Η Toyota απαντά στην κριτική

Η Toyota απαντά στην κριτική

Θα περίμενε κανείς από μία εταιρία που ήταν πρωτοπόρος στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού να υιοθετήσει με την ίδια ταχύτητα και την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης αλλά η Toyota, η εταιρία που λάνσαρε το υβριδικό Prius στα τέλη του 1997 όταν η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών… σνόμπαρε οτιδήποτε διαφορετικό, δεν έδειξε το ίδιο πάθος για την έστω και σταδιακή, κατάργηση των Μ.Ε.Κ.  Η Toyota όμως αναλύει την κατάσταση εναλλακτικά και μέσω του Chief Technology Officer της, Masahiko Maeda, απαντά στην κριτική που έχει δεχθεί για την στάση της.

Στόχος είναι η ουδετερότητα εκπομπών άνθρακα.

Δήλωσε ο Maeda-san για να συνεχίσει λέγοντας ότι “οι πελάτες πρέπει να μπορούν να διαλέξουν”. Η Toyota πιστεύει ότι δεν είναι η θέση της να περιορίζει τις επιλογές των καταναλωτών αλλά να προσφέρει και να εξελίσσει τεχνολογίες οι οποίες καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες ώστε η τελική απόφαση να είναι του πελάτη. Τα υβριδικά έχουν νόημα για αγορές όπου οι υποδομές δεν είναι έτοιμες να υποστηρίξουν την ταχύτερη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ενώ τεχνολογίες όπως οι solid-state μπαταρίες αλλά και η υδρογονοκίνηση αποτελούν επένδυση για το μέλλον.

Πέρυσι η ιαπωνική μάρκα δεσμεύτηκε για την επένδυση 8 τρισεκατομμυρίων yen μέχρι τα τέλη της δεκαετίας για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, τα μισά εκ των οποίων προορίζονται για την εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτός όμως δεν είναι ο μοναδικός δρόμος προς την ουδετερότητα εκπομπών άνθρακα, ούτε είναι απαραίτητο να διανύσουμε τον δρόμο με άλματα. Βήματα αρκούν και η Toyota προτιμά να κάνει διαθέσιμες διάφορες μορφές εξηλεκτρισμού για διαφορετικές αγορές και διαφορετικές ανάγκες. Έτσι προχωρά με σταθερό ρυθμό προς τον στόχο της και δεν αποξενώνει μέρος ή μέρη του αγοραστικού κοινού.

Prev Post Alpine A110 Tour de Corse 75. Ειδική και πανάκριβη.
Next Post Biro Hellas. Νέα εταιρία με ηλεκτρικά οχήματα αστικής κινητικότητας
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook