KTM X-Bow GT-XR. Το αποκορύφωμα του X-Bow.

KTM X-Bow GT-XR. Το αποκορύφωμα του X-Bow.

Από τον Μάρτιο του 2008 οπότε και παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το πρώτο X-Bow η KTM δεν είναι μόνο ένας κατασκευαστής μοτοσικλετών. Το σκληροπυρηνικό sports car που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Audi και την Dallara έχει καταφέρει να καταξιωθεί στην κατηγορία του και τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει επιπλέον εκδόσεις όπως η “R” αλλά και οι αγωνιστικές GT4 και GT2. Το X-Bow GT-XR είναι το αποκορύφωμα όλων αυτών – ένα αγωνιστικό για τον δρόμο, με κλειστό cockpit, έμφαση στην αεροδυναμική και το χαμηλό βάρος αλλά ταυτόχρονα, φιλικό για καθημερινή χρήση αν κάποιος τρελός αποφασίσει πως θέλει να το χρησιμοποιεί για τα ψώνια της εβδομάδος.

Όπως είναι φυσικό, το X-Bow GT-XR βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο και χρησιμοποιεί τον 5-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων της Audi ο οποίος παράγει έπειτα από τις περιποιήσεις των μηχανικών της αυστριακής φίρμας 500 ίππους στις 6.350 σ.α.λ. και 581 Nm ροπής στις 5.550 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που στέλνει την δύναμη στους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Χάρη στο χαμηλό βάρος των 1.250 κιλών, το κινητήριο σύνολο επιταχύνει το X-Bow GT-XR στα 100 km/h σε 3.4 δευτερόλεπτα και δεν σταματά να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 280 km/h.

Η κορυφαία έκδοση του KTM X-Bow όμως δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα στις ευθείες. Το ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει όχι μόνο τα εμφανή splitter, μαρσπιέ, διαχύτης και πίσω αεροτομή αλλά και ένα πάτωμα που έχει σχεδιαστεί ώστε να μεγιστοποιεί το φαινόμενο του ground effect, παράγοντας την μέγιστη δυνατή downforce με τις ελάχιστες δυνατές αεροδυναμικές αντιστάσεις. Κατά τα άλλα, αξίζει να αναφέρουμε πως η ανάρτηση προέρχεται από την Sachs, το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει 8-πίστονες, monobloc δαγκάνες σε ατσάλινους δίσκους (προαιρετικά είναι διαθέσιμο και ένα carbon-ceramic σύστημα) ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το ρεζερβουάρ καυσίμου του X-Bow GT-XR έχει χωρητικότητα 96 λίτρων και με την μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 9.1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, προσφέρει αυτονομία της τάξης των 1.000+ χιλιομέτρων! Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε πως το νέο μοντέλο της KTM διαθέτει και χώρο αποσκευών 160 λίτρων! Το μόνο… θεματάκι στην όλη υπόθεση είναι ότι το KTM X-Bow GT-XR κοστίζει τουλάχιστον €284.900, οπότε δεν λες και προσιτό.

Prev Post Jeep Avenger. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep!
Next Post Σχεδόν 600 ίπποι για το καυτό Hyundai Ioniq 5 N.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook