Η Tesla μείωσε δραστικά το κόστος παραγωγής!

Η Tesla μείωσε δραστικά το κόστος παραγωγής!

Πολλά μπορούμε να πούμε για την Tesla αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι ήταν και είναι μία από τις κινητήριες δυνάμεις πίσω από την στροφή ολόκληρης της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Ναι, είχε και έχει τα θέματα της. Ναι, είναι ασυνεπής όσον αφορά στις υποσχέσεις της και ναι, προωθεί λανθασμένα και σχεδόν επικίνδυνα το σύστημα Autopilot ως ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Στο παρελθόν αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή, τα οποία έχουν λυθεί σε μεγάλο βαθμό ενώ μία από τις σημαντικότερες προόδους που έχει καταφέρει, έχει να κάνει με το κόστος της παραγωγής του κάθε αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τον επικεφαλής των σχέσεων με τους επενδυτές, Martin Viecha, το συγκεκριμένο μέγεθος έχει τεράστια σημασία και είναι ένα από αυτά που θα πρέπει να παρακολουθούμε στο μέλλον.

Ο Viecha λοιπόν αποκάλυψε ότι το 2017 κάθε όχημα που έβγαινε από την γραμμή παραγωγής κόστιζε στην Tesla $84.000! Τώρα, κοστίζει μόλις $36.000 και σε αντίθεση με αυτό που θα πίστευε η πλειοψηφία του κόσμου, το όφελος από την μείωση του κόστους των μπαταριών είναι πρακτικά μηδαμινό. Η Tesla μείωσε το κόστος παραγωγής με την βελτιστοποίηση του σχεδιασμού τόσο των αυτοκινήτων όσο και των εργοστασίων της, με το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας να παραδέχεται ότι το εργοστάσιο της στο Fremont της Καλιφόρνια (το πρώτο εργοστάσιο της Tesla) δεν είναι το καλύτερο μέρος για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσθέτοντας ότι υπάρχουν φθηνότερα μέρη για κάτι τέτοιο όπως οι νεότερες μονάδες στην Κίνα και την Γερμανία.

Η μεγάλη μείωση στο κόστος παραγωγής όμως δεν είναι λόγος εφησυχασμού για την Tesla. Η εταιρία δημιουργεί νέα εργοστάσια και επενδύει μεγάλα ποσά στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών που θα μειώσουν περαιτέρω το εν λόγω μέγεθος με οφέλη τόσο για την ίδια την Tesla όσο και για τον καταναλωτή. Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τον Viecha, η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επαναστάσεις στην βιομηχανία του αυτοκινήτου μετά το Ford Model T, το πρώτο όχημα που κατασκευάστηκε σε γραμμή παραγωγής το 1908 και την καινοτόμα για την εποχή προσέγγιση της Toyota το 1970.

Prev Post Dacia για εξηλεκτρισμό: Δουλειά μας είναι να αργήσουμε!
Next Post Dacia Manifesto – ένα κινητό εργαστήριο νέων ιδεών
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook