Lamborghini Huracan GT3 Evo2. Από τον δρόμο στην πίστα.

Ιστορικά είναι πολλά τα μοντέλα που ισχυρίζονται πως είναι “αγωνιστικά δρόμου” ή πως διαφέρουν ελάχιστα από το αγωνιστικό στο οποίο βασίζονται άσχετα με το αν είναι αλήθεια αυτό ή όχι. Πόσες φορές όμως έχεις ακούσει για ένα αγωνιστικό που επηρεάστηκε από ένα “πολιτικό” μοντέλο; Η Lamborghini διεκδικεί μία ανέλπιστη πρωτιά λοιπόν, παρουσιάζοντας την Huracan GT3 Evo2 που αποτελεί την δεύτερη εξέλιξη της αγωνιστικής Huracan GT3 όπως υποδηλώνει και το όνομα, αλλά ταυτόχρονα αντλεί αρκετά στοιχεία από την Huracan STO που παρουσιάστηκε πριν από ενάμισι χρόνο.

Η Huracan GT3 πραγματοποίησε το ντεμπούτο της το 2015 για να ανανεωθεί με νέο roll cage, αναβαθμισμένο κινητήρα, τροποποιημένη ανάρτηση και νέο, ηλεκτρουδραυλικό σύστημα υποβοήθησης το 2018 με την έκδοση Evo. Τώρα, με ακόμα πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων νέο διαχύτη και την τεράστια πίσω αεροτομή για την βελτίωση της παραγόμενης downforce, η Evo2 “δανείζεται” το εξαγωνικό roof-scoop της STO για να τροφοδοτήσει με αέρα την πολυπετάλουδη εισαγωγή του ατμοσφαιρικού V10. Λόγω κανονισμών, η μέγιστη απόδοση του κινητήρα της Huracan GT3 Evo2 περιορίζεται στα περίπου 580 άλογα τα οποία περνούν στον δρόμο από τα slick ελαστικά του πίσω άξονα μέσω του σειριακού 6-τάχυτου κιβωτίου της Hor.

Ενώ όμως η βελτίωση των χρόνων αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους της Evo2, δεν αποτελεί αυτοσκοπό καθώς η ιταλική εταιρία έχει πολύ ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων της την φιλικότητα, την ευστάθεια και την προβλεψιμότητα του αγωνιστικού της και γι’ αυτό οι τροποποιήσεις που έχουν γίνει όχι μόνο στο αμιγώς ανθρακονημάτινο αμάξωμα αλλά και στο σύστημα πέδησης δεν αλλοιώνουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ούτε θυσιάζουν τα στοιχεία εκείνα που έχουν εκτιμήσει ιδιαιτέρως οι πελάτες της εταιρίας. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στις αναβαθμίσεις στον τομέα της ασφάλειας με τις προσθήκες στο roll cage και τον τρόπο στερέωσης των plexiglass παραθύρων. Η Huracan GT3 Evo2 είναι διαθέσιμη τόσο ως ολόκληρο αυτοκίνητο όσο και ως πακέτο αναβάθμισης για τους κατόχους της Evo, ενώ οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους.

Prev Post Daimler Buses. Επενδύει και στις μπαταρίες και στο υδρογόνο
Next Post Audi και Porsche στην Formula 1 από το 2026!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook