήρα.

Στο εσωτερικό, το οδηγοκεντρικό πιλοτήριο ‘Tazuna’ σχεδιάστηκε για να προσφέρει στον οδηγό άμεσο, διαισθητικό έλεγχο του οχήματος, σύμφωνα με την αρχή ‘χέρια στο τιμόνι, μάτια στον δρόμο’. Βελτιώνει επίσης την οδηγική εμπειρία με τη διαισθητική και απέριττη διάταξή του, που ενισχύεται από το νέο σύστημα πολυμέσων Lexus Link Mutlimedia με τον ενσωματωμένο βοηθό “Hey Lexus“, μία οριζόντια οθόνη αφής 14 ιντσών και απομακρυσμένες λειτουργίες με δυνατότητα πρόσβασης μέσω της εφαρμογής Lexus Link για smartphone. Για να διαμορφώσει την οδηγική υπογραφή ‘Lexus Driving Signature’ του νέου RX, η Lexus βελτιστοποίησε τα θεμελιώδη στοιχεία του SUV, όπως το κέντρο βάρους, τη ροπή αδράνειας, τη μείωση βάρους, την ακαμψία και το σύστημα μετάδοσης κίνησης, προκειμένου να δημιουργήσει έναν πιο φυσικό διάλογο ανάμεσα στο αυτοκίνητο και τον οδηγό. Ο βελτιωμένος χειρισμός και η απόκριση βασίζονται σε μία εξέλιξη της πλατφόρμας GA-K της Lexus που προσφέρει εξαιρετική ακαμψία αμαξώματος και χαμηλό κέντρο βάρους.

Το νέο RX διατίθεται με μία γκάμα τριών διαφορετικών ηλεκτροκίνητων συνόλων στην Ευρώπη. Στην καρδιά της προσφοράς της μάρκας στη Δυτική Ευρώπη, το RX 450h+ 2.5L είναι το πρώτο RX που υιοθετεί την plug-in υβριδική τεχνολογία της Lexus. Το υβριδικό ηλεκτρικό RX 350h 2.5L τοποθετείται ως μία αποτελεσματική εναλλακτική λύση έναντι των κινητήρων βενζίνης και diesel μικρότερου κυβισμού, όπως και των ήπιων υβριδικών. Και για πελάτες που αναζητούν πιο συναρπαστικές επιδόσεις, η Lexus εισάγει το πρώτο της υπετροφοδοτούμενο υβριδικό μοντέλο που εστιάζει στις επιδόσεις, το RX 500h 2.4T, που διατίθεται με το καινοτόμο σύστημα ελέγχου κίνησης DIRECT4. Για τις ανατολικές αγοράς, μαζί με το υβριδικό RX 500h υψηλών επιδόσεων, η Lexus προσφέρει επίσης το RX 350 με ένα νέο, turbo βενζινοκινητήρα 2.4 λίτρων, που προσφέρει υψηλότερες επιδόσεις από το τρέχον μοντέλο των 3.5 λίτρων.

Αξιοποιώντας την παγκοσμίου κλάσης τεχνολογία ασφάλειας της Lexus, το RX επωφελείται από την τρίτη γενιά του Lexus Safety System +, με βελτιωμένο Pre-Collision System, νέο Proactive Driving Assist και προαιρετικό Extended Safety Package. Επίσης, διατίθεται με το Safe Exit Assist της Lexus, το οποίο είναι συνδεδεμένο με ένα ηλεκτρονικό σύστημα απασφάλισης θυρών που εμποδίζει το άνοιγμά τους στην πορεία οχημάτων ή δικυκλιστών που πλησιάζουν από πίσω. Το RX 500h F SPORT Performance χρησιμοποιεί ένα σύστημα Dynamic Rear Steering (DRS) που υπολογίζει αυτόματα τη βέλτιστη γωνία διεύθυνσης για τους πίσω τροχούς σύμφωνα με την ταχύτητα και την κατεύθυνση του οχήματος. Η μέγιστη γωνία στροφής των πίσω τροχών έχει αυξηθεί σε τέσσερις μοίρες. Αυτό βελτιώνει την ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και βοηθά στη διατήρηση της ευστάθειας στις υψηλές.

Στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρόσθιους ενώ στις υψηλές ταχύτητες στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση. Η γωνία DRS ελέγχεται επίσης με βέλτιστο στο πλαίσιο της λειτουργίας Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM). Το Trail Mode προσφέρεται με το Lexus RX για πρώτη φορά, ενσωματώνοντας τον έλεγχο του συστήματος τετρακίνησης, πέδησης και ισχύος για να αποτρέψει την ολίσθηση των τροχών κατά την οδήγηση σε ολισθηρούς ή ανώμαλους δρόμους. Αυτό επιτρέπει τη χρήση της μέγιστης δύναμης κίνησης, ακόμα και κατά την οδήγηση σε ανώμαλα οδοστρώματα.

Prev Post F1 Grand Prix Βελγίου: Απλησίαστος ο Verstappen!
Next Post Το Ford Escort της Diana έπιασε €858.000!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook