Maserati GranTurismo Folgore – Εκκωφαντικά ήσυχη!

Maserati GranTurismo Folgore – Εκκωφαντικά ήσυχη!

Η νέα εποχή για την Maserati ξεκίνησε με την MC20 που παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες αλλά το πρώτο βήμα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης θα γίνει με την GranTurismo Folgore που αποκαλύπτεται πλήρως μέσα από ένα επίσημο video που γυρίστηκε στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α. (τίποτα δεν είναι τυχαίο), πριν παρουσιαστεί επίσημα κάποια στιγμή εντός του 2023. Το video όμως δεν αποκαλύπτει μονάχα το design της ολοκαίνουριας GranTurismo. Επιβάτες είναι ο επικεφαλής σχεδιασμού της ιταλικής φίρμας, Klaus Busse και η επικεφαλής επικοινωνίας, Maria Conti που αναφέρει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για τις δυνατότητες του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Γνωρίζουμε ήδη ότι η GranTurismo Folgore θα εξοπλίζεται στην κορυφαία της έκδοση με ένα κινητήριο σύνολο που αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες και παρέχει περίπου 1.200 άλογα. Προς το παρόν δεν έχουμε περισσότερα στοιχεία για τα  τεχνικά χαρακτηριστικά της GranTurismo αλλά χάρη στην τετρακίνηση και παρά το αναμφίβολα αυξημένο βάρος (λόγω μπαταριών κατά κύριο λόγο), το ηλεκτρικό coupe θα είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h σε 2.7 δευτερόλεπτα και να συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 320+ km/h! Το video μας δίνει την δυνατότητα να ακούσουμε κιόλας την GranTurismo Folgore με τον τεχνητό ήχο να έχει εξελιχθεί ώστε να θυμίζει, όσο αυτό είναι δυνατόν, έναν ισχυρό βενζινοκινητήρα μεγάλης χωρητικότητας.

Φυσικά, η Maserati σκοπεύει να λανσάρει και βενζινοκίνητες εκδόσεις της GranTurismo, πιθανώς με τον Nettuno V6 σε διάφορα στάδια απόδοσης. Το μόνο που απομένει να σχολιάσουμε λοιπόν, είναι ο σχεδιασμός που καταφέρνει να συνδυάζει επιρροές από την απερχόμενη GranTurismo, που ακόμα και τώρα παραμένει ένα πανέμορφο αυτοκίνητο, με τα πιο μοντέρνα στοιχεία της εταιρίας, όπως είδαμε στην MC20. Οι αναλογίες είναι οι τυπικές ενός μεγάλου, πολυτελούς GT με μακρύ καπό που καταλήγει σε ένα έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, φουσκωμένα φτερά και την οροφή που “σβήνει” προς το πορτ-μπαγκάζ. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα θυμίζουν την MC20 ενώ τα πίσω θυμίζουν την τρέχουσα GranTurismo έχοντας χάσει αρκετό από τον όγκο τους όμως. Το πακέτο συμπληρώνουν οι χαρακτηριστικές ζάντες ελαφρού κράματος που φιλοξενούν το θηριώδες σύστημα πέδησης – απαραίτητο δεδομένων των δυνατοτήτων του ιταλικού “κεραυνού”.

Prev Post Honda: Κρίσιμη η τεχνολογία solid-state μπαταριών!
Next Post Η BMW συνεχίζει να μας… εξάπτει με τη νέα M2.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook