Jeep Renegade 1.4T 4×4 Auto. Έχει τα πάντα

Πρίν από μερικά χρόνια μία αντίστοιχη κίνηση εκ μέρους της Jeep να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο από κοινού με τη Fiat, το οποίο θα μοιραζότανε μηχανικά μέρη, πάτωμα, εσωτερικό και το οποίο θα έφερε το όνομα Renegade, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μέχρι και ιεροσυλία. Ωστόσο τα νέα δεδομένα στη παγκόσμια οικονομία αλλά και στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, έχουν λειάνει τις γωνίες σε τέτοιο βαθμό, που η δημιουργία ενός μοντέλου όπως το Jeep Renegade όχι απλώς θεωρείται επιβεβλημένη, αλλά όπως αποδείχτηκε και από την εξαιρετική εμπορική του πορεία τόσο στη χώρα μας όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, αποτέλεσε και σωτήρια λύση για τα οικονομικά της εταιρίας. Και μπορεί το εύλογο ερώτημα που δημιουργείται να είναι αν «πρόκειται για ένα γνήσιο Jeep», στη συνέχεια της δοκιμής ωστόσο θα απαντηθούν όχι μόνο το συγκεκριμένο, αλλά και πολλά άλλα ερωτήματα.

Γνήσια σχεδιαστική ταυτότητα Jeep

Σαφέστατη σχεδιαστική ταυτότητα

Μπορεί η Αμερικάνικη εταιρία να έκανε κάποιους αναγκαστικούς συμβιβασμούς από τη μία, από την άλλη ωστόσο φρόντισε να διατηρήσει αναλλοίωτα και κάποια από τα χαρακτηριστικά της. Και φυσικά ένα από αυτά είναι η εμφάνιση, που όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες παραπέμπει σαφώς σε ένα γνήσιο Jeep. Έντονες γραμμές, «τετράγωνη» φιλοσοφία και οι επτά κάθετες γραμμές στη μάσκα να στέκουν εκεί ως σύμβολο μιας άλλης εποχής η οποία μπορεί να εκσυγχρονίστηκε, αλλά διατηρεί την αίγλη και την άποψή της για τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Το Renegade τοποθετείται κάτω από το Cherokee και το Wrangler, είναι μικρότερο από το ολοκαίνουριο επερχόμενο Compass και “παίζει” κόντρα σε μοντέλα όπως το Mini Countryman. Η ονομασία βέβαια δεν είναι καινούργια, μιας και τη γνωρίζουμε από ειδικές εκδόσεις του παρελθόντος, είτε του θρυλικού CJ είτε του Cherokee. Σε κάθε περίπτωση το Jeep Renegade ξεχωρίζει από μακριά και φροντίζει να δηλώνει με τον πλέον σαφή και απερίφραστο τρόπο τη καταγωγή του και κατά τη γνώμη μας πολύ καλά κάνει.

Κόμπακτ διαστάσεις

«Τζιπίσια» αίσθηση

Και αν εξωτερικά το Renegade δηλώνει πως πρόκειται για ένα πραγματικό Jeep, με το που

Αίσθηση Jeep

θα βρεθείτε στο εσωτερικό του, αυτή η αίσθηση θα γίνει ακόμη πιο έντονη. Το μικρό παρμπρίζ, η «σηκωμένη» μούρη η χοντρή στεφάνη του τιμονιού, όλα παραπέμπουν στο παρελθόν, όντας όμως σύγχρονα και ταυτισμένα με το σήμερα. Ο πλούσιος εξοπλισμός όπως, οι  6 αερόσακοι, το ESP, σύστημα πολυμέσων Uconnect, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κλιματισμός και έγχρωμη οθόνη πληροφοριών TFT είναι στάνταρ, ενώ αναλόγως της έκδοσης προστίθενται, cruise control, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, navigation, πανοραμική ηλιοροφή My Sky με δύο αφαιρούμενα τμήματα και συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης αποφυγής σύγκρουσης, προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και ανίχνευσης τυφλού σημείου,

Άκρως ικανοποιητικοί χώροι

είναι προφανώς αναγκαία για ένα σύγχρονο μοντέλο.  Η ποιότητα της κατασκευής αλλά και των υλικών είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο ενώ αντίστοιχα θετική είναι η εντύπωση και από τους διαθέσιμους χώρους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, καθώς αυτός φτάνει τα 351 λίτρα.

Βενζίνη και τετρακίνηση

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν η βενζινοκίνητη έκδοση των 1.4 λίτρων που με τη βοήθεια του turbo αποδίδει 170 ίππους. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με τη πρώτη να παίζει στην ουσία το ρόλο του «κοντού» κιβωτίου. Από εκεί και πέρα το σύστημα τετρακίνησης Active Drive της Jeep αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε πραγματικά δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις. Τα 175 χιλιοστά της απόστασης από το έδαφος δεν είναι κορυφαία τιμή, αλλά σε συνδυασμό με τους κοντούς πρόβολους το λογικό βάρος, τη δύναμη του κινητήρα και φυσικά τη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, δύσκολα θα βρεθείτε κάπου εκτός δρόμου, όπου το Renegade θα τα βρεί σκούρα.

Δυνατός αλλά με κάπως αυξημένη κατανάλωση

Μάλιστα οι τεχνικοί της εταιρίας φρόντισαν να το εξοπλίσουν και με τέσσερα διαφορετικά προγράμματα για εκτός δρόμου, προκειμένου να κάνουν τη ζωή σας ακόμη πιο εύκολη: Auto, Snow, Sand, Mud. Σε κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, ενώ ανάλογα με τις ανάγκες της επιφάνειας στην οποία βρίσκεστε, αυτή μπορεί να μεταδοθεί μέχρι και 99% στους πίσω τροχούς. Σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8.8’’ ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 196 χλμ./ώρα. Τέλος σε ότι αφορά τη κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, αυτή κυμάνθηκε από 9 λτ./100 χλμ με προσεκτική οδήγηση, μέχρι και 11 λτ./100 χλμ. όταν βγήκαμε εκτός δρόμου και απολαύσαμε το αυτοκίνητο στο στοιχείο του.

Aυτόματο κιβώτιο και ρυθμίσεις για εκτός δρόμου κίνηση

Aίσθηση Jeep

Όταν οδηγείς το αυθεντικό Jeep, είναι απαραίτητο να έχεις και την αίσθηση ότι οδηγείς ένα τέτοιο όχημα. Και το νέο Renegade σου την προσφέρει αυτή τη χαρά από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα βρεθείς πίσω από το τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη, από τις πρώτες κιόλαςστιγμές που θα διαπιστώσεις πως το παρμπρίζ μπορεί να είναι μικρό, αλλά το εσωτερικό δεν είναι κλειστοφοβικό. Η ψηλή θέση οδήγησης, το μακρύ επίσης ψηλό καπό και η όλη ατμόσφαιρά συνηγορούν πως βρίσκεσαι σε ένα πραγματικό Jeep. Σε ένα αυτοκίνητο ικανό να πάς παντού εντός αλλά κυρίως εκτός δρόμου, αξιοποιώντας τις πραγματικά πολύ μεγάλες δυνατότητες που σου δίνει η τετρακίνηση που έχει. Στην πράξη και οδηγώντας το αυτοκίνητο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, διαπιστώσαμε πως έχουμε να κάνουμε με το πιο καλοστημένο Jeep. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στη σωστή οδική συμπεριφορά, όντας ένα κλικ πιο σφιχτή απ’όσο περιμένεις από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Αυτό όμως έχει σαν συνέπεια το περιορισμό των κλίσεων και την αίσθηση του πολύ καλού πατήματος στο δρόμο. Σε συνδυασμό μάλιστα με την καλή ηχομόνωση και την έλλειψη έντονου αεροδυναμικού θορύβου, εξασφαλίζει πολύ ευχάριστο ταξίδι.

Η οδική του συμπεριφορά δεν προβληματίζει σε καμία κατάσταση

Για τις εκτός δρόμου δυνατότητες έχουμε πολλά να σας πούμε καθώς τις ημέρες που το είχαμε στη διάθεσή μας, η συνεχής βροχή βοήθησε τα μέγιστα στο να μπούμε σε περιπέτειες και βεβαίως να βγούμε από αυτές χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Επιλέγεις το σωστό πρόγραμμα τετρακίνησης και το αυτοκίνητο κάνει σχεδόν τα πάντα μόνο του, προσφέροντας στον οδηγό ένα ανεκτίμητο αίσθημα ότι άσχετα αν κινείται σε παχιά λάσπη ή σε βαθιά άμμο, θα βγεί από τα δύσκολα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Αν μάλιστα επιλέξετε να τοποθετήσετε και ένα πιο χωμάτινο σετ ελαστικών, τότε θα πάτε πολύ πιο μακριά εκτός δρόμου, από εκεί που έχετε φανταστεί. Τέλος ο κινητήρας είναι ελαστικός από χαμηλά, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη σε όλο το εύρος των στροφών.

Ευχάριστο στο ταξίδι και με προσεγμένη ηχομόνωση

Γνήσιος απόγονος

Το  Renegade είναι ένα πραγματικό Jeep το οποίο φέρει επάξια το όνομα. Από την εμφάνιση, το χαρακτήρα μέχρι και την αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό, όλα φωνάζουν από μακριά πως πρόκειται για Jeep. Η κάπως αυξημένη κατανάλωση θα σας βάλει σε σκέψεις για τη δίλιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση, μόνο αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα καθώς σε όλα τα υπόλοιπα θα είστε πλήρως καλυμμένοι. Και αυτό αφορά και στη τιμή των 28000 Ευρώ, τα οποία είναι μία πολύ λογική τιμή για ένα γνήσιο τετρακίνητο Jeep με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.

Στο στοιχείο του

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Σχεδίαση
  • Αίσθηση οδήγησης
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εκτός δρόμου ικανότητες
  • Οδική συμπεριφορά

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Κατανάλωση

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1400 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 170
0-100 8.8″
Τελική ταχύτητα 196χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 9.5 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 160 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Πολύ χαρακτηριστικό το πίσω μέρος του
Prev Post Volvo S90 D4. Το στυλ ξανασυστήνεται
Next Post VW Golf 1.6 TDi. Σταθερή αξία με σύγχρονη τεχνολογία
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook