Ιδιαίτερα ελκυστικό ένα SUV για την McLaren.

Ιδιαίτερα ελκυστικό ένα SUV για την McLaren.

Η McLaren ήταν το τελευταίο οχυρό. Το μικρό γαλατικό χωριό που αρνούνταν να διανοηθεί έστω την προσθήκη ενός SUV στην γκάμα της την ώρα που ο ανταγωνισμός χωρίς απολύτως καμία εξαίρεση έχει ή θα έχει τουλάχιστον ένα τέτοιο μοντέλο για όποιον θα το αναζητήσει. Αυτή ήταν η στάση του πρώην επικεφαλής της αγγλικής εταιρίας, Mike Flewitt, ο οποίος πίστευε ακράδαντα ότι το DNA της McLaren δεν μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα της κατηγορίας των SUVs. Ο Flewitt έφυγε όμως και την θέση του πήρε ο Michael Leiters που λάνσαρε την Cayenne όταν ήταν στην Porsche και επέβλεψε την εξέλιξη της Purosangue όσο ήταν στην Ferrari. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι λατρεύει τα SUVs λοιπόν – για την ακρίβεια, ο Leiters είναι ο πρώτος που το λέει για τον εαυτό του, οπότε θα ήθελε για την McLaren να επεκταθεί σε αυτή την πολύ σημαντική κατηγορία. Αν το κάνει δε, θα το κάνει με τους όρους της και όχι προσπαθώντας να προσαρμόσει την φιλοσοφία της McLaren στην κατηγορία των SUVs. Μπορείς να αποκλείσεις λοιπόν το ενδεχόμενο ενός… παραδοσιακού SUV.

Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να γίνει κατανοητό το φαινόμενο ντόμινο που θα έχει ένα SUV στην McLaren καθώς αυτό που παρατήρησε όσο ήταν στην Porsche είναι ότι δεν ήταν μονάχα οι ιδιοκτήτες 911 που αγόραζαν Cayenne αλλά περισσότερο ήταν οι ιδιοκτήτες της Cayenne που αγόραζαν 911. Ένα μοντέλο σε αυτή την κατηγορία “μεγαλώνει” το όνομα της εκάστοτε εταιρίας και το βάζει σε σπίτια που μέχρι πρότινος μπορεί να μην είχαν σκεφτεί ποτέ να αγοράσουν κάποιο μοντέλο της. Η όποια κίνηση όμως, θα πρέπει να γίνει προσεκτικά ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα… κανιβαλισμού. Γι’ αυτό η McLaren σκέφτεται να στραφεί στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού super-SUV στα πρότυπα της Lotus Eletre – ενός ηλεκτρικού super-SUV το οποίο θα μπορεί να προσδώσει υπεραξία με το λανσάρισμα του στην αγορά στην κατηγορία αυτοκινήτων των €350.000+. Όλα αυτά βέβαια, δεν είναι κάτι περισσότερο από μία ανοιχτή συζήτηση που γίνεται σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο αφού δεν έχει παρθεί καμία οριστική απόφαση υπέρ ή κατά του εν λόγω μοντέλου. Ακόμα και να πάρει το πράσινο φως λοιπόν, αποκλείεται να δούμε κάτι χειροπιαστό πριν μπούμε στο δεύτερο μισό της δεκαετίας.

Prev Post Η Γαλλία προσφέρει ηλεκτρικά από €100 τον μήνα!
Next Post F1 Grand Prix Βελγίου: Απλησίαστος ο Verstappen!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook