Η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης κατακτά και την κατηγορία των ελαφριών επαγγελματικών με ολοένα και περισσότερους κατασκευαστές να προσφέρουν ολοένα και περισσότερες επιλογές. Η Renault είναι μία εκ των πρωτοπόρων στην συγκεκριμένη υποκατηγορία έχοντας λανσάρει το αμιγώς ηλεκτρικό Kangoo 11 χρόνια πριν, κερδίζοντας παράλληλα τον τίτλο του International Van of the Year την ίδια χρονιά. Από τότε, η γαλλική εταιρία έχει προσθέσει στην γκάμα της και την ηλεκτρική έκδοση του Master ενώ τώρα, στην IAA Transportation που άνοιξε τις πύλες της για το κοινό έπειτα από 4 χρόνια αποχής, παρουσιάζει και το Trafic Van E-Tech Electric!
Η Renault υπόσχεται πως, σαν τα υπόλοιπα ηλεκτρικά vans στην οικογένεια της, έτσι και το Trafic Van E-Tech Electric σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε χωρίς συμβιβασμούς σε σύγκριση με την έκδοση που χρησιμοποιεί Μ.Ε.Κ. Έτσι, προσφέρει τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά και τις ίδιες δυνατότητες εξατομίκευσης σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, μένοντας πιστό στις αξίες των προκατόχων του που έχουν καταφέρει να πουλήσουν περισσότερα από 2.2 εκατομμύρια μονάδες σε περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως από το 1980!
Προφανώς, το ηλεκτρικό Trafic Van E-Tech Electric βασίζεται στην 4η γενιά του μοντέλου και εξωτερικά τουλάχιστον, είναι πανομοιότυπο με την βενζινοκίνητη/πετρελαιοκίνητη έκδοση. Όπως αυτές, είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικά μήκη (5.080 και 5.480 χιλιοστά) και σε δύο διαφορετικά ύψη (1.967 και 2.498 χιλιοστά) με αποτέλεσμα η χωρητικότητα του να κυμαίνεται από τα 5,8 κυβικά μέτρα έως τα 8,9. Το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 52 kWh που χαρίζει αυτονομία της τάξης των 240 χιλιομέτρων. Η φόρτιση γίνεται είτε μέσω ενός μονοφασικού φορτιστή 7 kW, είτε μέσω ενός φορτιστή 22 kW, είτε προαιρετικά μέσω ενός ταχυφορτιστή 50 kW ενώ αξίζει να προσθέσουμε ότι το ωφέλιμο φορτίο του Trafic Van E-Tech Electric αγγίζει τους 1,1 τόνους και πως το αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 750 κιλά.