Ford Ecosport 1.5 TDCi. Πολυσχιδής προσωπικότητα

Σε μία εποχή όπου αφενός τα αυτοκίνητα μας οφείλουν να είσαι σε θέση να κάνουν τα πάντα και να εξυπηρετούν το σύνολο των αναγκών μας και αφετέρου τα SUV να κατακλύζουν την αγορά αλλά και τις προτιμήσεις των αγοραστών, η Ford έρχεται με μία πρόταση η οποία δείχνει ικανή να ικανοποιήσει το σύνολο των παραπάνω καταστάσεων. Το Ecosport είναι πολλά παραπάνω από ένα υπερυψωμένο Fiesta ή από ένα ακόμη Crossover, όπως ίσως πολλοί σπεύσουν να ισχυριστούν. Αυτό διότι καταφέρνει να κρατάει αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν τα μοντέλα της Ford ξεχωριστά, όπως η οδική συμπεριφορά, ενώ παράλληλα προσφέρει και σημαντικές άλλες ευκολίες, όπως είναι οι διαθέσιμοι χώροι.

Το εμπρός μέρος είναι επιβλητικό

Έντονη εμφάνιση

H εξωτερική εικόνα του Ecosport παραπέμπει σε ένα σκληροπυρηνικό SUV παρά το γεγονός πως διατίθεται μόνο σε δικίνητες εκδόσεις. Το πολύ έντονο σχεδιαστικά εμπρός μέρος με τη

Κόμπακτ οι διαστάσεις του

σαφή ταυτότητα της Ford, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι προστατευτικές ποδιές εμπρός – πίσω καθώς και πλαστικά στα πλαϊνά και βεβαίως το ασυνήθιστο άνοιγμα της πίσω πόρτας προς τα πλάγια, καθιστούν το αυτοκίνητο καλαίσθητο αλλά και δυναμικό.  Οι διαστάσεις του το καθιστούν κόμπακτ καθώς το μήκος βρίσκεται στα 4.017 μέτρα, το πλάτος στα 1.765 και το ύψος στα 1.633 μέτρα, ωστόσο η σιλουέτα του σου δημιουργεί την αίσθηση πως πρόκειται για ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Μπαίνοντας στη καμπίνα των επιβατών του Ecosport θα νομίσεις πως βρίσκεσαι στο εσωτερικό του Fiesta αφού η σχεδίαση του πίνακα οργάνων και της κεντρικής κονσόλας είναι ίδια. Αρκεί να ακουμπήσεις οποιαδήποτε επιφάνεια όμως για να καταλάβεις ότι σε αυτό χρησιμοποιούνται σκληρότερα υλικά, τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες. Σε ότι αγγίζει ο οδηγός πάντως, από το τιμόνι και το λεβιέ μέχρι τα πλήκτρα του ηχοσυστήματος, δεν έχουν

Καλαίσθητο το πίσω μέρος του

γίνει εκπτώσεις σε ότι αφορά στην απτή ποιότητα. Ψάχνοντας για εργονομικά ψεγάδια θα σημειώναμε τα στενά καθίσματα, που δεν ταιριάζουν σε κάθε σωματότυπο, και τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων που είναι τοποθετημένοι αρκετά μπροστά και ο οδηγός πρέπει να τεντωθεί για να τους φτάσει. Πάντως υπάρχουν τρεις μεγάλες και πρακτικές ποτηροθήκες και πολύς χώρος γύρω από το χειρόφρενο, αλλά ελάχιστος μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων.

Όποιος καθίσει στο πίσω κάθισμα θα έχει αρκετό διαθέσιμο χώρο για τα πόδια του και ακόμα περισσότερο, αναλογικά, για το κεφάλι. Και για έξτρα άνεση η Ford προσφέρει ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης, με τη θέση χαλάρωσης να περιορίζει το πορτ μπαγκάζ των 355 λίτρων στα 310.

Γνώριμο το Fiesta το εσωτερικό του

Ταιριαστός

Αναφορικά με τον κινητήρα, η Ford αποφάσισε να μην φορέσει στο EcoSport τον 1.5 TDCi των 120 ίππων αλλά την πιο «μικρή» έκδοση αυτού, με τους 95 ίππους. Στην πράξη, ο

Ικανός και οικονομικός, χωρίς να εντυπωσιάζει με την απόδοσή του

μικρός σε απόδοση diesel δίνει ροπή από αρκετά χαμηλά και καταφέρνει να κρύβει την μικρή ονομαστική του ιπποδύναμη. Το τελευταίο το χρωστάει, σε μεγάλο βαθμό, στο κοντό -σε κλιμάκωση- κιβώτιο των πέντε σχέσεων, το οποίο έχει καλή αίσθηση αλλά του λείπει μία έκτη ταχύτητα. Η τελική του, όπως και οι επιταχύνσεις, δεν ενθουσιάζουν, στην καθημερινή κίνηση όμως της πόλης ο οδηγός δεν θα νιώσει τον κινητήρα λίγο, ούτε θα χρειαστεί να βυθίζει συνεχώς το δεξί πεντάλ περισσότερο από το κανονικό για να πάρει αυτό που θέλει.

Η λειτουργία του συνόλου είναι γραμμική και δεν κρεμάει στις υψηλές στροφές. Αντίστοιχα και η ηχητική υπογραφή του είναι διακριτική μιας που, όπως φαίνεται, έχει γίνει καλή δουλειά στο κομμάτι της ηχομόνωσης. Όσο για τους κραδασμούς που μεταφέρονται στην

To άνοιγμα της πέμπτης πόρτας δεν είναι και ιδιαίτερα βολικό

καμπίνα, σε καμία περίπτωση δεν γίνονται ενοχλητικοί. Το μεγαλύτερο, πάντως, πλεονέκτημα είναι αναμφισβήτητα η κατανάλωση όπου κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας και χωρίς καμία διάθεση οικονομίας, γράψαμε ένα εξαιρετικό 5.5 λτ./100 χλμ.

Γνήσιο Ford

Στο δρόμο το EcoSport είναι καλοτάξιδο και ευχάριστο, στα πρότυπα των περισσότερων μοντέλων της εταιρίας. Χωρίς να είναι σφιχτό, καταφέρνει να μην παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές και παράλληλα να διαχειρίζεται ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το σύστημα διεύθυνσης είναι υπάκουο στις εντολές του οδηγού ενώ μεταφέρει, σε ένα βαθμό, την πληροφόρηση από το δρόμο στα χέρια του. Θετικά εκτιμάται η ακαμψία του πλαισίου, καθώς και η συμπεριφορά του πίσω, ημιάκαμπτου άξονα. Τα φρένα δείχνουν αποδοτικά, ενώ παρών, όποτε χρειαστεί, είναι και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

Απολαυστικό στο δρόμο, όπως όλα τα Ford

Με πλούσιο εξοπλισμό

Στη χώρα μας, η βασική έκδοση εξοπλισμού του EcoSport είναι η πλούσια έκδοση Titanium. Οπότε διαθέτει ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες φωτός και βροχής, ημιδερμάτινα καθίσματα, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, και ζάντες αλουμινίου 17’’. Υπάρχει ακόμα infotainment της Sony με σύστημα πλοήγησης και οθόνη 5’’ και κάμερα οπισθοπορείας. Τέλος τα 21092 Ευρώ που απαιτεί η απόκτηση του, είναι ίσως η μοναδική τροχοπέδη στην απόκτησή του.

Δεν θα πεί όχι σε βατό χωματόδρομο

 

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Χώροι
  • Οδική συμπεριφορά
  • Κατανάλωση
  • Εξοπλισμός

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Άνεση εμπρός καθισμάτων
  • Τιμή

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Οι χώροι είναι ένα από τα πολύ δυνατά του χαρακτηριστικά
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500 κ.εκ. Τurbodiesel
Ίπποι 95
0-100 14″
Τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 5.5 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 115 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Κρυφό και πονηρό άνοιγμα της πέμπτης πόρτας
Prev Post Skoda Kodiaq 1.4 TSi 125 PS. Γκολ από τα αποδυτήρια?
Next Post BMW X1 2.0i XDrive. Πλήρης
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook