Honda NC750X – ανανεώθηκε

Honda NC750X – ανανεώθηκε

Από το 2012 που παρουσιάστηκε (ως NC700X), η NC750X απολαμβάνει σταθερή δημοτικότητα σε όλη την Ευρώπη. Οι λόγοι αυτής της επιτυχίας είναι αρκετοί: ένας επαναστατικός, ροπάτος, οικονομικός, δικύλινδρος κινητήρας, μία ξεκούραστη, ευρύχωρη θέση οδήγησης, φαρδύ τιμόνι και άνετη σέλα, ευέλικτη ανάρτηση και ξεχωριστό ‘adventure’ στυλ, όλα έχουν το δικό τους μερίδιο σε αυτή την επιτυχία. Ο αποθηκευτικός χώρος (στην παραδοσιακή θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου), που χωρά ένα full-face κράνος και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda το οποίο επέλεξαν περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους πελάτες το 2021, είναι μερικά ακόμα από τα στοιχεία που κάνουν την NC750X ξεχωριστή. Συνολικά, ο συνδυασμός όλων των χαρακτηριστικών της NC750X διαμορφώνει μία μοτοσυκλέτα άψογη λειτουργικά για κάθε είδους χρήση: κατάλληλη για καθημερινές μετακινήσεις, ταξίδια ή απλά για την απόλαυση των δύο τροχών – αποτελεί μία ενδιαφέρουσα και συναρπαστική πρόταση.

Η Honda καταφέρνει να εξελίσσει συνεχώς τη επιτυχημένη (και μοναδική) συνταγή της NC750X, με αρκετές αναβαθμίσεις στο πέρασμα των χρόνων. Το 2014 απέκτησε +75 κ.εκ. και από τα 670 έφτασε τα 745 κ.εκ. Το 2016, πέρα από την πιο περιπετειώδη αισθητική, προστέθηκαν νέα όργανα, αναβαθμίσεις του DCT και φώτα LED. Το 2018, καινούργια στοιχεία ήταν το Honda Selectable Torque Control δυο επιπέδων και μία έκδοση 47,6PS (35kW). Το 2021, η Honda εξέλιξε τα βασικά πλεονεκτήματά της NC750X:  πρακτικότητα, άνεση και χειρισμό, βελτιώνοντας και τα τρία. Την ίδια στιγμή, ενίσχυσε την απόδοση του κινητήρα, με μία τονωτική ‘ένεση’ ροπής και υψηλότερο όριο περιστροφής (κόκκινη περιοχή). Επίσης, ήταν 6kg ελαφρύτερη, με ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 30mm. Η προσθήκη του Throttle By Wire, των ηλεκτρονικών προγραμμάτων οδήγησης (riding modes) και του βελτιωμένου Honda Selectable Torque Control (HSTC) ήταν η τελική πινελιά σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο – μία πραγματική Honda all-rounder.

Ο παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζει ισχυρή απόδοση στις χαμηλές- μεσαίες στροφές, ευχρηστία και εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς είναι 58,6 PS (43.1kW) με εντυπωσιακή ροπή που ανέρχεται στα 69Nm. Αυτονομία σχεδόν 400km επιτυγχάνεται από το ρεζερβουάρ των 14.1L. Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW) – εξυπηρετεί 3 προεπιλεγμένα rider modes συν μια εξατομικευμένη επιλογή USER, ενώ το Honda Selectable Torque Control (HSTC) διαθέτει εκλεπτυσμένη απόδοση σε 3 επίπεδα. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει προγράμματα αυτόματων αλλαγών που ενσωματώνονται με τα rider modes, συμπεριλαμβανόμενου του USER mode.

Η ανθεκτική κατασκευή του πλαισίου απαρτίζεται από ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου «διαμάντι», τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ένα πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα Pro-Link. Η σχεδίαση είναι αιχμηρή με μινιμαλιστικό ύφος, προστατευτική ζελατίνα και ελκυστικό στυλ για το φωτισμό LED και την οθόνη LCD. Το ύψος της σέλας είναι 800mm. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τo ρεζερβουάρ είναι 23L.

Prev Post Pagani Utopia – Όσο… παλιομοδίτικη μπορεί να γίνει μία Pagani!
Next Post Hyundai – με νέες εξηλεκτρισμένες προτάσεις σε όλες τις κατηγορίες στην 86η Δ.Ε.Θ.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook