Η Citroen ετοιμάζει τα νέα C3 & C3 Aircross

Δεν του φαίνεται αλλά το Citroen C3 έχει ήδη συμπληρώσει 6 χρόνια κυκλοφορίας και αργά ή γρήγορα θα παρουσιαστεί ο αντικαταστάτης του. Γρηγορότερα παρά αργότερα καθώς η αρχιτεκτονική της τρέχουσας γενιάς δεν επιτρέπει τον εξηλεκτρισμό των κινητήριων συνόλων του μικρού hatchback και κατά συνέπεια η μετάβαση στην e-CMP πλατφόρμα που το επιτρέπει, κρίνεται ως επιβεβλημένη. Το 2023 λοιπόν, φημολογείται πως η γαλλική εταιρία θα παρουσιάσει τόσο το νέο C3, όσο και το crossover αδερφάκι του, C3 Aircross τα οποία αμφότερα θα προσφέρουν εξηλεκτρισμένους κινητήρες έως και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Οι τελευταία όσον αφορά στο Citroen C3 Aircross τουλάχιστον, αναμένεται να μοιράζεται τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με τα Peugeot e-2008 και Opel Mokka-e που σημαίνει έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων και μία μπαταρία 50 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 331 χιλιομέτρων. Παράλληλα, το C3 Aircross θα προσφέρει και μία ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων που θα αποτελείται από τις διάφορες εκδόσεις του Puretech των 1.2 λίτρων όπως τις έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Stellantis.

Το design θα αντλεί στοιχεία από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της γαλλικής εταιρίας, με τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα, το μεγάλο λογότυπο στην γρίλια και την στοχευμένη χρήση χρωμιωμένων διακοσμητικών. Αν δεν σκοπεύει να μας εκπλήξει η Citroen, κάτι που δεν αποκλείεται δεδομένου του πρόσφατου και μη παρελθόντος της εταιρίας, μπορείς να φανταστείς ένα είδος εξέλιξης της σχεδιαστικής ταυτότητας που είδαμε στο C5 Aircross ενώ για το εσωτερικό περιμένουμε κάτι μοντέρνο αλλά όχι τόσο… αυστηρό όπως το i-Cockpit της Peugeot. Τεχνολογίες όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη 10 ιντσών του συστήματος infotainment πάντως θα μπορούσαν πάρα πολύ εύκολα να ενσωματωθούν στο design της καμπίνας των νέων C3 και C3 Aircross. Το μόνο σίγουρο και κάπως ενθαρρυντικό για να είμαι ειλικρινής είναι ότι η Citroen δεν έχει διάθεση να μπει σε premium χωράφια με ότι αυτό συνεπάγεται για την τιμολογιακή πολιτική της. Είναι ευχαριστημένη ως mainstream μάρκα και σκοπεύει να συνεχίσει σε αυτό το κομμάτι της αγοράς.

Prev Post Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid – Γεννημένος πρωταγωνιστής
Next Post Προσιτό ηλεκτρικό εξελίσσει η Hyundai
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook