Η Toyota Corolla φρεσκάρεται για το 2023.

Η Toyota Corolla υπάρχει για περισσότερα από 50 χρόνια και έχει πουλήσει περισσότερα από 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα και η επιτυχία της βασίζεται στο γεγονός ότι πάντοτε ανανεωνόταν και προσαρμοζόταν στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Το ίδιο κάνει και τώρα αν και σε πολύ μικρότερο βαθμό καθώς δεν είναι απαραίτητο κάτι περισσότερο δεδομένου πως η τρέχουσα γενιά παρουσιάστηκε το 2018 και παραμένει “φρέσκια” οπτικά αλλά και τεχνολογικά μέχρι και σήμερα. Η Toyota όμως δεν επαναπαύεται και παρουσιάζει μία ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου με στόχο να λανσαριστεί στην αγορά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Αισθητικά οι αλλαγές είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στο διαφορετικό σχέδιο της γρίλιας, τα νέα φώτα ομίχλης και τα επίσης νέα bi-LED εμπρός φωτιστικά σώματα που διαθέτουν οι ακριβότερες εκδόσεις του ιαπωνικού hatchback και Touring Sports. Φυσικά η γκάμα των διαθέσιμων ζαντών ελαφρού κράματος έχει εμπλουτιστεί με νέα σχέδια όπως και η παλέτα των χρωμάτων που περιλαμβάνει πλέον το “Juniper Blue” για το hatchback και το Touring Sports, το “Midnight Teal” για το sedan και το “Metallic Grey” για όλα τα στιλ αμαξώματος. Στο εσωτερικό από την άλλη, “η διάθεση είναι πιο μοντέρνα και premium” με νέα γραφικά, διακοσμητικά και επενδύσεις ενώ νέα είναι η μεγαλύτερη οθόνη 10.5 ιντσών και το νέο “combimeter” των 12.3 ιντσών για τις ακριβότερες εκδόσεις.

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στα μηχανικά. Τα διαθέσιμα υβριδικά κινητήρια σύνολα των 1.8 και 2.0 λίτρων δεν έχουν αλλάξει αλλά έχουν αναβαθμιστεί, με αποτέλεσμα να παράγουν πλέον 140 και 196 ίππους αντίστοιχα και μάλιστα χωρίς να έχουν αυξηθεί οι εκπομπές ρύπων. Κατά συνέπεια, ο χρόνος που απαιτείται για το 0-100 έχει μειωθεί κατά 1.7 δευτερόλεπτα για την έκδοση των 1.8 λίτρων (9.2 δευτερόλεπτα) και κατά 0.5 δευτερόλεπτα για την δίλιτρη (7.5 δευτερόλεπτα) ενώ αλλαγές που έχουν γίνει στο PCU (Power Control Unit), το transaxle και την μπαταρία, που είναι πλέον 18 κιλά ελαφρύτερη ανάλογα με την έκδοση, έχουν βελτιώσει την οδηγησιμότητα και την αίσθηση του αυτοκινήτου. Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε το Toyota T-Mate που συνδυάζει την τελευταία γενιά της σουίτας συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Toyota Safety Sense, με άλλα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και στάθμευσης.

Prev Post Voge 300 Rally E5. Ένα πραγματικό On/Off
Next Post Polestar 2 BST Edition 270. Αναβαθμισμένο και πολύ ειδικό.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook