Lancia Gamma – Έρχεται το 2026 η ηλεκτρική ναυαρχίδα

Lancia Gamma – Έρχεται το 2026 η ηλεκτρική ναυαρχίδα

Η Lancia ξεκίνησε δυναμικά την “νέα” ζωή της παρουσιάζοντας όχι μόνο την ολοκαίνουρια Ypsilon αλλά και την καυτή αδελφή της, την Ypsilon HF. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς όμως και εμείς πάντοτε θέλουμε, θα χρειαστεί κάτι περισσότερο από ένα αμιγώς ηλεκτρικό (και όχι μόνο) hatchback για να συνεχίσει να είναι μέλος της οικογένειας της Stellantis. Ο… κλοιός γύρω από τις εταιρίες που δεν προσφέρουν αυτά που τις αναλογούν στο σύνολο έχει ήδη αρχίσει να στενεύει επικίνδυνα και αν η Lancia δεν βρει τρόπο να αποδείξει την  αξία της και μάλιστα σύντομα, το μέλλον της προδιαγράφεται ζοφερό. Την στιγμή που ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου διανύει μία από τις πιο δύσκολες εποχές της, δεν υπάρχει η πολυτέλεια για μία εταιρία σε έναν όμιλο να επιζεί εις βάρος άλλων – όσο σκληρό και αν ακούγεται αυτό για μία μάρκα με την ιστορία της Lancia. Οι ιθύνοντες το γνωρίζουν καλά αυτό και με την στήριξη του ομίλου έχουν ήδη καταστρώσει ένα σχέδιο για την επιστροφή της εταιρίας στα “πράσινα”. Ένα σχέδιο που βασίζεται σε όλα τα νέα μοντέλα, στα οποία περιλαμβάνεται βεβαίως η Ypsilon, αλλά ίσως λίγο περισσότερο στην επερχόμενη Gamma!

Απ’ ότι μαθαίνουμε, καθώς οι επίσημες πληροφορίες αυτή τη στιγμή είναι απειροελάχιστες, η νέα Gamma δεν θα έχει απολύτως καμία σχέση με το 4-θυρο fastback ή 3-θυρο coupe που γνωρίσαμε στα μέσα της δεκαετίας του ’70 και κυκλοφορούσε στην αγορά μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’80. Πώς θα μπορούσε να έχει άλλωστε, όταν οι εποχές έχουν αλλάξει τόσο πολύ. Η νέα Gamma ακούγεται πως θα πάρει τη μορφή ενός στιλάτου crossover, αμιγώς ηλεκτρικού φυσικά σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής και θα λανσαριστεί στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2026! Το μόνο σίγουρο, πέραν του έτους κατά το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της, είναι ότι θα βασίζεται στην STLA Medium αρχιτεκτονική του ομίλου αν και αυτό από μόνο του δεν μας λέει πολλά. Η εν λόγω πλατφόρμα είναι τόσο ευέλικτη που μπορεί να φιλοξενήσει οχήματα με διαφορετικά αμαξώματα και διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Μέχρι στιγμής, η STLA Medium χρησιμοποιείται στα Peugeot e-3008 και e-5008 καθώς και στο Opel Grandland – όλα SUV, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι και για την επερχόμενη Gamma. Η ιταλική εταιρία είναι πολύ προσεκτική και δεν αποκαλύπτει τίποτα περισσότερο αλλά επιβεβαιώνει ότι θα είναι “Made in Italy”.

Κατασκευάζοντας την Lancia Gamma στο ιστορικό εργοστάσιο στο Melfi ενισχύουμε την σύνδεση μας με την πλούσια κληρονομιά της Ιταλίας και προχωράμε με το όραμα μας για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον. Η Gamma θα ενσωματώνει όλα αυτά που πρεσβεύει η Lancia: καινοτομία, στιλ και μία ανελέητη αναζήτηση για τελειότητα.

Δήλωσε ο επικεφαλής της Lancia, Luca Napolitano. Δεδομένου ότι η γκάμα της εταιρίας μέχρι το τέλος της δεκαετίας περίπου θα αποτελείται από την Ypsilon, την Gamma και την επερχόμενη νέα Delta, η Gamma είναι αυτή που θα κουβαλάει τον τίτλο της ναυαρχίδας και ως τέτοια την περιγράφουν οι ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες: είτε πάρει τη μορφή ενός SUV/crossover είτε όχι, η νέα Lancia Gamma θα είναι μεγάλη, με μήκος τουλάχιστον 4.7 μέτρων και θα είναι φορτωμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας τόσο όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, όσο και σε τομείς όπως η συνδεσιμότητα, το infotainment, τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης κ.ά. Προς το παρόν πάντως, το μόνο που έχουμε για να πορευτούμε μέχρι η εταιρία να αποφασίσει να αποκαλύψει κάτι περισσότερο, είναι μία teaser εικόνα που δείχνει ότι και το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει την Pu+Ra σχεδιαστική ταυτότητα, απολύτως αναμενόμενα, καθώς και την… ρυμοτομία του πίσω μέρους με την εντυπωσιακή LED “υπογραφή” σε σχηματισμό Τ ανάμεσα στο λογότυπο της εταιρίας πάνω και το όνομα του μοντέλου κάτω. Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε και να μάθουμε τι άλλο ετοιμάζει η Lancia για τη νέα Gamma καθώς όλα δείχνουν ότι θα είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον μοντέλο σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.

Prev Post Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI MHEV 150PS DSG – Πλήρης και ολοκληρωτική αλλαγή
Next Post Kia Tasman – Είναι εκκεντρικό και το χαίρεται!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook