Και η Maserati στο παιχνίδι των track-specials

Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Διάφορες εταιρίες στο παρελθόν έχουν λανσάρει ειδικά μοντέλα τα οποία παράγονται σε εξαιρετικά περιορισμένους αριθμούς και προορίζονται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. Το έκανε η Ferrari με τις “XX”, το έκανε η McLaren με τις “GTR”, το έκανε η Aston Martin και το έκανε και η Porsche. Τώρα είναι η σειρά της Maserati να κάνει το ίδιο με το “Project24”. Ένα super sportscar το οποίο βασίζεται στην ολοκαίνουρια MC20 αλλά με την ελευθερία που της χαρίζει η απαλλαγή από τους κανονισμούς που πρέπει να ακολουθεί ένα αυτοκίνητο δρόμου και μία σειρά βελτιώσεων σε όλους τους τομείς ανεβάζει τον πήχη σημαντικά.

Σε πρώτη ανάγνωση, τα μοναδικά στοιχεία που έχει κληρονομήσει το “Project24” από την MC20 είναι το ανθρακονημάτινο πλαίσιο και ο 3-λιτρος, twin-turbo V6 καθώς ξεκινώντας από το αμάξωμα, είναι ριζικά διαφορετικό. Είναι “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί” συνδυάζοντας την ομορφιά με αυθεντικές sporty δυνατότητες ενώ αν θέλεις να μιλήσουμε λιγότερο… μαρκετινίστικα, πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό, πλήρως ανθρακονημάτινο και εστιάζει στην βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση και την μείωση του βάρους. Γι’ αυτό είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, γι’ αυτό έχει ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αεροτομές και γι’ αυτό έχει Lexan παρμπρίζ και παράθυρα. Τα φωτιστικά σώματα και στα δύο άκρα είναι φυσικά LED ενώ στην καμπίνα βρίσκουμε ότι θα περίμενε κανείς από ένα αγωνιστικό, είτε μιλάμε για τα bucket καθίσματα (του συνοδηγού προαιρετικό), τα ρυθμιζόμενα πεντάλ, τις ζώνες ασφαλείας 6 σημείων και το ανθρακονημάτινο τιμόνι με την ενσωματωμένη οθόνη, είτε για την πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρυθμιζόμενο ABS και traction control, σύστημα καταγραφής δεδομένων απόδοσης, σύστημα τηλεμετρίας κ.ά.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και αγωνιστικά αμορτισέρ και στους τέσσερις τροχούς που συνεργάζονται με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους εμπρός και πίσω ενώ οι ζάντες είναι σφυρήλατες, 18 ιντσών και “ντύνονται” με σλικ ελαστικά. Το carbon-ceramic σύστημα πέδησης δε, προέρχεται από την Brembo και έχει σχεδιαστεί για έντονη καταπόνηση καθώς αναβαθμισμένος είναι και ο Nettuno V6 που χάρη σε ένα νέο σετ turbo παράγει πλέον 740 άλογα! Την θέση του αυτόματου κιβώτιου διπλού συμπλέκτη έχει πάρει ένα σειριακό με 6 σχέσεις το οποίο στέλνει την δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης – το ηλεκτρονικό της MC20 δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Η Maserati δεν κάνει λόγο για την τιμή του Project24 αλλά θα μου επιτρέψεις να πω ότι δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία αφού το νέο “πιστάδικο” μοντέλο της ιταλικής φίρμας θα κατασκευαστεί σε 62 αντίτυπα. Όσο υψηλή και να είναι λοιπόν, αυτά θα ξεπουλήσουν.

Prev Post Cadillac Celestiq – Στοχεύει στην Rolls-Royce
Next Post Έξι ιαπωνικές εταιρίες επενδύουν στην επόμενη γενιά καυσίμων
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook