Με το νέο Isuzu D-Max στα ορεινά της Όσσας

Εδώ και αρκετά χρόνια το ταξίδι με ένα διπλοκάμπινο αυτοκίνητο είναι χαρά του οδηγού! Ειδικότερα όταν ο προορισμός του είναι οι εσχατιές της ελληνικής φύσης, εκεί όπου ξεδιπλώνονται όλες οι off road ικανότητες που κρύβονται καλά κάτω από το αμάξωμά του. Πέταξα την σκούφια μου στο αντίκρισμα του νέου ISUZU D-MAX, το οποίο έχει νέο άπαιχτο look , βελτιωμένη ασφάλεια, μεγάλη αντοχή και ….λιγότερο βάρος!  Αν είστε από εκείνους που στην καθημερινότητά σας οδηγείτε για αρκετές ώρες ένα επαγγελματικό όχημα, χωρίς να έχετε την πολυτέλεια να συντηρείτε και κάποιο άλλο ι.χ., τότε αυτό το νέο αυτοκίνητο που οδήγησα το ISUZU D-MAX, θα σας ενθουσιάσει.

Η απόδραση της διπλανής πόρτας

Με αυτόν τον τίτλο θα χαρακτήριζα την άγνωστη φύση που εκτυλίσσεται στα ορεινά της επαρχίας Λαγκαδά η οποία βρίσκεται σε απόσταση μόλις 20χιλιομέτρων από το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Άδραξα την ευκαιρία, να τολμήσω μία απόδραση, καθώς ήρθε στα χέρια μου για λίγες ώρες, το νέο ISUZU D-MAX, 4Χ4, και έτσι μία Κυριακή του Ιούνη, που ο ήλιος έκαιγε, είπα να ξαναπάρω τα βουνά, ενώ κάποιοι άλλοι πήραν τον δρόμο για τις θάλασσες. Ο δρόμος από τα Λουτρά του Λαγκαδά που οδηγεί στα ψηλά της Όσσας, είναι ότι πρέπει για να ξεφύγει κανείς από έγνοιες, και καθημερινότητα, και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να βρεθεί στον καθαρό αέρα, έχοντας θέα και από τα αριστερά, και από τα δεξιά! Ήταν πολύ ξεχωριστή η αίσθηση που αποκόμισα οδηγώντας το νέο D-MAX το οποίο ξεχωρίζει με την extreme εξωτερική του εμφάνιση, η οποία το κάνει ιδιαίτερα φιλικό, και φυσικά το αναγάγει αρκετά ψηλότερα από την θέση που βρισκότανε καθώς εφοδιάζεται με αναβαθμισμένα φωτιστικά σώματα Bi-LED, τα οποία φωτίζουν αρκετά μακριά τον δρόμο και καλύπτουν τα όριά του, οδηγώντας με ασφάλεια τον οδηγό στην περιπέτεια που ονειρεύτηκε.

Λίγο πρίν το χωριό Σχολάρι, άναψα φλάς και έστριψα αριστερά οδηγώντας με κίνηση στους δύο τροχούς το D-MAX σε έναν δρόμο που οδηγεί στο πεδίο Βολής Προφήτη, μια περιοχή στην οποία δοκιμάζουν τις δυνατότητές τους τα άρματα και τα ειδικά αυτοκίνητα του Ελληνικού Στρατού. Στη διαδρομή το τοπίο ξεσηκώνει ευχάριστα τον οδηγό ενός ψηλού οχήματος με off road ικανότητες όπως το D-max. Το σκαρφάλωμα στον κακοτράχαλο χωματόδρομο, ήταν πολύ πιο εντυπωσιακό από την ομαλότατη κύλιση που ευχαριστήθηκα καθ’ οδών, λόγω της καλά αεροδυναμικά σχεδιασμένης καμπίνας του,ISUZU, η οποία δίνει τα διαπιστευτήρια της με την εργονομία που διαθέτει, τόσο για επαγγελματική χρήση, όσο και για off road,κίνηση. Βέβαια στα πιο πάνω αποτελέσματα συντελούν οι μεγάλων διαστάσεων τροχοί 265/60R18 οι οποίοι προσδίδουν στο D-MAX μία σεβαστή μείωση στην αντίσταση κύλισης ενώ συγχρόνως μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου.

Το σκηνικό άλλαξε μετά το Διάσελο πάνω από τον Προφήτη, καθώς μπροστά μας έκανε την εμφάνισή του ένα καταπράσινο οροπέδιο το οποίο που βρίσκεται στα 450 μέτρα ψηλά, και είναι γεμάτο από υποτυπώδεις χωματόδρομους, κατάλληλους για την χρήση οχημάτων. όπως το νέο Ιsuzu D-Max.

Η άλλη όψη της Περιπέτειας

Κάπου εδώ ήρθε η ώρα για να εμπλέξουμε και το μπροστινό διαφορικό του d-max το οποίο χωρίς φασαρίες πήρε την εντολή σύμπλεξης, χωρίς δισταγμό και «φασαρίες». Εδώ τώρα αγαπητοί μου αναγνώστες είναι που ταιριάζει η ρύση, «κάτσε αναπαυτικά στο κάθισμα και απόλαυσε την βόλτα». Η ροπή των 360Nm του 2λιτρου turbo πετρελαιοκινητήρα , μεταβλητής γεωμετρίας, που αποδίδει 164 ίππους, χαρίζει στο D-MAX μια απίστευτη απόκριση στις χαμηλές στροφές! Ακόμη και ο ήχος του είναι αρκετά γλυκός, χωρίς να ενοχλεί το περιβάλλον. Εκεί όμως που θα χρειαστεί ο οδηγός του την απόκριση στο γκάζι ακόμη και με βαρύ φορτίο στην καρότσα του D-MAX, το έχει με άνεση σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών.

Σε αποδράσεις αυτού του είδους, ο επαγγελματίας οδηγός μπορεί και απολαμβάνει τις «κρυφές αρετές» του οχήματός, οι οποίες καμιά φορά δεν «αποκαλύπτονται», από την χρήση του στον καθημερινό του επαγγελματικό ρόλο. Το πεδίο βολής Προφήτη, προσφέρει μια πολύ δυνατή νότα αδρεναλίνης, στον οδηγό που αγαπά να βρίσκεται μέσα σε τερέν τα οποία δοκιμάζουν, συνεχώς τα όρια του οχήματός του. Ανωφέρειες, κατωφέρειες, ποταμάκια, απότομες κλίσεις, θετικές ή αρνητικές, κοκκινόχωμα μπόλικο, και βράχια που απαιτούν κότσια, όχι μόνο από τον οδηγό, αλλά και από το αυτοκίνητο. Το άνοιγμα της ανάρτησής του είναι αρκετά μεγάλο και ο προσανατολισμός της αρκετά σκληρός! Τόσο όμως που με την χρήση του πίσω μπλοκέ διαφορικού, και του κοντού κιβωτίου,4L,η τετρακίνηση που εμπλέκεται γρήγορα κάνει παπάδες όταν μπει σε λειτουργία εμφανίζοντας τα κρυφά ατού του isuzu D-Max.

Η θέα απο ψηλά

Από την μία ο δρόμος οδηγεί στον Ασκό, και από την άλλη, στην έξοδο δηλαδή, στο μικρό χωριό Μικροκώμη.  Εδώ πάνω δεν είναι τόπος φιλόξενος για πολύ κόσμο. Εδώ επάνω έρχεται κανείς προκειμένου να κάνει έναν συνδυασμό off road οδήγησης, και απόλαυσης του άγριου τοπίου, το οποίο γλυκαίνει κατά πολύ στο αντίκρισμα των δύο λιμνών, οι οποίες από τα ψηλά κλέβουν την παράσταση. Κάπου εδώ σταματήσαμε και βγάλαμε το καμινέτο προκειμένου να ψήσουμε έναν ωραίο ελληνικό καφέ, απολαμβάνοντάς τον με θέα την καταπράσινη φύση, η οποία, όσο ζέστη και αν έχει, εκεί πάνω πάντοτε ένα αεράκι δροσίζει τους πιστούς της φίλους.

Ο δρόμος της επιστροφής ήταν πολύ ξεκούραστος, όμως εμείς επιλέξαμε να απολαύσουμε δυο ψητές μπριζολίτσες, στην πλατεία του χωριού Προφήτη, έτσι για να εμπεδώσουμε την απόδρασή μας, η οποία συνάντησε άρματα, και αρκετά σκράπ υλικά του Στρατού τα οποία αποτελούν την χαρά των ρομά!

Το πάντρεμα του 2λιτρου κινητήρα με το αυτόματο εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι καλό! Θα περίμενα βέβαια να έχει κάνα δυο παραπάνω ταχύτητες, έτσι για over χρήση, αλλά νομίζω πως ξέχασα ότι o προσανατολισμός του isuzu D-Max είναι επαγγελματικός!  Η κατανάλωση των 300 km που κάναμε οδηγώντας στην μικρή μας απόδραση κυμάνθηκε κοντά στα 8- 8,5 λίτρα, κάτι που μας άρεσε τόσο πολύ που θα θέλαμε να κάνουμε ακόμη ένα ταξίδι μαζί του, την φορά αυτή όμως πολυήμερο και με σε κάποια άλλη εσχατιά της χώρας.

Επιστρέφοντας με ασφάλεια

Βέβαια στην περιπέτεια δεν πηγαίνουμε όμως αλλά επιστρέφουμε όταν αυτή ολοκληρωθεί. Και εμείς επιστρέψαμε από τα στροφιλίκια της Όσσας, που μας οδήγησαν στις 5 βρύσες, και από εκεί στην Χρυσαυγή του Λαγκαδά το χωριό με τα ωραία τσίπουρα και τα θανατηφόρα κοψίδια, για τα οποία θα μιλήσουμε κάποιο άλλο Σαββατοκύριακο!

Πάντως Το νέο D-MAX διαθέτει προηγμένα συστήματα ασφαλείας, που αποτρέπουν δύσκολες καταστάσεις και λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και συνδυασμένα. Για τον αυτοκινητόδρομο του «επαγγελματία» πολύ χρήσιμο βρήκα το σύστημα Lane Departure Prevention, που επαναφέρει το όχημα ομαλά στην πορεία του όταν αυτό παρεκκλίνει της πορείας του.  Ολόκληρη η επαρχία Λαγκαδά είναι η περιπέτεια της «διπλανής πόρτας». Χωρίς υπερβολή, αξίζει κανείς να περιηγηθεί στα πολλά χωριά της που βρίσκονται σκορπισμένα, στις παρυφές της Όσσας, και στις ακτές της λίμνης Βόλβης . Καλό σας ταξίδι.

Prev Post Ο Oliver Blume είναι το νέο μεγάλο αφεντικό του VW Group!
Next Post Το ιδανικό test drive
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook