Πρακτική, ευρύχωρη και δυναμική, η νέα Mercedes E-Class Estate

Πρακτική, ευρύχωρη και δυναμική, η νέα Mercedes E-Class Estate

Τον περασμένο Απρίλιο η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά της E-Class Saloon και ενώ η κατηγορία των station wagons είναι μία από αυτές που ακολουθούν φθίνουσα πορεία στην παγκόσμια αγορά, η γερμανική εταιρία δεν δείχνει διάθεση να την εγκαταλείψει και παρουσιάζει την ολοκαίνουρια E-Class Estate. Ένα μοντέλο που προσθέτει την πρακτικότητα και την ευρυχωρία στις ήδη καταμετρημένες αρετές της sedan έκδοσης.

Καταρχάς, να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Συγκριτικά με τον προκάτοχο της η Mercedes E-Class Estate είναι κατά 28 χιλιοστά φαρδύτερη ενώ και το μεταξόνιο της έχει αυξηθεί κατά 22 χιλιοστά, στα 2.961. Κατά συνέπεια, το διαθέσιμο πλάτος για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων είναι 25 χιλιοστά περισσότερο ενώ αυτοί απολαμβάνουν επίσης μεγαλύτερους χώρους και για τα γόνατα τους (+9 χιλιοστά) και για τα πόδια τους (+15 χιλιοστά). Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ δε, ξεκινά από τα 615 λίτρα και μπορεί να επεκταθεί έως τα 1.830 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αν και στην plug-in υβριδική έκδοση θυσιάζεται συνειδητά ένα μέρος της μέγιστης χωρητικότητας εξαιτίας του επιπλέον hardware, με αποτέλεσμα στην συγκεκριμένη περίπτωση το πορτ-μπαγκάζ να μετρά 460-1.675 λίτρα αλλά με επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης σε κάθε περίπτωση.

Στον τομέα του design, η Estate όπως και η Saloon πριν από αυτήν γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στην παράδοση της κλασικής σειράς της Mercedes-Benz και των avant-garde πιονιέρων της Mercedes-EQ. Με πιο απλά λόγια, η E-Class είναι το πρώτο μοντέλο της κλασικής σειράς της Mercedes που δανείζεται τόσο πολλά στοιχεία από την “EQ” οικογένεια οχημάτων και αυτό παρατηρούμε και στη νέα Estate. Οι ισορροπημένες αναλογίες με τον κοντό εμπρός πρόβολο, το μακρύ καπό με τα powerdomes και το μακρύτερο μεταξόνιο εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν το βασικό σχέδιο και συμπληρώνονται από στοιχεία της νέας γενιάς με πιο χαρακτηριστικό το παράδειγμα της εμπρός (προαιρετικά φωτιζόμενης) γρίλιας. Κλείνοντας με το design του αμαξώματος, αξίζει να αναφέρουμε και την μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από το 0.27 στο 0.26 που δείχνει την προσοχή που δίνει η Mercedes σε κάθε λεπτομέρεια, ιδίως όταν αυτή επηρεάζει την συνολική απόδοση του οχήματος.

Για το εσωτερικό, τουλάχιστον όσον αφορά στον σχεδιασμό δεν έχουμε να πούμε κάτι περισσότερο από αυτά που είπαμε στην παρουσίαση της E-Class Saloon οπότε να αναφέρουμε εν συντομία ότι την παράσταση κλέβει η MBUX Superscreen που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την κεντρική οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και μία επιπλέον οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού σε ένα ενιαίο, εντυπωσιακό πάνελ που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος της καμπίνας. Το MBUX σύστημα infotainment φέρνει την τελευταία γενιά της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας, της συνδεσιμότητας, του media streaming και των φωνητικών εντολών μεταξύ άλλων ενώ προσφέρει και την δυνατότητα εγκατάστασης εφαρμογών τρίτων μερών όπως για παράδειγμα το TikTok, το Zoom κ.ά. Από το πακέτο τεχνολογίας της E-Class Estate δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης.

Τέλος να σημειώσουμε ότι αρχικά, το νέο μεγάλο station wagon της Mercedes-Benz θα είναι διαθέσιμο με τρία διαφορετικά κινητήρα σύνολα που καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των τεχνολογιών. Η E 200 εξοπλίζεται με έναν ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα δύο λίτρων ο οποίος είναι ικανός για 204 ίππους και 320 Nm ροπής ενώ η E 220d διαθέτει έναν ήπια υβριδικό πετρελαιοκινητήρα δύο λίτρων που παράγει  197 ίππους και 440 Nm ροπής. Αμφότερες υποβοηθούνται ηλεκτρικά με έναν “Integrated Starter-Generator” (ISG) που παρέχει 23 άλογα και 205 Nm ροπής όταν είναι απαραίτητο. Στην προσωρινή κορυφή της γκάμας βρίσκεται η E 300e που έχει τον ίδιο δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 204 ίππων και 320 Nm ροπής με την βασική έκδοση αλλά ως plug-in υβριδική, τον συνδυάζει με έναν ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων και 440 Nm ροπής και μία μπαταρία 25.4 kWh. Έτσι, παρέχει αθροιστικά 230 ίππους και 550 Nm ροπής και την δυνατότητα κίνησης χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα! Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η εταιρία, αργότερα θα προστεθούν στην γκάμα επιπλέον plug-in υβριδικά και πετρελαιοκίνητα κινητήρια σύνολα.

Prev Post Κάποιος έκανε το RS6 Sedan που η Audi αρνείται να κάνει!
Next Post Η Toyota κάνει το Century… SUV!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook