Ηλεκτρικό σημείο εισόδου αναζητά η Opel

Ηλεκτρικό σημείο εισόδου αναζητά η Opel

Με το Corsa-e να ξεκινά από τα €40.600 και τον ανταγωνισμό να εξελίσσει ήδη προσιτά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (βλ. Renault 5, Kia EV2 κ.ά.) κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι η Opel έχει άπλετο χώρο για να επεκταθεί προς τα κάτω στην κατηγορία των ηλεκτρικών. Δεν το αμφισβητεί ούτε η ίδια η εταιρία φυσικά, με τον επικεφαλής της, Florian Huettl να δηλώνει ότι ένα αστικό, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο “είναι πιθανό” αλλά χωρίς να επιβεβαιώνει (ή να αρνείται) ότι ένα τέτοιο μοντέλο έχει πάρει το πράσινο φως και εξελίσσεται ή αν μη τι άλλου, σχεδιάζεται.

Σύμφωνα με τον Huettl, κλειδί για το λανσάρισμα ενός μικρού, προσιτού ηλεκτρικού μοντέλου θα είναι κατά πάσα πιθανότητα η εξέλιξη νέων τεχνολογιών μπαταριών, με υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα που θα επιτρέψουν στην εταιρία να αξιοποιήσει με βέλτιστο τρόπο το εσωτερικό του οχήματος, να μειώσει το βάρος (με πολλαπλά οφέλη στην οδική συμπεριφορά και την αποδοτικότητα του κινητήριου συνόλου) και φυσικά, να μειώσει την τιμή του εκάστοτε αυτοκινήτου επωφελούμενη από το χαμηλότερο κόστος της μπαταρίας.

Ο στόχος μας για την επόμενη γενιά [ηλεκτρικών] είναι τα €25.000.

Δήλωσε χαρακτηριστικά ο Huettl ακολουθώντας την γραμμή στην οποία κινούνται οι περισσότεροι mainstream κατασκευαστές όσον αφορά στην τιμή που σκοπεύουν να λανσάρουν τα μελλοντικά compact μοντέλα τους. Το θετικό είναι ότι η Opel, ως μέλος του ομίλου Stellantis, έχει στην φαρέτρα της “όπλα” όπως η STLA Small αρχιτεκτονική ως μία premium επιλογή με πολλές δυνατότητες αλλά και η “Small Car” αρχιτεκτονική που χρησιμοποιήθηκε προσφάτως στο Citroen e-C3 με εντυπωσιακά αποτελέσματα, τουλάχιστον όσον αφορά στο κόστος. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι η Opel σκοπεύει να λανσάρει ένα μοντέλο συγγενές με το e-C3 αλλά αυτό το ενδεχόμενο δεν ανήκει στην σφαίρα του παραλόγου καθώς η γερμανική εταιρία προσφέρει την δική της εκδοχή του Citroen Ami, το Rocks-E, σε διάφορες αγορές ανά τον κόσμο. Σε πρώτη φάση πάντως, η Opel στοχεύει στην περιοχή γύρω στα €25.000, με τον Huettl να δηλώνει χαρακτηριστικά ότι ο στόχος των €20.000 “είναι ανέφικτος” καθώς το κόστος των πρώτων υλών “είναι υπερβολικά υψηλό”.

Prev Post Η Nissan θέλει solid-state μπαταρίες για το επόμενο GT-R!
Next Post Volvo EM90 – ένα, κινούμενο, σκανδιναβικό σαλόνι
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook