Fiat 500 BEV – Εξηλεκτρισμένα στιλάτο

Fiat 500 BEV – Εξηλεκτρισμένα στιλάτο

Το να πει κανείς ότι η ιστορία της Fiat είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτήν του 500 δεν θα ήταν υπερβολή. Το μοντέλο κυκλοφορεί με τον ένα τρόπο ή τον άλλο από τη δεκαετία του ’30. Τότε ήταν το θρυλικό “Topolino” που παρουσιάστηκε λίγο πριν ξεσπάσει ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’50, σχεδόν 20 χρόνια! Μετά ήρθε το εμβληματικό “Νέο 500” δια χειρός Dante Giacosa. Προϊόν μίας διαφορετικής εποχής αλλά όχι λιγότερο καινοτόμο από το Topolino και σίγουρα πολύ πιο δημοφιλές με σχεδόν 3.9 εκατομμύρια πωλήσεις έναντι των κάτι περισσότερων από 500.000 του προκατόχου του.

Το Νέο 500 έμεινε στην αγορά για 18 ολόκληρα χρόνια και έγραψε την δική του ιστορία όντας σύμβολο της “dolce vita” αλλά το όνομα δεν συνέχισε καθώς ο αντικαταστάτης εκείνου του 500 ήταν το Fiat 126 που είχε κυκλοφορήσει στις αρχές της δεκαετίας του ’70. Για να ξανακούσουμε το όνομα έπρεπε να φτάσουμε στην δεκαετία του ’90 με το “Cinquecento” αν και αυτό δεν θεωρείται… καθαρόαιμο 500. Το καθαρόαιμο ήρθε το 2007 από τον Roberto Giolito του Centro Stile Fiat και συνεχίζει ακόμα να διαπρέπει εμπορικά προσφέροντας lifestyle αλλά παράλληλα, η Fiat έπρεπε να κάνει τα πρώτα της βήμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και έπειτα από μία ολόκληρη παράγραφο για την σημασία του “500” στην ιστορία της εταιρίας, δεν υπήρχε η παραμικρή αμφιβολία το μοντέλο με το οποίο θα το έκανε.

Κάπως έτσι έγινε το νέο “Νέο 500”. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Fiat. Ένα μοντέλο που συνδυάζει το κλασικό design με την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και καταφέρνει να είναι μία άκρως ελκυστική πρόταση με το απαράμιλλο στιλ του, την διαχρονικότητα και τις αρετές που ούτως ή άλλως επιδεικνύει στην καθημερινή συμβίωση. Δίπλα στο ξεχωριστό στιλ, την ευελιξία, την υψηλή τεχνολογία και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, η νέα σειρά κάνει πραγματικότητα την «ηλεκτρική εξατομίκευση». Χάρη στην επιλογή τριών αμαξωμάτων (hatchback, cabrio και 3+1), τριών έξυπνα διαμορφωμένων πακέτων εξοπλισμού (STYLE, TECH και COMFORT), αλλά και δύο ειδικών εκδόσεων (RED και la Prima by Bocelli), η νέα σειρά του ηλεκτρικού 500 δίνει τη δυνατότητα απόλυτης εξατομίκευσης με έναν ιδιαίτερα απλό και πρακτικό τρόπο. Ο αγοραστής δεν έχει παρά να διαλέξει αμάξωμα, χρώμα και το πακέτο εξοπλισμού (ή το συνδυασμό πακέτων) που επιθυμεί, δημιουργώντας το δικό του ηλεκτρικό 500.

Μηχανικά, οι τρεις εκδόσεις δεν διαφοροποιούνται με κάποιον τρόπο. Όλες εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 118 ίππων και 220 Nm ροπής στον εμπρός άξονα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 42 kWh. Μικρές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στην κατανάλωση του ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου με την πιο αποδοτική έκδοση να είναι αναμενόμενα η hatchback με κατανάλωση 13.6 kWh ανά 100 χλμ και να ακολουθούν η 3+1 με 14.2 kWh ανά 100 χλμ και η Cabrio με 14.4 kWh ανά 100 χλμ ενώ ακόμα και όταν αρχίσει να εξαντλείται το φορτίο της μπαταρίας, η φόρτιση γίνεται ευκολότερη και ταχύτερη με δυνατότητα έως 85 kW και ένα καλώδιο Mode 3 για φόρτιση στα 11 kW ως εναλλακτική.

Από εκεί και πέρα, δεν γίνεται να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι το Νέο 500 είναι το πρώτο αστικό μοντέλο με δυνατότητα ημι-αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, όπως δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τον πλούσιο standard εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη 10.25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που έχει την δυνατότητα ασύρματου Apple CarPlay/Android Auto/Smartphone Mirroring, σύστημα κλιματισμού, LED πίσω φώτα και φώτα ημέρας, πολλαπλά modes οδήγησης, μία πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης κ.ά.

Το Fiat Νέο 500 γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό ως πρόταση αν αναλογιστεί κανείς ότι η αρχική τιμή των €34.877 για το βασικό hatchback (€36.877 για το “3+1” και €37.877 για το Cabrio) μειώνεται κατά €8.000 με την κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2” και ότι σε αυτήν περιλαμβάνεται και 5ετής εργοστασιακή εγγύηση. Στιλάτο, κλασικό, ηλεκτρικό, άνετο, προσιτό και ετοιμοπαράδοτο. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Prev Post Η νέα Maserati GranCabrio αποκαλύπτεται…μερικώς!
Next Post SYM JET 14 L/C ABS – Νέα έκδοση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook