Με crossover επιρροές το νέο Nissan Leaf

Με crossover επιρροές το νέο Nissan Leaf

Το Nissan Leaf έχω την εντύπωση ότι είναι ένα από εκείνα τα μοντέλα που δεν έχει αναγνωριστεί όσο έπρεπε. Ξεχνάμε ότι ήταν ένα από τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής στον κόσμο, ότι ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκό αλλά και Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2011 και ότι από το 2010 που κυκλοφορεί στην αγορά, οι δύο γενιές που έχουν κυκλοφορήσει έχουν πουλήσει πάνω από 600.000 αυτοκίνητα. Έπρεπε να φτάσουμε μέχρι το 2020 για να το ξεπεράσει σε πωλήσεις το Tesla Model 3 αλλά όταν η κουβέντα πηγαίνει στην ιστορία των ηλεκτρικών, δεν είναι λίγες οι φορές που το αφήνουμε το ιαπωνικό ηλεκτρικό στο περιθώριο.

Ευτυχώς δεν κάνει το ίδιο και η Nissan που τιμά το παρελθόν του Leaf και ταυτόχρονα, βλέπει προς το μέλλον. Ένα μέλλον που αναγκαστικά περιλαμβάνει κάποιες σημαντικές αλλαγές ώστε το μοντέλο να παραμείνει ανταγωνιστικό σε μία αγορά όπου οι άμεσοι και έμμεσοι αντίπαλοι έχουν αυξήσει τους αριθμούς τους. Για να γίνει αυτό λοιπόν, η Nissan εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να αλλάξει κατηγορία το επόμενο Leaf – ή για την ακρίβεια, να κινηθεί ανάμεσα σε κατηγορίες με την ιαπωνική εταιρία να εμπλουτίζει τόσο το design όσο και τον χαρακτήρα του με crossover στοιχεία. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για σχεδιασμό ο οποίος θα αντλεί επιρροές από το Chill-Out Concept του 2021, με λιτές γραμμές και χαμηλή, αεροδυναμική σιλουέτα διαφοροποιώντας επαρκώς το νέο Leaf από την επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική γενιά του Nissan Juke που αναμένεται το 2025.

Στη δημιουργία ενός αρμονικού και ελκυστικού συνόλου θα συμβάλλει δραστικά και η CMF-EV αρχιτεκτονική, η ίδια που χρησιμοποιείται και στο Nissan Ariya, που θα επιτρέψει στους σχεδιαστές της ιαπωνικής μάρκας να κάνουν την δουλειά τους χωρίς τους περιορισμούς μίας πλατφόρμας η οποία δεν προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα όπως έγινε στις δύο πρώτες γενιές του Leaf. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι οι μπαταρίες της 3ης γενιάς του Nissan Leaf θα προέρχονται από την AESC και σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι 30% πιο… πυκνές ενεργειακά από την συστάδα των 62 kWh που βρίσκουμε στην τρέχουσα γενιά. Αυτό θα επιτρέψει στη Nissan να αυξήσει την αυτονομία του μικρού ηλεκτρικού της πολύ πάνω από τα 400 χιλιόμετρα ώστε να ανταγωνιστεί με πιο αποτελεσματικό τρόπο τα νέα ηλεκτρικά της κατηγορίας. Ενδιαφέροντα πράγματα από τη Nissan για το πρώτο της τριπλέτας αμιγώς ηλεκτρικών crossovers που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2027-28 καθώς εκτός από το Leaf και το προαναφερθέν Juke EV, η Nissan προγραμματίζει και το Qashqai EV για μετά τα μέσα της δεκαετίας.

Prev Post Toyota Hilux Champ – Τόσο πρακτικό όσο βασικό!
Next Post Το νέο Renault 5 αποκαλύπτεται!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook