Σε μία εποχή στην οποία η ποιότητα των παρεχόμενων after sales υπηρεσιών και η αξιοπιστία στην τιμολόγησή τους διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, η Ford έρχεται με υψηλό αίσθημα ευθύνης να διασφαλίσει σήμερα μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες και εφαρμογές μία ακόμα σημαντική πτυχή που προάγει την ικανοποίηση των πελατών της στο επόμενο επίπεδο: την απόλυτη διαφάνεια τιμών σε όλες τις διαδικασίες και εργασίες που σχετίζονται τόσο με τη συντήρηση όσο και με τυχόν επισκευές που θα χρειαστεί να πραγματοποιηθούν στο αγαπημένο τους αυτοκίνητο μέσα από το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Ford. Για τη Ford, άλλωστε, πρωταρχικό ζητούμενο ήταν, είναι και θα είναι η συνεχής προσφορά υπηρεσιών κορυφαίας ποιότητας που συνοδεύονται από ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, οι οποίες στόχο έχουν να φέρουν όχι μόνο τους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές Ford στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών, αλλά και να προάγουν τόσο την εμπειρία ιδιοκτησίας όσο και την ικανοποίηση τους. Στο πλαίσιο αυτό, η Ford Motor Ελλάς πραγματοποιεί σήμερα ένα ακόμα βήμα ενημερώνοντας εκ των προτέρων τους πελάτες όχι μόνο για το ποιες εργασίες θα χρειαστεί να γίνουν στο όχημα τους, αλλά και για πόσο θα κοστίσουν.
Αυτό γίνεται πράξη γρήγορα, εύκολα και οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του ηλεκτρονικού ραντεβού που θα κλειστεί με συγκεκριμένο VΙΝ για υπηρεσίες συντήρησης στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής του κάθε πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, στον ιστότοπο www.ford.gr και στην καινοτόμο υπηρεσία της ηλεκτρονικής καταχώρισης ραντεβού που λειτουργεί με μερικά μόνο «κλικ» 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή/και της εφαρμογής FordPass, ο πελάτης καταχωρεί το VΙΝ του οχήματος και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της επιλογής του και βλέπει αυτόματα το ποσό που στοιχίζουν οι υπηρεσίες που επιθυμεί. Επίσης, με τον κωδικό Ford10 παρέχεται έκπτωση €10 με κάθε ηλεκτρονικό ραντεβού έως και τις 31/12/2023. Η διαφάνεια και αξιοπιστία που παρέχει η Ford δεν σταματά εδώ, καθώς συνεχίζεται και μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Video Check, με την οποία κάθε πελάτης βλέπει ό,τι ακριβώς είδε ο ειδικός της Ford σε σχετικό βίντεο που του αποστέλλεται ηλεκτρονικά και αν χρειάζεται λαμβάνει μια μη δεσμευτική προσφορά για τυχόν πρόσθετες εργασίες ή επισκευές που πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητό του.