Θέλεις να διαθέσεις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να αγοράσεις μία Lamborghini Huracan αλλά η “Evo” σου φαίνεται υπερβολικά… απλή και η “STO” υπερβολικά σκληροπυρηνική; Η ιταλική εταιρία έχει πλέον την απάντηση καθώς λάνσαρε την Huracan Tecnica ως την χρυσή τομή ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, δανειζόμενη στοιχεία και από τις δύο αλλά και από την Sian FKP37, τουλάχιστον όσον αφορά στο design, με στόχο να προσφέρει ένα αυτοκίνητο που θα είναι εξίσου διασκεδαστικό στον δρόμο αλλά και στην πίστα.
Η Huracan Tecnica βασίζεται λοιπόν στην “ταπεινή” Huracan Evo αλλά κληρονόμησε τον ατμοσφαιρικό V10 των 5.2 λίτρων από την Huracan STO με αποτέλεσμα να προσφέρει 640 ίππους και 565 Nm ροπής. Σε αντίθεση με την τελευταία όμως, η Tecnica δεν εξοπλίζεται με κάποιο ακραίο bodykit. Υπάρχουν διαφορές σε σύγκριση με την Evo, όπως για παράδειγμα η νέα μάσκα με τον διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα, τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και τα διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα ή το νέο πίσω μέρος με το ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα, τις εξαγωνικές εξατμίσεις, την σταθερή αλλά μικρή αεροτομή και τον νέο προφυλακτήρα που ενσωματώνει τον διαχύτη. Συνολικά, η Huracan Tecnica προσφέρει 35% περισσότερη downforce στον πίσω άξονα ενώ το πάτωμα μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις κατά 20%.
Μειωμένο στα 1.379 κιλά είναι και το βάρος, όχι σε σύγκριση με την απόλυτη STO που ζυγίζει 1.339 κιλά, αλλά σε σύγκριση με την Evo των 1.389 κιλών ενώ η νέα έκδοση διατηρεί την πισωκίνητη διαμόρφωση και το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Όσον αφορά στο πλαίσιο, η Tecnica χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα τετραδιεύθυνσης με την STO και τα ίδια carbon ceramic φρένα (αν και με διαφορετική σύσταση για καλύτερη αίσθηση στον δρόμο) και εξοπλίζεται με το σύστημα torque vectoring και τον “εγκέφαλο” που ονομάζεται Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) που τα ελέγχει όλα και δημιουργεί 3 διαφορετικές ταυτότητες για την Huracan Tecnica: performance, fun-to-drive και lifestyle ανάλογα με το mode που έχει επιλέξει ο οδηγός. Οι επιδόσεις δε, είναι λίγο καλύτερες σε σύγκριση με την standard Huracan Evo αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Στην αίσθηση και τον χαρακτήρα είναι και η Lamborghini πιστεύει ότι έχει δημιουργήσει έναν άξιο αντίπαλο για την Porsche 911 GT3.