Η Ferrari γκρεμίζει τα τείχη του Maranello για την νικήτρια 499P!

Η Ferrari γκρεμίζει τα τείχη του Maranello για την νικήτρια 499P!

Η 11η του Ιουνίου θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη των tifosi σε ολόκληρο τον κόσμο και είναι απολύτως λογικό. Είναι η ημέρα που η Ferrari επέστρεψε στην κορυφή του 24ωρου αγώνα στο Le Mans. Του πλέον εμβληματικού αγώνα αντοχής στον κόσμο και επέστρεψε στον θρόνο της έπειτα από 5 δεκαετίες που είχε αφήσει τον ανταγωνισμό να… αλωνίζει. Στην πρώτη της προσπάθεια στην κορυφαία, LMΗ, κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, η Ferrari 499P με τον αριθμό 51 στις πόρτες και τους Alesandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Gionivazzi στα χειριστήρια στάθηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και δικαιωματικά η ιταλική εταιρία “γκρέμισε τα τείχη” στο Maranello για να υποδεχθεί τους θριαμβευτές!

Οι δύο αγωνιστικές 499P πέρασαν τις πύλες της Via Abetone Inferiore, την είσοδο των κεντρικών εγκαταστάσεων του “Cavallino Rampante” στις 20 Ιουνίου για να οδηγήσουν σε παράταξη πρώτα μέσα από την Attivita Sportive GT και την περιοχή της Scuderia Ferrari και στη συνέχεια, στους δρόμους της πόλης περνώντας μπροστά από μερικές από τις πιο ιστορικές τοποθεσίες συμπεριλαμβανομένου βεβαίως του Μουσείου της εταιρίας. Βρώμικες, με τα πλαϊνά μαυρισμένα από την σκόνη των carbon-ceramic φρένων, την σκόνη και την λάσπη από το Circuit de la Sarthe και τις ουλές από την 24ωρη μάχη να είναι ακόμα χαραγμένες πάνω στο ανθρακονημάτινο αμάξωμα, τα δύο αγωνιστικά παρουσιάστηκαν στον κόσμο μπαρουτοκαπνισμένα, όπως δείχνει ακόμα πιο όμορφο ένα αγωνιστικό, με τα σημάδια του πολέμου ακόμα πάνω του να μαρτυρούν όλα αυτά που πέρασε και όχι γυαλισμένο στην εντέλεια, φτιασιδωμένο ως μοντέλο. Τα motorsports και ειδικά διοργανώσεις όπως οι 24 ώρες του Le Mans δεν είναι πασαρέλα και η εικόνα των δύο 499P αντικατοπτρίζει τον αγώνα που δόθηκε.

Για ολόκληρο το πρωινό της Τρίτης, οι δρόμοι του Maranello είχαν γεμίσει από νέους, γέρους και παιδιά που βγήκαν να πανηγυρίσουν με την Ferrari – AF Corse και όχι μόνο τους οδηγούς του #51 αλλά και τους Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen του #50 που δεν κατάφεραν να διακριθούν στον αγώνα πέρα από τον τερματισμό στην 5η θέση, του ταχύτερου γύρου και της κατάκτησης της Hyperpole αλλά αποτελούν αναπόσπαστα μέλη της ομάδας και της προσπάθειας όχι μόνο στο φετινό Le Mans αλλά και στην πορεία που οδήγησε την Ferrari – AF Corse στον φετινό αγώνα και από εκεί, σε ολόκληρο το World Endurance Championship. Το… πάρτι συνεχίστηκε και μετά την παρέλαση στα κεντρικά της εταιρίας για τους μηχανικούς και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας και τον πρόεδρο John Elkann να αφιερώνει τη νίκη σε όλους και επιδεικνύοντας όχι μόνο την #51 Ferrari 499P αλλά και το ειδικό τρόπαιο για τα 100 χρόνια του Le Mans.

Prev Post Γίνεται το VW Golf R εκτός δρόμου; Όλα γίνονται…
Next Post Renault Rafale – Με στόχο νέους ορίζοντες!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook