Η νέα Mercedes-Benz CLA άρχισε ήδη να σπάει ρεκόρ!

Η νέα Mercedes-Benz CLA άρχισε ήδη να σπάει ρεκόρ!

Ακόμα δεν έχουμε μία συγκεκριμένη ημερομηνία για την πρεμιέρα της ολοκαίνουριας CLA και το καμουφλάζ είναι βαρύ πάνω στα αυτοκίνητα που έχει φωτογραφίσει η Mercedes-Benz αλλά αυτό δεν σταματά την γερμανική εταιρία από το να καταρρίπτει ρεκόρ αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το επερχόμενο μοντέλο θα έρθει για να θέσει νέα στάνταρ αποδοτικότητας, τεχνολογίας και ποιότητας. Συγκεκριμένα, η Mercedes μετακόμισε για ένα (μπορεί και όχι τόσο) σύντομο χρονικό διάστημα στην πίστα δοκιμών του Nardo στην Ιταλία και εκεί κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ για την μέγιστη απόσταση σε 24 ώρες από ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα – ένα ρεκόρ που κρατούσε από το 2019 η Porsche Taycan με 3.424,27 χιλιόμετρα! Εννοείται ότι οι συνθήκες είναι ευνοϊκές στην τεράστια οβάλ πίστα των 12.7 χιλιομέτρων και απέχουν πολύ από αυτές που θα χαρακτηρίζαμε ως ρεαλιστικές αλλά σε κάθε περίπτωση, τα νούμερα είναι εντυπωσιακά.

Η Mercedes-Benz CLA κατάφερε να διανύσει 3.716,14 χιλιόμετρα σε 24 ώρες δείχνοντας στον κόσμο ακόμα και πριν λανσαριστεί στην αγορά, πριν παρουσιαστεί καν, ότι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός και μάλιστα σε περισσότερους από έναν τομείς. Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε για την συγκεκριμένη προσπάθεια δεν ήταν κάποιο που κατασκευάστηκε ειδικά  για την περίσταση αλλά μία από τις πολλές CLA προ-παραγωγής που κυκλοφορούν για την αξιολόγηση της ανθεκτικότητας και της αξιοπιστίας του μοντέλου ενώ κατά τη διάρκεια της προσπάθειας μέσα στο αυτοκίνητο υπήρχαν ο οδηγός και ένας συνοδηγός καθώς και ο απαραίτητος εξοπλισμός καταγραφής δεδομένων. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η στρατηγική που επέλεξε η Mercedes-Benz γι’ αυτή την προσπάθεια. Αντί να προσπαθεί να εξαντλήσει το φορτίο της μπαταρίας στο μέγιστο της αυτονομίας που προσφέρει, το πλήρωμα έκανε σχετικά σύντομα stints οδήγησης και σχετικά συχνές στάσεις για φόρτιση. Σύμφωνα με την εταιρία, η CLA σταμάτησε 40 φορές για 10 λεπτά την κάθε φορά που σημαίνει ότι ήταν στάσιμη για 6 ώρες και 40 λεπτά ή περίπου το 28% του 24ώρου που κράτησε η προσπάθεια. Με αυτόν τον τρόπο όμως εκμεταλλεύτηκε την λειτουργία boost που επιτρέπει υψηλότερο ρυθμό φόρτισης στην αρχή της διαδικασίας και παρότι η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, λέγεται πως η CLA θα μπορεί να φορτίζει με ρυθμό 250 kW (στον κατάλληλο ταχυφορτιστή φυσικά) με επιπλέον 50 kW να αυξάνουν τον ρυθμό στα 300 kW για σύντομο χρονικό διάστημα.

Η Mercedes δεν έχει αναφέρει λεπτομέρειες ούτε για την μπαταρία, αν και όταν είχε παρουσιαστεί το πρωτότυπο το 2023 έκανε λόγο για 750 χιλιόμετρα αυτονομίας, ούτε για τους ηλεκτροκινητήρες. Σίγουρα η CLA που έσπασε το ρεκόρ ήταν η πιο αποδοτική έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα και την μεγαλύτερη μπαταρία που θα προσφέρει η εταιρία αλλά χωρίς συγκεκριμένα νούμερα αυτό δεν λέει πολλά. Αν η Mercedes-Benz τηρήσει την υπόσχεση της πάντως, η νέα CLA θα είναι διαθέσιμη με κινητήρια σύνολα 205 έως 545 ίππων – το τελευταίο στην κορυφαία, AMG έκδοση, με δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση. Η CLA θα είναι διαθέσιμη και ως υβριδική, με έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αν και έχει εξελιχθεί πρωτίστως ως αμιγώς ηλεκτρική.

Να θυμίσουμε ότι όλα αυτά είναι εφικτά χάρη στην MMA πλατφόρμα της γερμανικής εταιρίας αλλά και στην χρήση μίας προηγμένης αρχιτεκτονικής 800V σε συνδυασμό με νέας  τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρες, αντλίες θερμότητας και το MB:OS λειτουργικό σύστημα. Εννοείται ότι θα πρέπει να περιμένουμε λίγους μήνες ακόμα για περισσότερες πληροφορίες καθώς η επίσημη πρεμιέρα της νέας Mercedes-Benz CLA είναι προγραμματισμένη για το 2025. Μέχρι τότε, μπορούμε να απολαύσουμε την αποκάλυψη των… φωτιστικών σωμάτων αφού όπως όλα δείχνουν η Mercedes θα παρέχει πληροφορίες και εικόνες με το σταγονόμετρο…

Prev Post Nissan Interstar – Το νέο μεγάλο βαν της Nissan
Next Post Skoda Kylaq – Το SUV των €8.750… στην Ινδία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook