Formula 1 – Οι παρουσιάσεις μέχρι σήμερα

Formula 1 – Οι παρουσιάσεις μέχρι σήμερα

Εδώ και μερικές ημέρες έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για τις επίσημες δοκιμές που θα λάβουν χώρα το τριήμερα 21-23 Φεβρουαρίου στην πίστα του Bahrain και οι ομάδες έχουν ξεκινήσει να παρουσιάζουν τα μονοθέσια τους καθώς σε 12 ημέρες και μερικές ώρες θα βάζουν μπροστά τους κινητήρες τους για τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους της σεζόν. Για την ακρίβεια, σε αυτό το σημείο οι ομάδες παρουσιάζουν τις liveries τους, τα χρώματα και τους χορηγούς τους αν προτιμάς, αφού δεν υπάρχει περίπτωση η οποιαδήποτε ομάδα να αποκαλύψει τα χαρτιά της πριν την τελευταία στιγμή – πριν δηλαδή το μονοθέσιο του 2024 πατήσει για πρώτη φορά τους τροχούς του στην πίστα για τις δοκιμές.

Πρώτη άνοιξε τον χορό των παρουσιάσεων η Haas ή όπως είναι το πλήρες όνομα της, MoneyGram Haas F1 Team. Δεδομένου ότι η αμερικανική εταιρία θα συνεχίσει τη νέα σεζόν με τους ίδιους οδηγούς που ολοκλήρωσε την προηγούμενη, δηλαδή με τους Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen, το μεγαλύτερο νέο είναι ο νέος τεχνικός διευθυντής. Πριν από λίγες εβδομάδες, η Haas ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας με τον Guenther Steiner οπότε την θέση του παίρνει ο Ayao Komatsu που έρχεται από την θέση του επικεφαλής engineering για να καθοδηγήσει την ομάδα στο σύνολο της σε… καλύτερους τόπους. Κάτι που θεωρητικά δεν είναι πολύ δύσκολο αφού η Haas τερμάτισε το 2023 στην τελευταία θέση, οπότε οτιδήποτε καλύτερο είναι ευπρόσδεκτο ενώ δύσκολα θα επαναληφθεί η πανωλεθρία του τελευταίου έτους.

Την σκυτάλη πήρε η Williams Racing που παρουσίασε ένα μονοθέσιο το οποίο αντικατοπτρίζει με τα νέα του χρώματα την φιλοδοξία της αγγλικής ομάδας να επιστρέψει στο εμπρός μέρος του grid. Επί της ευκαιρίας, η Williams ανακοίνωσε και μία πολύ σημαντική, πολυετή συνεργασία με την πασίγνωστη από τον χώρο των  μηχανημάτων έργου, Komatsu. Αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι Williams και Komatsu συνεργάζονται καθώς οι δύο απήλαυσαν μία επιτυχημένη συμβίωση τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 όταν η Williams ήταν σε πολύ καλύτερη θέση απ’ ότι σήμερα. Τεχνικός διευθυντής παραμένει από τις αρχές της προηγούμενης χρονιάς ο James Vowles και πίσω από τα χειριστήρια των δύο μονοθεσίων θα βρίσκονται για άλλη μία φορά οι Alex Albon και Logan Sergeant.

Η Alfa Romeo αποτελεί παρελθόν και αν κρίνουμε από τον… ιδιαίτερο χρωματικό συνδυασμό του νέου μονοθεσίου, η Stake F1 Team Kick Sauber μοιάζει να θέλει να ακολουθήσει έναν πολύ διαφορετικό δρόμο. Σύμφωνα με την ομάδα, η C44 όπως ονομάζεται το νέο μονοθέσιο αναπαριστά μία δραστική αναβάθμιση σε σύγκριση με τον προκάτοχο της με νέα ανάρτηση και σημαντικές επεμβάσεις στην αεροδυναμική με αιχμή του δόρατος το νέο πάτωμα. Κατά τα άλλα, ούτε οι οδηγοί άλλαξαν καθώς παρέμειναν οι Valtteri Bottas και Zhou Guanyu, ούτε κάποιο από τα πρωτοκλασάτα στελέχη, οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι μπορεί να κάνει η ελβετική ομάδα με ένα τόσο νέο και διαφορετικό μονοθέσιο.

Τελευταία στον πρώτο κύκλο παρουσιάσεων, η BWT Alpine F1 Team που εχθές αποκάλυψε στο φιλοθεάμων κοινό την A524 η οποία φιλοτεχνήθηκε από τον καλλιτέχνη Felipe Pantone που όπως φαίνεται επέλεξε να αφήσει μεγάλο μέρος του αγωνιστικού άβαφο (ναι, ακόμα και τα γραμμάρια της μπογιάς μετράνε στην σημερινή F1) και να τονίσει τα επίμαχα σημεία με έντονο μπλε και ακόμα εντονότερο ροζ. Στόχος για τη νέα χρονιά είναι η επιστροφή στην φόρμα καθώς η γαλλική ομάδα θέλει το 2023 που έπεσε από την 4η θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών στην 6η να είναι μία κακή παρένθεση και όχι η αρχή μίας ολόκληρης περιόδου άνευ επιτυχιών. Η θέληση της θα εκφραστεί μέσα από ένα ολιστικά βελτιωμένο μονοθέσιο και από τους Pierre Gasly και Esteban Ocon που θα φοράνε για άλλη μία χρονιά τα χρώματα της Alpine.

Prev Post Η BMW φρεσκάρει τις M4 Coupe και Cabrio!
Next Post Cupra – διευκολύνει τη χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου με το Cupra Charging Map
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook