Το Fiat 600e μιμείται το λανσάρισμα του Jeep Avenger

Το Fiat 600e μιμείται το λανσάρισμα του Jeep Avenger

Η Fiat παρουσίασε το ολοκαίνουριο 600e στις αρχές του Ιουλίου και όπως όλα δείχνουν θα λανσάρει το αμιγώς ηλεκτρικό B-SUV της σε πρώτη φάση στη Γερμανία, την Γαλλία και την Ιταλία με τις πωλήσεις να είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν εντός του Οκτωβρίου. Η ιταλική μάρκα έδωσε προτεραιότητα σε αυτές τις χώρες ώστε να προλάβει να εκμεταλλευτεί τους τελευταίους μήνες των υψηλών επιδοτήσεων για ηλεκτρικά οχήματα καθώς η Γερμανία σκοπεύει να μειώσει το ποσό της μέγιστης κρατικής βοήθειας από τα €6.750 στα €4.500 και η Γαλλία επίσης θα αναθεωρήσει την πολιτική της.

Για την ιστορία, η βασική έκδοση του 600e πριν την εφαρμογή των κρατικών κινήτρων ξεκινά από τα €36.490 στη Γερμανία, από τα €35.900 στη Γαλλία και από τα €35.950 στην Ιταλία, οπότε με την επιδότηση μειώνεται στην περιοχή των €30.000 όπου αυτή την περίοδο τοποθετούνται τα περισσότερα υβριδικά Β-SUV. Αυτή η στρατηγική εφαρμόστηκε με επιτυχία στο Jeep Avenger που έχει ήδη συγκεντρώσει 40.000 παραγγελίες εκ των οποίων οι 16.000 αφορούν την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, οπότε δεν προκαλεί εντύπωση ότι η Fiat “αντιγράφει” την Jeep για το αδερφό μοντέλο. Όπως την αντιγράφει και στην προσθήκη μίας ήπια υβριδικής, βενζινοκίνητης έκδοσης για εκείνες τις χώρες όπου η υιοθέτηση της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης δεν ακολουθεί ιδιαίτερα υψηλούς ρυθμούς.

Να θυμίσουμε ότι το Fiat 600e καθώς και το ήπια υβριδικό Fiat 600 θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία με την παραγωγή να έχει ήδη ξεκινήσει με στόχο να κυλίσουν τις ρόδες τους περίπου 10.000 αυτοκίνητα φέτος. Ωστόσο η Fiat δεν αποκαλύπτει ποιοι είναι οι στόχοι της για το νέο μοντέλο. Από τη μία, τοποθετείται στην κατηγορία των μικρών crossovers όπου για τα ηλεκτρικά, βασιλεύει το Hyundai Kona και ακολουθούν το Opel Mokka-e και το Peugeot 2008. Η ιταλική μάρκα αναφέρει όμως ότι το 600e κινείται στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στα μικρά hatchbacks και τα μικρά SUV καθώς το ύψος του για παράδειγμα, είναι ίδιο με αυτό του Fiat 500e – 1.530 χιλιοστά. Αν συνυπολογίσουμε αυτό λοιπόν, το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό στην Ευρώπη μέχρι τον Αύγουστο ήταν το Peugeot e-208 με 32.621 πωλήσεις. Η Fiat θέλει να είναι συντηρητική με τις προβλέψεις και τις προσδοκίες της και η αλήθεια είναι ότι θα εξαρτηθούν πολλά από την ανταπόκριση της εγχώριας, ιταλικής αγοράς αλλά πιστεύω ότι ο στόχος για τα 600e/600 είναι το top 3 ή τουλάχιστον το top 5 στην κατηγορία του.

Prev Post Σκίτσα δείχνουν την εξέλιξη του νέου Skoda Kodiaq.
Next Post Η Alfa Romeo επιστρέφει στην κερδοφορία…
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook