Η Ford Mustang Mach-E θα αποκτήσει φθηνότερες μπαταρίες

Η Ford Mustang Mach-E θα αποκτήσει φθηνότερες μπαταρίες

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές στην προσπάθεια τους να λανσάρουν πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η εξάρτηση τους από το νικέλιο και το κοβάλτιο για την παραγωγή των μπαταριών. Η αύξηση του ρυθμού παραγωγής δε, οδηγεί στην αυξημένη ζήτηση γι’ αυτά τα υλικά και αυτό μόνο θετικό δεν είναι για την τιμή τους. Μία λύση, που θα υιοθετήσει και η Ford αρχικά στο αποκλειστικά “αμερικανικό F-150 Lightning και εν συνεχεία στην Mustang Mach-E, είναι η στροφή σε μπαταρίες με διαφορετική σύσταση, όπως για παράδειγμα οι LFP (lithium ion phosphate).

Το μεγάλο, αμιγώς ηλεκτρικό pickup της Ford θα αποκτήσει μπαταρίες αυτού του είδους το 2024 ενώ το δημοφιλές ηλεκτρικό crossover θα επωφεληθεί από τις LFP μπαταρίες δύο χρόνια αργότερα με το πλάνο της αμερικανικής εταιρίας να λέει πως αυτές θα κατασκευάζονται εν τέλει στο ολοκαίνουριο εργοστάσιο της στο Michigan, που θα της κοστίσει περί τα 3.5 δισεκατομμύρια δολάρια και είναι προγραμματισμένο να ανοίξει το 2026. Το εν λόγω εργοστάσιο αποτελεί μία απαραίτητη επένδυση σε επίπεδο υποδομών καθώς το μεσοπρόθεσμο πλάνο Ford+ προβλέπει αύξηση των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στα 600.000 μέχρι το 2023 και στα 2 εκατομμύρια μέχρι το 2026 μέσα από επενδύσεις που θα αγγίξουν αθροιστικά τα $50 δισεκατομμύρια!

Οι LFP μπαταρίες δε, είναι όντως φθηνότερες όπως προαναφέραμε επιτρέποντας στην εταιρία να προσφέρει χαμηλότερες τιμές αλλά όπως αναφέρει η Ford έχουν καλύτερη αντοχή στον χρόνο και παρέχουν την δυνατότητα για υψηλότερους ρυθμούς φόρτισης. Τα δύο τελευταία χαρακτηριστικά δεν υποστηρίζονται από στοιχεία ή από ποσοτικές/συγκριτικές αναλύσεις αλλά σε αυτό το σημείο δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλουμε για τους ισχυρισμούς της εταιρίας.

Η γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της Ford έχει δημιουργήσει τεράστια ζήτηση. Τηρούμε τις δεσμεύσεις μας καθώς αυξάνουμε την παραγωγή LFP και NCM μπαταριών και χιλιάδες, σύντομα εκατομμύρια πελάτες μας θα αρχίσουν να επωφελούνται από τις καινοτόμες, ανθεκτικές τεχνολογίες μπαταριών των ηλεκτρικών της Ford που γίνονται ολοένα και προσιτές όσο περνά ο καιρός.

Δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Ford, Jim Farley.

Prev Post McLaren MCL60 – Γιορτάζει και ελπίζει…
Next Post Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πρόεδρος της Toyota, Shoichiro Toyoda
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook