Ducati Hypermotard 698 Mono – Σημείο αναφοράς

Ducati Hypermotard 698 Mono – Σημείο αναφοράς

Στο πέμπτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2024, η Ducati αποκάλυψε στο κοινό τη νέα  Hypermotard 698 Mono την πρώτη μονοκύλινδρη Ducati Supermotard. Η Hypermotard 698 Mono δημιουργήθηκε με μοναδικό στόχο να συναρπάσει μέσα από τις στροφές αλλά και ανάμεσα στα κράσπεδα της κάθε λογής πίστας αλλά και στην πόλη, μετατρέποντας κάθε μετακίνηση στην πιο διασκεδαστική στιγμή της ημέρας. Ένας στόχος που επιτεύχθηκε με την εφαρμογή τεχνικών λύσεων που προέρχονται από τον κόσμο της Panigale για τον κινητήρα, τα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο σε μια νέα κατηγορία για τη Ducati, δημιουργώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο μια μοτοσυκλέτα ικανή να προσφέρει αξέχαστες συγκινήσεις αμέσως μόλις κάποιος βρεθεί στη σέλα της.

Η Hypermotard 698 Mono είναι στην πραγματικότητα σχεδιασμένη και κατασκευασμένη για να επιτυγχάνει τις  καλύτερες επιδόσεις στην άσφαλτο και είναι εξοπλισμένη με τον νέο Superquadro Mono, τον πιο εξελιγμένο και υψηλών επιδόσεων μονοκύλινδρο κινητήρα δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ. Ένας κινητήρας που καταρρίπτει ρεκόρ χάρη στη μέγιστη ισχύ των 77,5 ίππων και τις 10.250 σ.α.λ. μέγιστης περιστροφής που αποτελούν νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία. Αυτός ο κινητήρας προέρχεται από τον δικύλινδρο της 1299 Panigale, από τον οποίο κληρονομεί το έμβολο με διάμετρο 116 χιλ., τον θάλαμο καύσης, τις βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου  και το δεσμοδρομικό σύστημα, την ίδια λύση που χρησιμοποιεί η Ducati στο MotoGP. Το ηλεκτρονικό της πακέτο, ασυναγώνιστο στην κατηγορία, επιτρέπει στους λιγότερο έμπειρους να μάθουν να οδηγούν σαν αναβάτης Supermotard, υποστηριζόμενος από το Cornering ABS, το οποίο για αυτήν τη μοτοσυκλέτα διαθέτει ρυθμίσεις ειδικά σχεδιασμένες για τη διαχείριση της «οδήγησης πλαγιολισθαίνοντας» στην πίστα.

Το ίδιο πακέτο επιτρέπει στους πιο έμπειρους αναβάτες να εκμεταλλευτούν πλήρως την υψηλή ισχύ του κινητήρα Superquadro Mono και το σταθερό και ακριβές πλαίσιο. Η Hypermotard 698 Mono συνδυάζει την ακρίβεια του μπροστινού μέρους  των σπορ μοτοσυκλετών Ducati με την  ευκινησία των Supermotards, για εύκολη, διαισθητική και πάνω απ’ όλα διασκεδαστική οδήγηση όπως θα έπρεπε να έχει μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Αυτή η ισορροπία έχει επιτευχθεί χάρη στις διαστάσεις του πλαισίου που επιτρέπουν ένα πιο ουδέτερο και επικοινωνιακό μπροστινό μέρος σε σύγκριση με τις μοτοσυκλέτες που προέρχονται από τον off-road κόσμο, οι οποίες είναι συνήθως πιο υποστροφικές. Σε όλα αυτά έχει προστεθεί μια σχεδίαση που ενισχύει την παρουσία του νέου κινητήρα Superquadro Mono και που συνδυάζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αγωνιστικών Supermotard όπως η απλότητα, η επιθετικότητα και η οπτική ελαφρότητα με τις καθαρές εμπνευσμένες γραμμές και την κομψότητα των επιφανειών, τις οποίες έχουν συνηθίσει πλέον οι Ducatisti.

Οι ενθουσιώδεις αναβάτες που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τις υψηλές επιδόσεις της Hypermotard 698 Mono στην πίστα θα βρουν διάφορες προτάσεις στον κατάλογο Ducati Performance, ξεκινώντας από την αγωνιστική εξάτμιση Termignoni, την αγωνιστική σέλα, τα μαρσπιέ  motard, καθώς και γλίστρες  και προστατευτικά καλύμματα για τους στροφαλοθαλάμους του κινητήρα. Υπάρχουν επίσης διαφορετικά εξαρτήματα από ανθρακονήματα, τα οποία βοηθούν στο να ελαφρύνει η μονοκύλινδρη Ducati και να γίνει πιο επιθετική: από το μπροστινό πάνελ μέχρι το προστατευτικό πάνελ για την υψηλή θερμοκρασία της πολλαπλής εξαγωγής, μέχρι έναν ομολογκαρισμένο σιγαστήρα από τιτάνιο και ανθρακονήματα. Τέλος, όσοι θέλουν να αναβαθμίσουν την αισθητική τους, θα βρουν διάφορα εξαρτήματα από αλουμίνιο, όπως μανέτες φρένων και συμπλέκτη, τα διάφορα ρεζερβουάρ ή την τάπα καυσίμου και δυναμικά φλας.

Η νέα Hypermotard 698 Mono θα είναι διαθέσιμη σε αντιπροσωπείες στο δίκτυο της Ducati από τον Ιανουάριο στο κλασικό Ducati Red με πλαίσιο με βαφή πούδρας ή στην έκδοση RVE με ειδικά γραφικά, μαύρο πλαίσιο και DQS quickshifter στάνταρ. Για νεότερους αναβάτες, με άδεια Α2, η Ducati προσφέρει έκδοση με περιορισμένη ισχύ στα 35 kW. Σε αυτή την έκδοση η Superquadro Mono αποδίδει 43,5 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 5 kgm στις 5.750 σ.α.λ..

Prev Post Με άρωμα… Toyota το υβριδικό Subaru Forester
Next Post Volvo EM90 – Διευρύνει με ξεχωριστό τρόπο την γκάμα της Volvo
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook