Η Fiat ήταν ανέκαθεν η μάρκα που έβρισκε τον σφυγμό της αγοράς και τρόπους να καλύψει τις ανάγκες του κοινού χωρίς να καταφεύγει σε ακριβές λύσεις. Για χρόνια ήταν η επιτομή της… τιμιότητας προσφέροντας προσιτή κινητικότητα στις μάζες και το ίδιο σκοπεύει να κάνει και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Ναι, το αμιγώς ηλεκτρικό Νέο 500 είναι περισσότερο… lifestyle παρά value-for-money αλλά από την αναβίωση του 500 το 2007 αυτή ήταν η στόχευση του συγκεκριμένου μοντέλου οπότε δεν άλλαξε κάτι. Υπάρχουν άλλα ονόματα που θα απευθυνθούν σε ένα διαφορετικό κοινό τόσο από πλευράς τιμής όσο και χαρακτήρα. Ονόματα όπως το Panda που ήδη γνωρίζουμε ότι η Fiat ετοιμάζει για το παρουσιάσει τον Ιούλιο του 2024 με την λογική ενός προσιτού, πρακτικού αλλά και… cool ηλεκτρικού.
Υπάρχει μία πραγματική ανάγκη για πιο προσιτά ηλεκτρικά.
Δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Fiat, Olivier Francois, σαν να προλογίζει το επερχόμενο προσιτό ηλεκτρικό που αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά με αρχική τιμή η οποία δεν θα υπερβαίνει τα €25.000. Να θυμίσουμε ότι η Fiat δεν είναι η μοναδική εταιρία που στοχεύει στην κατάκτηση της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το Dacia Spring κυκλοφορεί ήδη και σημειώνει επιτυχία, η Citroen ετοιμάζει το e-C3 που θα αντλήσει επιρροές (σχεδιαστικά και όχι μόνο) από το Oli Concept ενώ και η Renault βρίσκεται στα τελευταία στάδια της εξέλιξης του νέου R5. Είναι προφανές λοιπόν ότι η επόμενη μεγάλη μάχη για τους κατασκευαστές είναι σε αυτή την κατηγορία. Αφορά στην επίτευξη υψηλών όγκων πωλήσεων, συνεργειών και στην προσέλκυση του πελάτη με ένα entry-level μοντέλο που μπορεί να οδηγήσει σε δευτερεύουσες πωλήσεις. Αφορά επίσης στην αντίσταση στην επέλαση των κινεζικών εταιριών και στην προστασία της ευρωπαϊκής αγοράς και είναι μία μάχη στην οποία εταιρίες όπως η Fiat, η Citroen και η Renault πρέπει να δώσουν συνειδητοποιημένες και… πάνοπλες.