Lexus LX 600 “Offroad”. Η άλλη πλευρά της πολυτέλειας.

Το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακουστεί το όνομα του Lexus LX σίγουρα δεν είναι “ακραίο off-roading”. Πολυτέλεια, άνεση, ευρυχωρία και τεχνολογία ναι, αλλά όχι off-roading. Θα στοιχημάτιζα ότι η πιο ακραία μορφή off-roading που έχει κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των Lexus LX είναι να σκαρφαλώσουν ένα πεζούλι ή το λίγο πατημένο χώμα/χιόνι μέχρι το σαλέ στο χιονοδρομικό κέντρο. Η Lexus είπε να πειραματιστεί με το μεγάλο SUV της όμως και συνεργάστηκε με τον βελτιωτικό οίκο Jaos για να δημιουργήσουν από κοινού το “Offroad” concept που πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο Tokyo Auto Salon.

Το πρώτο χαρακτηριστικό που κάνει το Offroad concept να ξεχωρίζει από το μοντέλο στο οποίο βασίζεται είναι τα διάφορα στοιχεία από carbon fiber reinforced plastic (CFRP), όπως τα προστατευτικά στο κάτω μέρος του εμπρός και του πίσω προφυλακτήρα αλλά και τα φαρδύτερα φτερά. Σε αυτά τα φτερά φιλοξενούνται οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών της Enkei που ντύνονται με εκτός δρόμου ελαστικά της Toyo ενώ το πακέτο συμπληρώνουν οι λασπωτήρες, το σκαλοπατάκι στα πλαϊνά του LX και η διαφορετική απόληξη της εξάτμισης.

Η Lexus και η Jaos δεν προχώρησαν σε κανενός είδους μετατροπή στα μηχανικά του LX, οπότε το μοντέλο κινείται χάρη σε έναν twin-turbo V6 με χωρητικότητα 3.5 λίτρων ο οποίος παράγει αβίαστα 415 άλογα και 650 Nm ροπής και συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης της ιαπωνικής μάρκας και ένα 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Φυσικά, το LX 600 Offroad διατηρεί την ενεργή ανάρτηση, το Multi-Terrain Select σύστημα και όλες εκείνες τις τεχνολογίες που το βοηθούν να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες. Προς το παρόν πάντως, δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο να περάσει το concept στην παραγωγή.

Prev Post Hyundai Motorsport. Έκαναν το 1-2 τα πληρώματα TCR σε έναν δύσκολο αγώνα 24 ωρών
Next Post Mercedes Vision AMG. Δείχνει το μέλλον.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook