Παραδοσιακά το Grand Prix της Ισπανίας στην πίστα της Βαρκελώνης δεν είναι ο πλέον συναρπαστικός αγώνας της σεζόν αλλά ο φετινός είχε ότι μπορεί να θέλει κάποιος για να περάσει ευχάριστα το μεσημέρι της Κυριακής του. Καταρχάς, είχε δράμα το οποίο επηρέασε διαδοχικά τους Carlos Sainz, Max Verstappen και Charles Leclerc, με τους πρώτους δύο να έχουν σχεδόν πανομοιότυπες εξόδους στην αμμοπαγίδα της 4ης στροφής, χάνοντας τις θέσεις που είχαν μέχρι εκείνη τη στιγμή στον αγώνα και αφήνοντας την Ferrari του Leclerc με ένα υγιέστατο προβάδισμα. Χωρίς πίεση και έχοντας κάνει το πρώτο του pit stop ο Μονεγάσκος οδηγούσε προς μία πολύ εύκολη νίκη μέχρι τον 27ο γύρο, οπότε το κινητήριο σύνολο του αποφάσισε να παραδώσει το πνεύμα…
Αυτό άφησε τους George Russell, Max Verstappen και Sergio Perez να μάχονται για τη νίκη κάτω από τον καυτό ήλιο ο οποίος έψηνε την άσφαλτο και έκανε δύσκολη τη ζωή των ελαστικών. Με διαφορετικές στρατηγικές όσον αφορά στα pit stops, ο Ολλανδός της Red Bull Racing ήταν αυτός που τελικά κατάφερε να κατακτήσει τη νίκη αντιμετωπίζοντας όχι μόνο τα προβλήματα με το DRS του, αλλά και την σθεναρή αντίσταση του Russell ο οποίος τελικά αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την 3η θέση αφήνοντας σαφή υπονοούμενα για την επιστροφή της Mercedes-AMG. Το ίδιο έκανε και ο teammate του, Lewis Hamilton, ο οποίος παρότι είχε μία επαφή με την Haas του Kevin Magnussen στον πρώτο γύρο η οποία τον έριξε στην τελευταία θέση, οδήγησε εξαιρετικά τερματίζοντας τελικά 5ος! Απογοητευτικός, δεδομένης της ταχύτητας που έχει η Ferrari, ήταν ο αγώνας για τον Carlos Sainz που δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο μπροστά στους συμπατριώτες του, τερματίζοντας 4ος και 45 δευτερόλεπτα μακριά από τον Verstappen ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Sergio Perez που ανταμείφθηκε και με τον επιπλέον πόντο για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Ο Valtteri Bottas εξασφάλισε άλλη μία καλή συγκομιδή πόντων για την Alfa Romeo βλέποντας την καρό σημαία από την 6η θέση, μπροστά από τον Esteban Ocon της Alpine και τον Lando Norris της McLaren ενώ ο Fernando Alonso παραδίδοντας μαθήματα σταθερότητας, ταχύτητας και έξυπνης διαχείρισης κατάφερε να ανέβει από την τελευταία θέση που ξεκινούσε λόγω χρήσης επιπλέον στοιχείων στο κινητήριο σύνολο της Alpine του, στην 9η θέση μπροστά από την Alpha Tauri του Yuki Tsunoda που έκλεισε την βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο επόμενος σταθμός του πρωταθλήματος είναι το Grand Prix του Μονακό το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.