Η Nissan λανσάρει το νέο X-Trail στην Ιαπωνία

Παρά το γεγονός ότι το X-Trail κυκλοφορεί “μόλις” 22 χρόνια, το μεγάλο SUV της Nissan έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ένας εκ των στυλοβατών της ιαπωνικής μάρκας. Όλα αυτά τα χρόνια, η Nissan δεν έχει σταματήσει να εξελίσσει το εμβληματικό μοντέλο της και με την τελευταία γενιά που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της για την αγορά της Ιαπωνίας (σε πρώτη φάση τουλάχιστον), προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, επιδόσεις και ένα επίπεδο εξοπλισμού που μόνο ένα αυθεντικό SUV προσφέρει. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Nissan, η 4η γενιά του X-Trail διατηρεί την φιλοσοφία του “σκληροτράχηλου” από την πρώτη γενιά αλλά εστιάζει ακόμα περισσότερο στην ποιότητα ενώ με την δεύτερη γενιά του e-POWER ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου και την τεχνολογία e-4ORCE ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία του.

Το ολοκαίνουριο Nissan X-Trail βασίζεται σε μία πλήρως ανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική που μειώνει το βάρος και ταυτόχρονα, αυξάνει την ακαμψία. Η δουλειά που έγινε πάνω στην πλατφόρμα φαίνεται και σε τομείς όπως η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης με τη Nissan να υπόσχεται πως το SUV της είναι καλύτερο από ποτέ. Το… piece de resistance του νέου X-Trail όμως είναι η δεύτερη γενιά του e-POWER συστήματος που έρχεται βελτιωμένο τόσο στην ισχύ και την απόδοση της, όσο και σε χαρακτηριστικά λειτουργίας όπως το ραφινάρισμα και ο θόρυβος. Ο βενζινοκινητήρας του συστήματος, ο πρώτος κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης μαζικής παραγωγής “VC-Turbo” δεν χρησιμοποιείται για την κίνηση των τροχών αλλά ως γεννήτρια και αυτό σημαίνει ότι λειτουργεί πάντοτε στο φάσμα βέλτιστης απόδοσης του. Το σύστημα λοιπόν αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 190 ίππων.

Το X-Trail θα είναι επίσης διαθέσιμο με το σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE που προσθέτει έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και προσφέρει “ένα τεράστιο άλμα στην επιτάχυνση, την οδική συμπεριφορά και το φρενάρισμα” έχοντας την δυνατότητα να μεταβάλει σε ελάχιστο χρόνο την κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες. Η τετρακίνητη έκδοση εξοπλίζεται επίσης με διαφορετικά modes για οδήγηση σε χιόνι, λάσπη και χώμα.

Σχεδιαστικά, το νέο SUV της Nissan δεν διαφοροποιείται από το αμερικανικό Rogue που κυκλοφορεί εδώ και δύο χρόνια περίπου στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, οπότε το design δεν αποτελεί κάποιου είδους έκπληξη. Το εσωτερικό όμως αποκαλύπτεται για πρώτη φορά και είναι σαφές ότι έχει επηρεαστεί από την τελευταία γενιά του Qashqai. Υπάρχουν βεβαίως κάποια μοναδικά για το X-Trail στοιχεία όπως νέα χρώματα και υλικά αλλά και η διαφορετική κεντρική κονσόλα ενώ όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, ο σχεδιασμός της καμπίνας κυριαρχείται από τις δύο οθόνες: μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment, αμφότερες 12.3 ιντσών ενώ υπάρχει και ένα σύστημα head-up display 10.8 ιντσών.

Από το πακέτο του Nissan X-Trail δεν θα μπορούσε να λείπει μία ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας. Η Nissan δεν ξεχνάει ούτε την πρακτικότητα, προσφέροντας το νέο X-Trail και ως 7-θέσιο ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το μοντέλο διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του και μεγάλο άνοιγμα στο πίσω μέρος που διευκολύνει την φόρτωση ακόμα και μεγάλων αντικειμένων. Το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθουμε πότε θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά και φυσικά την τιμή του.

Prev Post Mercedes EQ – Ηλεκτρική ευφυία
Next Post Toyota Yaris Cross GR Sport – Ιαπωνική υπόθεση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook