Η VW παρουσιάζει τον 1.5 TSI evo2

Στο σημείο που βρισκόμαστε χρονικά είναι λίγοι οι κατασκευαστές που επενδύουν στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι περισσότεροι αρκούνται στην ήδη υπάρχουσα γκάμα τους προετοιμάζοντας ενδεχομένως αναβαθμίσεις για τις Euro 7 προδιαγραφές που εκτός απροόπτου, θα αποκτήσουν ισχύ από τα μέσα της δεκαετίας. Η Volkswagen όμως αποδεικνύει έμπρακτα την πίστη της στην τεχνολογία των Μ.Ε.Κ. παρουσιάζοντας την “evo2” εκδοχή του ήδη γνωστού 1.5 TSI.

Ο 1.5 TSI είναι ένας βασικός πυλώνας της γκάμας κινητήρων της Volkswagen επειδή χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα παγκοσμίως – από το T-Cross έως το Passat Variant. Βελτιώνουμε διαρκώς αυτό το τετρακύλινδρο σύνολο. Τώρα, προσφέρει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου και πολύ δυναμική απόκριση. Τα highlights       της τελευταίας έκδοσης περιλαμβάνουν το σύστημα Active Cylinder Management ACTplus, μία μονάδα ελέγχου ρύπων κοντά στον κινητήρα και την μοντέρνα TSI-Evo διαδικασία ανάφλεξης.

Δήλωσε ο Thomas Ulrich, μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen υπεύθυνος για “Τεχνική Εξέλιξη”. Λίγο πιο αναλυτικά, οι μηχανικοί μετέφεραν τον τριοδικό καταλύτη και το φίλτρο μικροσωματιδίων πιο κοντά στον κινητήρα σε μία μονάδα βελτιώνοντας την απόδοση του συστήματος ελέγχου των εκπομπών ρύπων και μειώνοντας την χρήση πολύτιμων μετάλλων στην παραγωγή. Ένα βασικό στοιχείο του 1.5 TSI evo2 είναι όμως και το Active Cylinder Management ACTplus με την ομάδα που δούλεψε πάνω στο ανανεωμένο κινητήριο σύνολο να εστιάζει στην βελτίωση της ενεργοποίησης και απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων ώστε να είναι ομαλότερη η λειτουργία του. Ταυτόχρονα, βελτιστοποιήθηκε η διαδικασία καύσης κατά τη λειτουργία με δύο μόνο κυλίνδρους (ο δεύτερος και τρίτος κύλινδρος δεν έχουν σπινθήρα όταν ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλό και μεσαίο φορτίο ή/και ταχύτητα) ενώ η μετάβαση από την μία κατάσταση στην άλλη είναι πλέον σχεδόν αδιάλειπτη. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως αναβαθμίστηκαν το turbo μεταβλητής γεωμετρίας, το σύστημα ψεκασμού υψηλής πίεσης κ.ά., μειώθηκαν οι τριβές στο εσωτερικό με την επικάλυψη των τοιχωμάτων των κυλίνδρων ενώ οι TSI evo2 κινητήρες έχουν σχεδιαστεί για λειτουργία με καύσιμα τα οποία περιέχουν στοιχεία από ανανεώσιμες πηγές αλλά και για να πληρούν μελλοντικές προδιαγραφές. Επιπλέον, προσφέρονται για διάφορα επίπεδα εξηλεκτρισμού, με την πιο βασική μη-εξηλεκτρισμένη μορφή να παράγει 150 ίππους και την ισχυρότερη plug-in υβριδική 272 ίππους.

Prev Post Volvo – Ασύρματη ενημέρωση υποστήριξης για το Apple CarPlay
Next Post Σχεδόν έτοιμο το μικρό της Jeep
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook