Η BMW πιστεύει στο συνδρομητικό μοντέλο.

Η BMW πιστεύει στο συνδρομητικό μοντέλο.

Η BMW έγινε αποδέκτις σκληρής κριτικής όταν ένα λάθος στη βάση δεδομένων της στη Ν. Κορέα, όπου τα θερμαινόμενα καθίσματα αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού στα νέα μοντέλα της, έβαζε την εν λόγω λειτουργία πίσω από ένα “τοίχος συνδρομής”. Η εταιρία διόρθωσε το λάθος και ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της αλλά εξακολουθεί να πιστεύει στο συνδρομητικό μοντέλο και θα το εφαρμόσει σε συγκεκριμένα στοιχεία, σε συγκεκριμένες αγορές καθώς αποτελεί πεποίθηση της ότι είναι ένα αμοιβαία επωφελές μοντέλο το οποίο καλύπτει κάποιες ανάγκες.

Γνωρίζουμε από τους πελάτες μας ότι οι απαιτήσεις τους όσον αφορά στην κινητικότητα δεν είναι όσο στατικές ήταν στο παρελθόν.

Δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής μάρκας, τονίζοντας ότι η ευελιξία μίας συνδρομής είναι ένα χαρακτηριστικό που θα εκτιμηθεί από τους πελάτες όταν εξετάσουν τα δεδομένα ψυχρά και ψύχραιμα. Τα θερμαινόμενα καθίσματα για παράδειγμα, θα μπορούν να ενεργοποιηθούν μονάχα τους μήνες του χειμώνα ενώ ένα σύστημα όπως το adaptive cruise control ή  μία προηγμένη λειτουργία ημι-αυτόνομης οδήγησης είναι χρήσιμη δύο ή τρεις φορές τον χρόνο, όταν ο πελάτης κάνει κάποιο μεγάλο ταξίδι. Η BMW οραματίζεται ένα μέλλον όπου ο ιδιοκτήτης θα μπορεί να “ξεκλειδώνει” στοιχεία ψυχαγωγίας ή αυξημένη απόδοση από το κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου του, έστω και για ένα ταξίδι.

Όλα αυτά ακούγονται καλά στην θεωρία αλλά πιστεύω ότι ο μεγαλύτερος φόβος των καταναλωτών αφορά στην απληστία των εταιριών. Μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού φοβάται ότι οι τιμές των αυτοκινήτων θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο αλλά και πως κάποιοι ίσως εκμεταλλευτούν το συνδρομητικό μοντέλο για να υποβαθμίσουν σκοπίμως το “βασικό” μοντέλο εκβιάζοντας συνδρομές από τους πελάτες. Ελπίζουμε ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε τέτοιου είδους συμπεριφορές αλλά η εφαρμογή του συνδρομητικού μοντέλου στην βιομηχανία  του αυτοκινήτου πρέπει να θεωρείται δεδομένη και όχι από μεμονωμένες εταιρίες, αλλά από το σύνολο τους. Μπορεί να μην γίνει άμεσα ή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, αλλά οι κατασκευαστές έχουν εντοπίσει ένα δυνητικό βουνό χρημάτων και τους τρόπους για να το εκμεταλλευτούν.

Prev Post Το Honda Jazz φρεσκάρεται στην Ιαπωνία.
Next Post Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II. Νοσταλγία μέρος δεύτερο.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook