Ξεκίνησε επιτέλους η παραγωγή της Mercedes-AMG One.

Ξεκίνησε επιτέλους η παραγωγή της Mercedes-AMG One.

Πέντε χρόνια μετά την αποκάλυψη του Project One από την Mercedes-AMG, έφτασε επιτέλους η ώρα που περίμεναν πολλοί. Οι καθυστερήσεις ήταν λογικές και αναμενόμενες με δεδομένη την πολυπλοκότητα του αυτοκινήτου έστω κι αν αναμφίβολα δυσαρέστησαν τους πελάτες. Η δημιουργία ενός αγωνιστικού για τον δρόμο όμως δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση και η μετατροπή ενός κινητήριου συνόλου επιπέδου Formula 1 ώστε να χρησιμοποιείται αξιόπιστα σε δημόσιους δρόμους και να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων/θορύβου δυσκόλεψε ιδιαίτερα τους μηχανικούς της γερμανικής μάρκας. Το τρομερά φιλόδοξο εγχείρημα όμως πλησιάζει στην ολοκλήρωση του και η Mercedes-AMG ανακοίνωσε επίσημα ότι η παραγωγή των 275 One που θα κατασκευαστούν έχει ήδη ξεκινήσει.

Κάθε αυτοκίνητο συναρμολογείται στο χέρι στις εγκαταστάσεις της AMG στο Coventry της Αγγλίας ενώ το υβριδικό κινητήριο σύνολο με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 των 1.6 λίτρων και τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες κατασκευάζεται στο τμήμα High Performance Powertrains της εταιρίας, στο Brixworth, από τους ίδιους ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για την εξέλιξη του μονοθεσίου της. Για την παραγωγή της One δε, η Mercedes-AMG συνεργάστηκε με την Multimatic ώστε να δημιουργηθεί μία εξειδικευμένη γραμμή. Κάθε ένα από τα οχήματα άλλωστε, πρέπει να περάσει από 16 σταθμούς συναρμολόγησης και δοκιμών σε μία διαδικασία που συγκρίνεται από την εταιρία με αυτήν της παραγωγής πολυτελών ρολογιών. Αυτό είναι το επίπεδο ακρίβειας στο οποίο στοχεύει η AMG και γι’ αυτό έχει εκπαιδεύσει 50 ανθρώπους πάνω στο αντικείμενο. Από τη στιγμή που θα ολοκληρωθεί η παραγωγή κάθε One, το αυτοκίνητο περνά στα χέρια ενός επαγγελματία οδηγού της εταιρίας ο οποίος δίνει το τελικό “ok”.

Τότε και μόνο τότε, η Mercedes-AMG One παίρνει το πράσινο φως ώστε να “ντυθεί” με προστατευτικά και να μεταφερθεί στα κεντρικά της μάρκας στο Affalterbach. Εκεί, η AMG οργανώνει την παραλαβή του αυτοκινήτου από τον τρισευτυχισμένο ιδιοκτήτη, αφού έχει προηγηθεί μία εκτενής τεχνική παρουσίαση που θα τον βοηθήσει να ανακαλύψει όλες τις πτυχές του νέου αποκτήματος του. Μην ξεχνάμε ότι η One είναι όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο της, επί της ουσίας μία Formula 1 για τον δρόμο και ως εκ τούτου, ένα από τα πιο πολύπλοκα οχήματα που έχει λανσάρει ποτέ η γερμανική εταιρία. Ένα πραγματικό θαύμα του engineering για το οποίο το μόνο που απομένει είναι να στεφθεί και το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στο Nurburgring.

Prev Post Η απέριττη σχεδίαση της Mazda  
Next Post Η εξηλεκτρισμένη πλευρά του Nissan Qashqai
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook