Meyers Manx 2.0 Electric. Ηλεκτρικό αλλά και old-school!

Meyers Manx 2.0 Electric. Ηλεκτρικό αλλά και old-school!

Η μόδα κύκλους κάνει. Αυτό που ήταν… in την δεκαετία του ’60, έφυγε για πολλά χρόνια και επιστρέφει τώρα διατηρώντας το παλιό, κλασικό στιλ αλλά υιοθετώντας νέα τεχνολογία για να προσφέρει τις ίδιες εμπειρίες με το παρελθόν στη νέα γενιά. Ο λόγος για το Meyers Manx buggy που στο παρελθόν βασιζόταν σε μία τροποποιημένη (κοντύτερη) εκδοχή του πλαισίου του Volkswagen Beetle και τώρα επανεμφανίζεται ως κύριος του εαυτού του, με bespoke πλαίσιο και ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν, το ενιαίο αμάξωμα έχει σχεδιαστεί από τον Freeman Thomas ο οποίος είχε σχεδιάσει και το αυθεντικό Meyers Manx. Με εξαίρεση βέβαια το ελαφρώς διαφορετικό πίσω μέρος, τους πιο μοντέρνους τροχούς και το αναβαθμισμένο εσωτερικό, το νέο Meyers Manx δεν διαφέρει ουσιαστικά από τον μακροβιώτατο προκάτοχο του.

Επίσημα, το buggy που βλέπεις ονομάζεται Meyers Manx 2.0 Electric και αποτελεί δημιουργία της Trousdale Ventures η οποία αγόρασε την “Meyers Manx” από τον ιδρυτή της, Bruce Meyers το 2020. Όπως υποδηλώνει το όνομα, η νέα εκδοχή του θρυλικού buggy εξοπλίζεται με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο το οποίο αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και μία μπαταρία στο πάτωμα του οχήματος. Όσον αφορά στην μπαταρία πιο συγκεκριμένα, το Meyers Manx 2.0 Electric είναι διαθέσιμο είτε με μία 20 kWh είτε με μία 40 που προσφέρουν 241 και 483 χιλιόμετρα αυτονομίας αντίστοιχα. Με την μεγαλύτερη δε, οι δύο ηλεκτροκινητήρες είναι σε θέση να προσφέρουν 202 ίππους και 325 Nm ροπής τα οποία έχουν να κινήσουν μονάχα 680-750 κιλά (ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας) που σημαίνει ότι το buggy πιάνει τα 100 km/h σε κάτι περισσότερο από 4.5 δευτερόλεπτα. Ταχύτατο λοιπόν και εδώ που τα λέμε δεν νομίζω ότι θα θέλει κάποιος να κινηθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα δεδομένου του χαμηλού βάρους, του off-road προσανατολισμού και του κοντού μεταξονίου.

Σύμφωνα με την εταιρία, το Meyers Manx 2.0 Electric που προσφέρει επίσης δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς, υαλοκαθαριστήρες, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση και δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων, θα παρουσιαστεί επίσημα στο Quail Motorsports Gathering και θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα στην αγορά με την παραγωγή για τον πρώτο χρόνο να περιορίζεται στα 50 αυτοκίνητα. Υπόσχεται όμως ότι τον επόμενο χρόνο θα αυξηθεί, χωρίς βέβαια να ανακοινώνει την τιμή του.

Prev Post Alfa Romeo: Περί σχεδιασμού…
Next Post Πώς τα πάει το Polestar 2 με τον… τάρανδο;
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook